Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten ”varmistelet” ja ”valmistelet”, että saat juoda??

Vierailija
27.02.2020 |

Itse huomaan että teen asioita sillä silmällä, että vapailla pääsee juomaan. Juon silloin pari pulloa viiniä illassa, ja pientä tissuttelua vielä päivisin jos vapaapäiviä on monta.
Ensinnäkin järjestön niin että olen mökillä. Sinne taas hankin monenlaista juotavaa. Mulla menee yllättävän paljon aikaa kaikenlaisten viiniarvisyelujen ja hintojen tutkimiseen. Välillä käymme ihan hankkntamatkalla jostain hakemassa kellariin täytettä.
Ruuan valmisteiden etukäteen. Siksi että se on nopeaa ja seuraavana päivänä pitää olla jotain helppoa mättöä koska on kuitenkin krapula.
Siivoan mielelläni, ja tuli mieleen että sen takia, että siivousurakan jälkeen olen ansainnut kylmää juotavaa.
Ja siksi että siisti koti ,niin ei ole niin huono omatunto juomisesta.
Mitäs muuta? Tietenkään en aja vapailla autoa, vaan nekin asiat hoidetaan ennen rentoutumista.
Onko täällä muita jotka suunnittelee juomistaan?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häh?

En ole koskaan ”valmistellut” juomista. Kotona on punkkupullo, voi olla avaamatta vuodenkin. En koskaan tissuttele, yhden siiderin voin juoda kesäkuumalla tai saunan jälkeen. Käytän alkoa vain viihteellä, kun lähden katsomaan keikkaa tai on ystävien kanssa illanistujaiset.

Kuulostaa ihan hullulta tuo ap:n touhu. Kannattaisi miettiä elämään jotain muuta sisältöä, ehkä jotain terveyttä edistävää? Mikään ole niin hirveää kuin krapula, varsinkin näin 40 vuotiaana kun ne kestää monta päivää vaikka ei olisi paljoa edes juonut.

Vierailija
22/23 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin just tuollainen valmistelija. Voi että jos vaikka äiti ilmoitti tulevansa viikonlopuksi kylään niin lähinnä harmitti. Syy siihen oli, etten voinut juoda silloin vapaasti. Tästä totesin olevani jonkin asteinen alkoholisti ja lopetin koko touhun. Viimeisen kaljani join heinäkuussa 1999.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulin että tää oli alkoholistien ketju mut tännehän ilmestyi vaan porukkaa moralisoimaan ja kertomaan niiden kohtuukäytöstä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi neljä