Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies tahtoo lapsen mä en

Vierailija
27.02.2020 |

Ollaan oltu 5 vuotta yhdessä. Mies on mua muutaman vuoden vanhempi, yli 30 ja sille on nyt iskenyt mukulakuume josta mä oon ihan kauhuissani. Vauvavuosi voisi olla kiva kokemus ja näinää sitä olis kiva hoitaa mut kaikki sen jälkeinen ei ja mitä olen kavereiden elämää katsellut. Lapsiperhe-elämä vaukuttaa tylsimmältä mhdolliselta mun mielestä, rakastan kun saa mennä ja tulla ja harrastaa ja töiden jälkeen ottaa rennosti ilman lastenhoitoa. Kotikin on aina siisti mikä on mulle tärkeää. Mieskin oli samoilla linjoilla vuosia kunnes nyt.. Ei tahdo erota enkä mäkään haluais mutta tilanne tuntuu vaikealta lasta en tahdo missään tapauksessa ja ikävä evätä se mieheltäkin. Onko jollain ollu samantyyppistä tilannetta? :D

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No periaatteessa mulla sama tilanne että mies joka on jo melkein 50 vuotta haluaa yhden lapsen kanssani ja olen luvannut että lapsi hankitaan. Jännittää aika lailla tulenko raskaaksi. Mies on luvannut auttaa vauvan hoidossa. Mulla on jo kaksi lasta ennestään.

Vierailija
2/4 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole itsellä ollut samaa tilannetta, mutta sen mitä ympärille on katsonut, niin yksi pariskunta päätti lopulta että lapsia ei tule(nainen ei halunnut,mies haihatteli aikansa, ja päätti ettei halua hänkään). Pari muuta päättynyt eroon, kun nainen on halunnut lapsen mutta mies ei.  Sitten on yksi mies jolla on 3 lasta eri naisten kanssa, ja jokainen lapsista tehty koska nainen on vaatinut ja halunnut, ja luvannut että miehen ei tarvitse osallistua hoitoon, mutta sitten kun mies ei ole osallistunut, niin nainen on halunnut erota. Että älkää nyt herran tähden ainakaan tällaista sopimusta tehkö :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No periaatteessa mulla sama tilanne että mies joka on jo melkein 50 vuotta haluaa yhden lapsen kanssani ja olen luvannut että lapsi hankitaan. Jännittää aika lailla tulenko raskaaksi. Mies on luvannut auttaa vauvan hoidossa. Mulla on jo kaksi lasta ennestään.

Ei kannata tehdä lasta miehelle joka on "luvannut AUTTAA" Oman lapsen hoitaminen on osa omaa elämää, eikä mitään auttamista.

Vierailija
4/4 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kolme