Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te joiden miehet matkustaa paljon työkseen

Vierailija
27.02.2020 |

Kuinka paljon pidätte yhteyttä työmatkojen aikana?
Toivotatteko huomenet ja hyvät yöt jne vai onko radiohiljaisuus?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koronahan siinä on vaarana.

Vierailija
2/25 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettäjiä elementissään nuo reissutyöläiset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä toivotellaan hyvät huomenet ja yöt. Iltaisin yleensä soitellaan. Monesti mies lähettää kuvia jos on jossain kiinnostavassa paikassa.

Vierailija
4/25 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ole meillä se, joka matkustaa sekä työkseen että huvikseen. Yleensä soitan aina iltaisin miehelle ainakin lyhyen puhelun. Jos olen lomalla ja alueella, josta on kallista soittaa eikä ole nettiyhteyttä, sovimme etukäteen milloin viimeistään olen seuraavan kerran yhteydessä.

Vierailija
5/25 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä toivotellaan hyvät huomenet ja yöt. Iltaisin yleensä soitellaan. Monesti mies lähettää kuvia jos on jossain kiinnostavassa paikassa.

Miehesi kuvaa ne kiinnostavimmat paikat vasta silloin kun sinä tyhmä kaikesta tietämätön nukut. Vink.vink ;)

Vierailija
6/25 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon työn vuoksi matkustavat miehet ovat siitä ihania, että tuovat tuliaisia reissuiltaan <3 minunkin mieheni toi satiaisia ja kupan.

Vierailija
7/25 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitellaan päivittäin ja viestitellään moneen otteeseen. Sekä minun että mihen työmatkojen aikana. Omani suuntautuvat ulkomaille ja niitä on harvemmin, mies taas matkustaa kotimaassa ja hieman useammin. 

Vierailija
8/25 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työreissuissa ylivoimaisesti PARASTA on se, että pääsee kotoa pois Justiinan valvovan silmän alta ja voi ryypätä ja irstailla poikamiehen vapaudella. Ulkomaan reissuilla ei ole pelkoa, että joku juoruäm*mä sattuisi törmäämään jossain ravintolassa tai yökerhossa kun sattuu olemaan joku paikallinen neito - maksullinen tai maksuton - kainalossa. Lähes kaikki tuntemani muutkin ”kiltit perheenisät” muuttuvat melko huolettomiksi ja villeiksi sonneiksi aina kun päästään Suomen rajojen ulkopuolelle. Viestitellään ja soitellaan kyllä välillä kuinka ”ikävä” on ja viedään kiltisti tuliaiset vaimolle ja lapsille kotiin mennessä, samalla kun syntisäkki selässä painaa ainakin tonnin. 😂

Vierailija
9/25 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehesi kuvaa ne kiinnostavimmat paikat vasta silloin kun sinä tyhmä kaikesta tietämätön nukut. Vink.vink ;)

Lapsellista.

Vierailija
10/25 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapsellista.

Ja silti lainasit ja levitit tuota kommenttia eteenpäin. Miksi? Olisit ignoorannut sen etkä jakanut sitä saamaan entistä enemmän huomiota.

Vierailija
11/25 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies pystyy ja ehtii soittamaan, ollaan lyhyesti yhteydessä muutamalla viestillä päivittäin. Aika usein yrittää myös soittaa lyhyesti iltaisin. Usein on niin, että hänestä kuuluu vain hyvin vähän yhtään mitään. Se on jotenkin todella stressaavaa ja silloin erossa oleminen tuntuu pidemmältä kuin muulloin. 

Vierailija
12/25 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen se, joka matkustaa. Soitellaan iltaisin, paitsi jos kallista, niin sitten vain tekstaillaam wifin välityksellä. Niin, hyvät huomenet myös.

Ja ei, en ole eläessäni pettänyt, vaikka reissaankin.

Vierailija
13/25 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen se, joka matkustaa. Soitellaan iltaisin, paitsi jos kallista, niin sitten vain tekstaillaam wifin välityksellä. Niin, hyvät huomenet myös.

Kallista? Puhelinetuun kuuluu kyllä myös puhelut ulkomailta. 

Vierailija
14/25 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei välttämättä joka päivä soitella tai viestitellä. Pyydän kyllä ilmoittamaan, milloin on päässyt perille ja missä milloinkin on. Sitten soitellaan kun on asiaa tai tekee mieli jutella. Muuten välillä viestitellään "miten siellä menee" -tyyppisesti väliaikatietoja.

Vierailija
15/25 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Whatsapilla soittaminen ei ole kallista.

Vierailija
16/25 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on töissä ulkomailla. Aikaero on 7-10 tuntia, joten huomenien ja hyvien öiden toivotteluissa olisi säätämistä.

Vierailija
17/25 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

WhatsAppia käytetään pitkin päivää jos vain on sellaisessa paikassa missä netti/yhteys toimii. Jos on jossain keskellä aavikkoa teltassa niin sitten soittaa/laittaa viestiä kun pääsee johonkin lähimpään kylään täydentämään varastoja. Työmatkat kestää monesti kohteesta riippuen yli kuukauden ja vuodesta on melkein puolet usein matkalla. Pakko käyttää kaikki mahdollisuudet viestittelyyn ja soitteluun ettei suhde kärsi.

Vierailija
18/25 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipa naisenvaisto sanoo että onhan reissutöissä aina mahdollisuus kaikenmoiseen..

Tunnustaako miehet koskaan

Vierailija
19/25 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on myös reissutyössä ja yllättäen eniten silloin kun lapsi oli vauva. Kerran tuli sellainen mystinen olo, että nyt kaikki ei ole kunnossa siellä missä mies on. Katsoin whatsapin, ei ollut ollut paikalla hetkeen, koitin soittaa, mutta ei vastausta. Tiesin, että työpäivä oli ollut jo tovin pulkassa ja ettei hän ollut työporukalla syömässäkään vielä, vaan heillä oli taukoa. Jostain syystä se kalvava tunne ei hälventynyt, ja vaikka sainkin miehen kiinni tunnin kuluttua tuosta, niin se olo ei ottanut helpottuakseen. Kun hän seuraavana päivänä palasi takaisin kotiin, hän katseli minua syyllisen näköisenä ja alkoi ensimmäisenä lajitella tavaroitaan mitä ei ollut tehnyt koskaan ennen, meni lapsen luo ja alkoi palluttaa häntä - normaalisti hän tuli viereeni istumaan, antoi halaukset ja vaihtoi kuulumiset, mutta nyt hän käyttäytyi kuin syyllinen. 

Myöhemmin minulle valkeni mitä hän oli tehnyt. Miltä tuo teistä kuullostaa, voin sen jälkeen kertoa minkä selityksen sain mieheltä. 

Vierailija
20/25 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkuvasti laittelee WhatsAppilla viestiä. Ihmettelen välillä, saako töitä tehtyä ollenkaan. Mua ei haittaisi täysi radiohiljaisuus. On kivaa joskus ikävöidä ja kaivata. Mutta jos en kolmeen viestiin vastaa, alkaa tivaus, että onko kaikki hyvin, olenko vihainen, yms. Mieheni taitaa olla ns. akka, ja minä tässä suhteessa se mies.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi yksi