Pyhimyksellä salavauva!
Seiskassa juttua. The voice of Finland kilpailijan kanssa ollut salasuhde ja siitä syntynyt 1,5 vuotias lapsi. Jotenkin ei yllätä, mutta surettaa todella vaimon puolesta, saanut vasta tietää. Jättäis nyt tuon sian!
Kommentit (685)
Vierailija kirjoitti:
lklklklkl kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pyhimys ei olekaan nimensä veroinen. Onko joku yllättynyt?
Vois vaihtaa taiteilijanimekseen Tekopyhimys niin olisi osuvampi..
Johan vitsin murjaisit ihan uusi sanonta hekoheko.
Miksi olisi teko ai koska ei julki tuonnut aiemmin asiaa?
Kävikö kenelläkään muuten mielessä miksi aluksi vain seiska uutisoi, muut mediat ei tarttunut tärppiin?
Joskus ollut huhua että ilmoittelevat itse näitä tuonne lehdille. Spekulointeja mutta niin ei nyt aivan kannata kaikkea uskoa "
Oletpa hauska. Luuletko, että seiska voisi mitä tahansa keksiä päästään, olisivat oikeudessa jatkuvasti perättömistä väitteistä. Pyhimyshän ei ole tapahtunutta kieltänyt missään, vain hänen avioliittonsa ei ole missään kriisissä hänen mukaansa. Jos jotain pitäisi veikata ilmoittajaksi, niin huijattua isää. Pyhimyksen lähipiirin ilmoittaja voi olla vaikka vaimon puolelta joku joka suuttunut pyhimyksen pyhistelydstä.
Vitut Pyhimyksestä. Oletteko kuulleet että monni nimeltään Pehmis sai kalavauvan? :)
Miten onnistuisi "salavauvan" hankkiminen naisena?
Käy niin sääliksi lapsia, jotka joku päivä lukevat vanhemmistaan kaiken tämän nettiraivon. Vaikka Mikko onkin tehnyt tyhmästi ja vaikka ura loppuisi tähän ja menettäisi kaiken, niin lapset kuitenkin kärsivät tästä eniten.
Voitteko oikeasti mennä töihin, te jotka kinaatte täällä abortista. Tuhlaatte vain omaa aikaanne ja meidän muiden. Täytyy olla aika vähä-älyinen jos ei osaa pysyä aiheessa. Vai onko täällä joku skitsofreenikko joka väittelee itsensä kanssa. Sen verran diippiä settiä että.
Vierailija kirjoitti:
Voitteko oikeasti mennä töihin, te jotka kinaatte täällä abortista. Tuhlaatte vain omaa aikaanne ja meidän muiden. Täytyy olla aika vähä-älyinen jos ei osaa pysyä aiheessa. Vai onko täällä joku skitsofreenikko joka väittelee itsensä kanssa. Sen verran diippiä settiä että.
Se ettet sinä kykene sekä töihin että palstailuun ei tarkoita että kaikki muut olisivat työttömiä jotka täällä käyvät.
Miten sun tai muiden aika tuhlaantuu? Eihän sun tai kenenkään muunkaan ole pakko täällä käydä lukemassa.
Ylipäätänsä onko aiheesta vielä jotakin keskusteltavaa?
Mistä juuri sinä haluaisit keskusketella, jotta kokisit että aikasi ei tuhlaantuisi?
Ihan rohkeasti voit ilmaista täällä itseäsi ja aatoksiasi jos jokin asia aiheesta askarruttaa tai jos on vielä jotakin mitä ketjussa ei mielestäsi olisi ruodittu jo tarpeeksi.
Uutta asiaa tästä aiheesta enää tuskin tulee.
Vierailija kirjoitti:
Käy niin sääliksi lapsia, jotka joku päivä lukevat vanhemmistaan kaiken tämän nettiraivon. Vaikka Mikko onkin tehnyt tyhmästi ja vaikka ura loppuisi tähän ja menettäisi kaiken, niin lapset kuitenkin kärsivät tästä eniten.
Täysin samaa mieltä, ketju ilmoitettu asiattomaksi mutta ei vain poistu.
Onneksi täällä ruoditaan oikeastaan vain tuota abortti asiaa oikein yli 700 kommentin verran, joka ei sinällään liity itse aiheeseen mitenkään.
Hulluhan tätä jaksaisi kahlita, mutta nuo abortin perään täällä huutelevat voisivat miettiä sitä miltä tuntuisi kun heille tai heidän lapsilleen sanottaisiin oikein monen sivun verran että olisi tullut abortoida.
Ihmiset osaa kyllä olla tunteettomia anonyymiyden turvin.
Ketju ei ole asiaton, Pyhimys on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeastiko jotkut on sitä mieltä että abortti on joku synninpäästö? Ja jotenkin hyvittää pettämisen?
Mun mielestä täysin päinvastoin.
Vauvan vastaanottaminen ja kasvattaminen on todellista vastuunottoa.Kukaan ei ole sanonut, että abortti olisi synninpäästö, miksi vääristelet asioita? Ei, abortti ei hyvitä pettämistä, kultapieni, mikään ei hyvitä sitä, paitsi ehkä aika ja aito katumus, mutta abortti nyt sattuu olemaan jokaiselle järkevälle naiselle ainoa vaihtoehto varattujen miesten kanssa vehtaamisen jälkeen. Itse asiassa järkevät naiset eivät koskaan päädy alun alkaenkaan todistelemaan viehätysvoimaansa varattujen ukkojen kautta, mutta pointti oli se, että abortti on ainoa oikeasti varteenotettava täysipäisen ihmisen ratkaisu tuollaisessa tilanteessa. Joskus tekojensa suhteen on ihan hyvä tajuta pitää matalampaa profiilia ja jopa vähän hävetä, ainakin estää tilanteen eskaloituminen juuri tällaiseksi älyttömäksi somekohuksi, joka vahingoittaa jokaista osapuolta todella pitkään ja pahasti.
Myös katumuspilleri on keksitty ja sitäkin voisi jokainen käyttää suojaamattoman yhdynnän jälkeen, mutta eipä niin tehty tässäkään tapauksessa. Halu saada huomiota ja rikkoa koteja on paljon voimakkaampi kuin mikään järjen ääni.
Aviorikoksesta syntyneen au-lapsen pitäminen on joka tapauksessa uskomattoman itsekästä, koska siinä ei ajatella oman vauvakuumeen lisäksi edes sen "oman rakkaan ja ihanan kullanmurun" tulevaa kärsimystä ja leimaantumista. Ei ajatella myöskään omaa petettyä kumppania tai pettäjämiehen perhettä, joka tulee todennäköisesti hajoamaan, eli sielläkin taas lapset ja muut viattomat kärsivät. Mennään vain röyhkeästi rinta rottingilla ja keinoja kaihtamatta omat lisääntymishalut numero ykkösenä, valehdellaan isästä ja "isälle", eletään jotain sairasta kaksoiselämää, vaikka tiedetään että kohu tulee seuraamaan perässä ja vaikuttamaan lapsenkin elämään koko hänen elämänsä ajan. Se voi jopa pahimmassa tapauksessa päätyä määrittelemään hänet ihmisenä, mutta eihän se näitä huomionkipeitä naisia haittaa, kunhan saavat elää tyhjää elämäänsä jonkun toisen sijaiskärsijän kautta. Narsistista.
Nyt on tunnistettava kirjoitustyyli. Sama ihminen on tunteella kirjoittanut tänne aiemminkin halventavaa tekstiä, joka on kuin suoraan menneiltä vuosisadoilta, kun ”kunniallinen” nainen haluaa häpäistä ”langenneen” naisen ja tämän ”äpärän”. Tässä ketjussa tämä kirjoittaja on itse se, joka eniten halventaa tuota lasta, mutta projisoi sen kuvitteellisten ihmisten tulevaksi paheksunnaksi, jolta itse muka haluaisi suojella lasta — estämällä tämän syntymän. Tuo ei nyt yksinkertaisesti auta yhtään mitään tässä kohtaa. Pahentaa vain asioita. Ja on sivistymätöntä käytöstä.
Kaipuu ketjun vaimoke. Hyökkää mihin nyt pääseekin purkamaan tuota ylikorostunutta suojelua omaa parisuhdettaan ja miesraukkaa kohtaan jota jokainen nainen vaanii nurkan takana ja tietenkin myös palstalla.
Ihan tunnettu palstahullu täällä ketjuissa.
Ite oot palstahullu. Mikä h--tti on muuten Kaipuu ketju? :D tai älä kerro. En edes avaa täällä noin apaattiselta lässytykseltä kuulostavia aloituksia, luen vain kuumimmat juorut!
Itse olet 😄 joku taisi tunnistaa itsensä!
Onpa kommentointisi taso varsin heikkoa. :) Taisi loppua paukut ja sanottava? En ihmettele.
Luuletko että täällä on yksi kirjoittelija? hauska olet, no säpäs! Niinpä niin. :)
Miksi vastaat toiselle kirjoittajalle esitettyyn kysymykseen? Ai joo, kun sä olit se, joka esittää useita eri henkilöitä ja narauttaa ylpeänä toisia, jotka eivät koe tarvetta oman kirjoitustyylinsä ja itsensä peittelyyn.
Tunnistan tuon myös, mene käymään tuolla lähetä terveisesi ketjussa niin huomaat että sama henkilö kyseessä.
Waimoksi kutsuttu.
Kirjoita vaikka jotain tyyliin "terveiseni varatulle miehelle" niin tämä muiden aviottomia lapsia ä p ä rä ksi haukkuva trolli ilmestyy paikalle mesoamaan.
Ilmeisesti ei ole käsitellyt petetyksi tulemistaan tjt.
Huvittaa kun joku ressukka luulee, että mua kyrpisi itselleen vastaileva ja peukutteleva skitso, joka yrittää epätoivoisena pakottaa sitä, että olen nevahööd palstahullu. Jos tuo tekee asianomaisen onnelliseksi, niin keep on going. Weirdo. Mä olen kuitenkin pysynyt sanojeni takana, enkä peittele itseäni tai tarkoitusperiäni toisin kuin eräät. :) Kun sanon, että olen jotain kirjoittanut, niin se pitää paikkansa. Sama pätee toisinpäin. Minä kannan vastuuni enkä esitä muuta kuin olen. Kaikki mitä joidenkin muiden suista sen sijaan tulee ulos, on pelkkää valetta tai selittelyä. Kertonee siitä, että sanottava loppui aikoja sitten, joten on kehiteltävä säälittävää fiktiota, kun ei muuhunkaan pysty. Hyvin epätoivoisen sielun puuhia.
Tämä itselleen vastaileva nutcase unohti vain erään pikkujutun, ainoastaan itsestään hyvin epävarmat ihmiset pelkäävät netissä hullun toimesta tapahtuvaa hulluksi leimaamista, se on vain lasiselle egolle joku maailman lopusta seuraava. Ei toimi meihin pomonarttuihin.
Voi olla ehkä vajanaisilla älynlahjoilla vaikea käsittää, että tällaisilla halpamaisilla tempuilla tämä höppän' tulee todistaneeksi vain entistä kirkkaammin sen mitä sanoin kyseisestä tyypistä jo heti alkukättelyssä. Niin tarkkanäköinen mä olin ja olen aina. :) Petturien symppaaja on veistetty samasta petturien puusta, yäk. Eikä hei vieläkään tullut vastausta kysymykseen, mutta altit on kyllä kiireisenä hihittämässä palstahulluista. Hohhoijjakkaa. Olikohan tämä henkilö 15 vee? Tuskin sitäkään. Ikuisesti vastuuttoman, sinisilmäisen ja syvästi itsekkään taaperon tasolla. Pelottaa tuon jälkikasvun puolesta, jos sillä sellaista on. Toivottavasti ei.
Melko perusteellinen avautuminen asiasta, joka ei sinua voisi vähempää kiinnostaa, vaikka sisältö onkin aika perus adhominem-ite oot tasoa. Senkin pomonarttu.
Jahas, Emman IG taas julkinen ja kuvia siivottu pois. "Vahingossa" kuitenkin jäänyt E:n ja M:n keskustelu ajalta jolloin Emma jo raskaana.
10.12.2017:
E: Ikuinen syksy ei pääty milloinkaan 🍁
M: Loppuuhan. Huomenna ens viikko on jo jouluviikko.
E: Tuleeko sitten jo lunta?
M: Helsingissä ei tuu lumisadetta enää edes telkkarista
E: Mun sydän meni just rikki vähän
M: anteeksi jos särjin sun sydämen 😣
E: Saat
Emma tais olla Pyhimyksen oma kissanainen
😼Tääkin on painunut jo unholaan. Höh.
Vierailija kirjoitti:
Tääkin on painunut jo unholaan. Höh.
Juu, villaisella painettiin koko homma. Ilmeisesti Pyhimys on niin "hyvä jätkä", ettei mediassa uskalleta asiasta enempää kirjoittaa.
Antaisitte tämän jo olla!
Eiköhän asiat ole käsitelty asianomaisten kanssa ja meillä muilla ei pitäisi olla siihen mitään sanottavaa.
Mitä tarvetta tämän nostamiseen oli? Vanha juttu.
Miksi tää on nostettu? Onko tullut jotain uutta vai mikä pointti tässä oli?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tääkin on painunut jo unholaan. Höh.
Juu, villaisella painettiin koko homma. Ilmeisesti Pyhimys on niin "hyvä jätkä", ettei mediassa uskalleta asiasta enempää kirjoittaa.
Ihan hyvä, että joskus kunnioitetaan myös muita asianomaisia eikä vain haluta ruoskia sitä julkisuudesta tuttua osallista. Tässäkään lapsen toinen vanhempi ei ole halunnut asiasta juttua tehdä joten eikö sitä voi kunnioitaa ja sitten vaikka olla kuuntelematta pyhimystä tai Tefloneita jos asia ahdistaa.
Pyhi taas kohun keskellä
https://yle.fi/aihe/artikkeli/2020/07/03/pyhimyksen-valo-pimean-hittibi…
Eri kelle vastasit mutta sama kelle aiemmin väitit että on yksi ja sama henkilö, ei ole kuten jo tässäkin huomaa.
Lopetahan jo kun olet jauhanut tuota samaa jo monta päivää.
Toimi siis kuten muita neuvot ja lopeta jankkaus.