Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet - yllätetäänkö teitä koskaan kotona seksialoitteella?

Vierailija
27.02.2020 |

Pyytääkö vaimo/puoliso/tyttöystävä teiltä seksiä "yllättäen" ? Jos niin miten hän sen tekee? Tuleeko vähissä vaatteissa huoneeseen, kysyykö suoraan, alkaako suudella tai hyväillä, tarttuuko kiinni housujen päältä vai miten tekee sen?

Entä sängyssä nukkumaan mennessä tai herätessä riisuuko vihjaillen alasti, tulee kiinni , alkaa hyväillä kaluanne tai muuten ilmaisee haluavansa saada seksiä nyt?

Minulle ei ole oikeastaan koskaan suotu tuota iloa...pitkä liitto jo takana ja olen asiasta erinäisiä kertoja kohteliaasti yrittänyt hänelle puhua, mutta ei tuloksia...Minä käytännössä aina teen aloitteen seksiin, johon hän kyllä sitten useimmiten suostuukin onneksi. Aktiivisuutta muutenkaan häneltä on sängyssä aika turhaa odottaa vaikka olen siitäkin puhunut ystävällisesti

Olisi ollut vain niin tosi ihanaa joskus tulla yllätetyksi ja halutuksi aktiivisesti seksiin edes jollakin tavoin , mutta ei...

Kommentit (123)

Vierailija
1/123 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yllätä eikä pyydä muutenkaan. Taitaa tulla 8 vuotta edellisestä kerrasta. M47

Vierailija
2/123 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tapahtunut varmaankaan ikinä tai korkeintaan kahtena ekana vuonna. Nykyisin voi kalenterista katsoa milloin on ollut edellisen kerran seksiä ja riittävän pitkän ajan päästä voi mahdollisesti kysellä seksiä. Jos saa hyväksynnän toiminnalle on kyseessä melkoisen mekaaninen ja nopea toimitus.

Olen useankin esittänyt toiveena saada esimerkiksi alusasuyllätyksen niin en ole lupauksista huolimatta saanut. Enkä varmaan tule ikinä saamaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/123 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yllätetä (M33). Seksiä on jo niin harvoin, etten enää viiti edes ehdottaa, koska en jaksa pettyä kokoajan. Nyt nainen sitten joutuu tekemään aloitteen kysymällä "pitäisikö tänää sekstailla" tjsp... ei kovin yllättävää, mutta kysyy näin ~2kk välein 

Tämäkin seksi siis perus lähetyssaarnaajaa 5-10minuuttia

Yritetty on ehdottaa vaikka mitä kivaa ja esileikkiä, mutta kun ei niin ei väkisin.

Ei kovin innostavaa voin sanoa.

Vierailija
4/123 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No aloitteita vaimon taholta kyllä tulee, mutta eivät ne yllätyksiä ole... 🙂 Enemmänkin sellaisia toteamuksia, että illalla paneskellaan, tai sitten hän vaan tulee yöpuulle mennessä pyyhkeen kanssa sänkyyn. Näitä tapahtuu silloin kun edellisestä kerrasta on kulunut riittävä ja sopiva aika, eli noin viikon verran.

Itse kyllä kaipaisin vähän vihjailevampaa ja kiusoittelevampaakin tyyliä välillä, pientä vilauttelua, vaikka itsensä hieroskelua muina naisina jne, mutta eivät tuollaiset vaan ole hänen leipälajinsa. (Itse kyllä tuollaista harrastan, ennen kuin joku ehtii kysyä.)

M50

Vierailija
5/123 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei

Vierailija
6/123 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, mutta me ollaan oltu vasta 20 vuotta naimisissa. Ehkä seuraavan 20 vuoden aikana.

Vierailija
7/123 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei koskaan alkuaikojen hormonimyrskyn jälkeen. Aloitteetkin 98% omalta puolen.

Vierailija
8/123 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niinku koskaan. Ei siis ikinä!

Vierailija
9/123 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No aloitteita vaimon taholta kyllä tulee, mutta eivät ne yllätyksiä ole... 🙂 Enemmänkin sellaisia toteamuksia, että illalla paneskellaan, tai sitten hän vaan tulee yöpuulle mennessä pyyhkeen kanssa sänkyyn. Näitä tapahtuu silloin kun edellisestä kerrasta on kulunut riittävä ja sopiva aika, eli noin viikon verran.

Itse kyllä kaipaisin vähän vihjailevampaa ja kiusoittelevampaakin tyyliä välillä, pientä vilauttelua, vaikka itsensä hieroskelua muina naisina jne, mutta eivät tuollaiset vaan ole hänen leipälajinsa. (Itse kyllä tuollaista harrastan, ennen kuin joku ehtii kysyä.)

M50

... ja jatkan nyt vielä selvyyden vuoksi, että varsinainen seksi on kyllä sitten kiihkeää ja oikein hyvää molemmille, vaikka tunnelmaa ei pahemmin olisikaan viritelty ennakkoon. Mutta voisi sitä silti joskus pitää pientä kipinää päällä pitkin päivää ja antaa kiihotuksen kasvaa iltaa kohti. No, ei varmaan kannata kuitenkaan valittaa niin kauan kun homma näinkin toimii.

Vierailija
10/123 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan aloitteita vaimolta, mutta en aina toki yllättäen, vaan ennemminkin kysäisten tai todeten, olisiko illalla jotakin hauskaa.

Tosin viime viikonloppuna vaimo kävi niin kuumana, että hän tosiaan yllätti, olin tulossa saunasta pois, mutta hän kävikin käsiksi, ja siitä seurasi pikainen sessio jäähtyvän saunan lauteita vasten. 

Palasimme asiaan illalla sängyssä, kun lapset olivat käyneet nukkumaan.

Vierailija
11/123 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerronpa naisena oman näkemykseni asiaan. Itse olen ollut aina se aktiivinen aloitteentekijä, meillä harrastettaisiin seksiä varmaan kahdesti vuodessa, jos aloitteet olisivat miehen vastuulla. Itse teen aloitteita ihan suoraan suutelemalla kiihkeästi tai alkamalla riisua miestä, saatan lähettää kuvan itsestäni vähissä vaatteissa tai ilman vaatteita tai lähettämällä viestin jossa kerron mitä teen miehelle heti eteisessä kun saapuu kotiin tai kuvan uudesta seksilelusta kysyen mitä sillä tehtäisiin.. Kotiin saapuvan voin myös yllättää paljastavissa, vihjailevissa tai uusissa alusvaatteissa.

Olisihan se mukavaa, jos mieskin joskus näkisi "vaivaa" ja yllättäisi, mutta taitaa olla näiden vuosien jälkeen enää turha toivoakaan. Ai mutta yllättihän se kerran, taisi olla kolme vuotta sitten! Sheivasi karvansa, kun mä kuulemma siitä niin tykkään.

Vierailija
12/123 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerronpa naisena oman näkemykseni asiaan. Itse olen ollut aina se aktiivinen aloitteentekijä, meillä harrastettaisiin seksiä varmaan kahdesti vuodessa, jos aloitteet olisivat miehen vastuulla. Itse teen aloitteita ihan suoraan suutelemalla kiihkeästi tai alkamalla riisua miestä, saatan lähettää kuvan itsestäni vähissä vaatteissa tai ilman vaatteita tai lähettämällä viestin jossa kerron mitä teen miehelle heti eteisessä kun saapuu kotiin tai kuvan uudesta seksilelusta kysyen mitä sillä tehtäisiin.. Kotiin saapuvan voin myös yllättää paljastavissa, vihjailevissa tai uusissa alusvaatteissa.

Olisihan se mukavaa, jos mieskin joskus näkisi "vaivaa" ja yllättäisi, mutta taitaa olla näiden vuosien jälkeen enää turha toivoakaan. Ai mutta yllättihän se kerran, taisi olla kolme vuotta sitten! Sheivasi karvansa, kun mä kuulemma siitä niin tykkään.

Voi miten kateellinen olenkaan miehellesi :) Tuollaisesta juuri unelmoisin...se olisi niiiiiiin kiihottavaa, Olisin aivan kuumana tuollaisesta kotiin tullessani, kun olisi joku vihjaileva hyvä kuva etukäteen tms...

ap

Vierailija
13/123 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi harvoin joten ei käytännössä ikinä

Vierailija
14/123 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei enää ikinä... Sen jälkeen kun sai vangittua tänne kotiin. Niin ei enää tarvitse yrittää.

Vierailija
15/123 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noo, suunnilleen kerran kuussa kysyy, olisiko seksiä tänään. Muuten on hiljaista. En minäkään jaksa ajoitteita turhaan tehdä.

Vierailija
16/123 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi miten kateellinen olenkaan miehellesi :) Tuollaisesta juuri unelmoisin...se olisi niiiiiiin kiihottavaa, Olisin aivan kuumana tuollaisesta kotiin tullessani, kun olisi joku vihjaileva hyvä kuva etukäteen tms...

ap

Tuohan se on tavoitteena, että kotiin saapuisi kuumana käyvä mies, josta huomasi ensi vilkaisulla, että mikä vaikutus kuvalla tai viestillä on ollut. Sellainen joka kävisi seksinnälkäisenä kimppuun jo heti ulko- ovella...

Mutta se todellisuus sitten toisinaan onkin nälkäinen mies, joka kysyy ovella "onks mitään ruokaa?" Tai intohimoinen mies, joka vastaa kuumaan seksiviestiini, että "tässä autorempassa kestää, pakko jatkaa vielä vähä pidempään." Tai sitten vaan väsyttää.

Mutta on se seksi ihan mielettömän mahtavaakin, silloin kun se vastapuolen reaktio on toivotunlainen.

Vierailija
17/123 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen näkäkulmaa myös. Itse pukeuduin seksikkäästi, lähettelin alaston kuvia ja seksihepenissä kuvia asennoissa joista tiedän miehen pitävän. Ehdottelu viestejä ja lähentely yrityksiä kotona. Aina sain lähes pakit. Kuviani ei ollut katsonut kerran avaamisen jäljeen koskaan ja aina on väsy tai jokin muu jos yritän ehdottaa. Oma käsi kelpaa paremmin usein ja siksi jään paljon ilman enkä enää kehtaa yrittää mitään kun toisen ainaiset pakit ja välinpitämättömyys on syöneet itsetuntoa aika lailla. Olisi niin ihanaa joskus laittaa vihjailevia juttuja ja saada kotona kunnon kyytiä sen jälkeen mieheltään jota haluan ihan valtavasti!

N39

Vierailija
18/123 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkuaikoina oli viikoittain. Nykyään ehkä 2 kertaa vuodessa. 8 vuotta yhdessä

Vierailija
19/123 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, ei.Ei olla ees pussattu moneen vuoteen. Aijemmissa suhteissa naiset joskus teki myös aloitteita, mutta molemmat suhteet päättyivät myös naisen pettämiseen. Nykyisen mielestä sama vaikka koko sanaa seksi ei olisi keksittykkään. Mutta eipä tarvi olla mustasukkainenkaan.

Vierailija
20/123 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä aloite vaimon toimesta on yleensä toteamus "tänään me voitais rakastella". Jos todella haluaa seksiä tulee usein makkarin ovella alasti keikistellen vastaan tai alastomana makaa sievässä asennossa sängyllä. Nukkumaan mennessä toisinaan riisuu myös ilkosilleen ja kaivautuu mun peiton alle. Kyllähän nää voi yllätys kategoriaan laskea. Ehkä edellisten viestien valossa alan jatkossa pitämään näitä eleitä yhä suuremmassa arvossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kuusi