Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siivoojat keskittykää kosketuspintoihin

Vierailija
27.02.2020 |

Ne pölypallerot ehtii myöhemminkin siivota.

Kommentit (62)

Vierailija
21/62 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

harmitt kirjoitti:

Ei kerkeä kuin hutasemaan. Nykyinen työtahti on sellainen että pitää vain tehdä työt niin että "näyttää hyvältä".

Valitettavasti näin ja palkkaus on todella huonoa.

Eli kova työtahti (ei kerkeä pitämään taukojakaan) ja palkkaus on huono.

Tämä tarkoittaa yhtälössä sitä että työnlaatu on "näyttää hyvältä", mutta ei ole hyvää.

Toivotaan että korona osoittaa Suomen työelämän puutokset karulla tavalla.

Ei lakot auta. Ehkä ihmisuhrit auttavat tajuamaan miten retuperällä asiat on ja kaikessa säästetään.

Mikä on tämä huono palkka?

8e tunti.

Parikin päivää tietää satasen tappiota kuukauden potista. Jolloin laskujen maksu kärsii.

Missään ei ole tuollaista palkkaa koska se on reippaasti alle tessin jopa yksityisellä. Et ole laitoshuoltaja jos tuolla palkalla teet. Olet joku kouluttamaton suhari mikä ei osaa edes siivota.

En ole tuo, mutta haista v*ttu. Jokaisen alan ihmisen pitäisi ymmärtää, että koulutuksella ei todellakaan siivota. Jos on vähän kiinnostusta ja älliä päässä, niin ihan perehdytyskansioilla pääsee pitkälle. Olen lukemattomat kerrat nähnyt, miten laitoshuoltajan koulutuksen saanut siivoaa ihan päin h*lvettiä. Työmoraalia ei koulussa opeteta.

Vierailija
22/62 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiinteistönomistajat: maksakaa enemmän siivouksesta. Siivouksella on ihan valtava merkitys tautien leviämisen ehkäisemisen lisäksi myös kiinteistöjen käyttöiälle. Tätä ei kuitenkaan nähdä.

Olen siivonnut päiväkodissa, jossa piti valita, peseekö lavuaarit vai kuraeteisen. Lavuaari on tärkeämpi hygienian kannalta, kuraeteinen näkyvämpi.

Olen siivonnut sairaalassa ja nähnyt omin silmin, että kukaan ei itse asiassa siivoa täysin ohjeiden mukaan. Siihen ei ole aikaa. Itse yritin, tein töitä omalla ajalla juosten ja hikoillen. Siltikään en ehtinyt ja myönnän, että olen siivonnut liinalla, joka on pudonnut lattialle. Väitän, että jokainen siivooja on joskus tehnyt näin.

Siinä vaiheessa, kun työaika on jo loppunut ja vaikka mitä on tekemättä, ei vaan pysty lähtemään kellarikerrokseen etsimään siivousliinoja (joita ei välttämättä edes ole) ja valmistamaan puhdistusaineliuosta.

Ei enää koskaan siivoustyötä. Ne, jotka eivät ole sitä kokeilleet, eivät yleensä käsitä ollenkaan, miten raskaasta ja vastuullisesta työstä on kyse. En koskaan jättänyt töitä töihin kotiin lähtiessä: mietin vaan, miten ehdin tehdä kaiken seuraavana päivänä ja näin painajaisia.

Olitko sairaalassa yksityisen palkkalistoilla? Mitoitukset ovat välillä päin persettä, mutta meillä omilla on ollut aikaa siivota ohjeiden mukaan. Suurin ongelma täälläpäin on työntekijäpula, ja se, että alalle tuljoissa on paljon niitä, jotka on kielimuurin takia mahdoton perehdyttää. (Ammattiin kouluttamattomat käyvät sijaisiksi, koska ammattilaisia ei ole tarpeeksi). Työsuojeluvaltuutettu on ottanut aika napakasti kantaa siihen, että näinä tautisina aikoina ei juosten työskennellä, jo potilasturvallisuudenkin takia. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/62 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivoukseen on panostettava nyt.

Vierailija
24/62 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustelkaa niiden kanssa, jotka siivoussopimuksia tekee. Ostaja haluaa säästää ja firma haluaa asiakkaan. Lopputuloksena on yleensä sopimus, jossa on kaikki minimissä työtahdista alkaen. Jos sopimuksessa lukee 5 min per iso vessa, niin ei siinä paljon hinkkailla pyttyjä kiiltäväksi.

Vierailija
25/62 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiinteistönomistajat: maksakaa enemmän siivouksesta. Siivouksella on ihan valtava merkitys tautien leviämisen ehkäisemisen lisäksi myös kiinteistöjen käyttöiälle. Tätä ei kuitenkaan nähdä.

Olen siivonnut päiväkodissa, jossa piti valita, peseekö lavuaarit vai kuraeteisen. Lavuaari on tärkeämpi hygienian kannalta, kuraeteinen näkyvämpi.

Olen siivonnut sairaalassa ja nähnyt omin silmin, että kukaan ei itse asiassa siivoa täysin ohjeiden mukaan. Siihen ei ole aikaa. Itse yritin, tein töitä omalla ajalla juosten ja hikoillen. Siltikään en ehtinyt ja myönnän, että olen siivonnut liinalla, joka on pudonnut lattialle. Väitän, että jokainen siivooja on joskus tehnyt näin.

Siinä vaiheessa, kun työaika on jo loppunut ja vaikka mitä on tekemättä, ei vaan pysty lähtemään kellarikerrokseen etsimään siivousliinoja (joita ei välttämättä edes ole) ja valmistamaan puhdistusaineliuosta.

Ei enää koskaan siivoustyötä. Ne, jotka eivät ole sitä kokeilleet, eivät yleensä käsitä ollenkaan, miten raskaasta ja vastuullisesta työstä on kyse. En koskaan jättänyt töitä töihin kotiin lähtiessä: mietin vaan, miten ehdin tehdä kaiken seuraavana päivänä ja näin painajaisia.

Olitko sairaalassa yksityisen palkkalistoilla? Mitoitukset ovat välillä päin persettä, mutta meillä omilla on ollut aikaa siivota ohjeiden mukaan. Suurin ongelma täälläpäin on työntekijäpula, ja se, että alalle tuljoissa on paljon niitä, jotka on kielimuurin takia mahdoton perehdyttää. (Ammattiin kouluttamattomat käyvät sijaisiksi, koska ammattilaisia ei ole tarpeeksi). Työsuojeluvaltuutettu on ottanut aika napakasti kantaa siihen, että näinä tautisina aikoina ei juosten työskennellä, jo potilasturvallisuudenkin takia. 

Hyvä kuulla, että tuollaisia paikkoja on. Olin töissä Helsingissä HUS Desikossa eli julkisella. En ollut vuodeostolla vaan polilla ja aulatiloissa (mistäpä ne pöpöt leviäisikään tehokkaammin kuin pääaulan vessasta), niiden siisteystasoa ei ilmeisesti pidetty kovin tärkeänä. Silti listassa oli yläpölyt, harjapesut ja konetukset, jotka toki suoritin tunnollisesti itseni loppuun polttaen.

Vierailija
26/62 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä kuulla, että tuollaisia paikkoja on. Olin töissä Helsingissä HUS Desikossa eli julkisella. En ollut vuodeostolla vaan polilla ja aulatiloissa (mistäpä ne pöpöt leviäisikään tehokkaammin kuin pääaulan vessasta), niiden siisteystasoa ei ilmeisesti pidetty kovin tärkeänä. Silti listassa oli yläpölyt, harjapesut ja konetukset, jotka toki suoritin tunnollisesti itseni loppuun polttaen.

Tuo ongelma on kyllä tuttu. Itse osastoilla, infektioilla, sisuksilla ja kirralla. Nuo yläpölyt, harjapesut ja konetukset ovat niitä, jotka jäävät ensimmäisenä pois poikkeustilanteessa. Lattioilta ei mikään hyppää, edelleenkään, joten pahassa paikassa ne jätetään pyyhkimättä. Sen sijaan niistä kosketuspinnoista ei tingitä, eikä suojaimista, eikä käsihygieniasta. Oletan, että aulatilat ovat alempaa puhtausluokkaa, ja jokainenhan on vastuussa henkilökohtaisesta hygieniastaan. Ehkä siksi noin? Joskus tuhat vuotta sitten oli myös ajatus, että avopuolella on asiakkaita, ei potilaita, ja siivouskin oli sen mukaan, mutta näitä nyt on tullut ja mennyt.

Vierailija
27/62 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keskustelkaa niiden kanssa, jotka siivoussopimuksia tekee. Ostaja haluaa säästää ja firma haluaa asiakkaan. Lopputuloksena on yleensä sopimus, jossa on kaikki minimissä työtahdista alkaen. Jos sopimuksessa lukee 5 min per iso vessa, niin ei siinä paljon hinkkailla pyttyjä kiiltäväksi.

Vain teräsmies onnistuisi siistimään vessan alle viidessä minuutissa.

Tuo on totta että ei vain ole nykyään varaa siivota hyvin.

Eli jatkossakin ihmiset tulevat sairastumaan vakavasti ja monia turhia kuolemiakin voitaisiin välttää lisäämällä resursseja ja rahaa siivoukseen.

Mutta tästä ei haluta maksaa, joten kuolema tulee pian.

Muistakaa nyt edes olla koskematta niihin kahvoihin ja vessoja kannattaa välttää muutenkin. Pidätellä hätää sinne kotiin asti. Itse en menisi koskaan julkisiin vessoihin.

Siinä ottaa aina riskin sairastua.

Vierailija
28/62 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vain teräsmies onnistuisi siistimään vessan alle viidessä minuutissa.

Tuo on totta että ei vain ole nykyään varaa siivota hyvin.

Eli jatkossakin ihmiset tulevat sairastumaan vakavasti ja monia turhia kuolemiakin voitaisiin välttää lisäämällä resursseja ja rahaa siivoukseen.

Mutta tästä ei haluta maksaa, joten kuolema tulee pian.

Muistakaa nyt edes olla koskematta niihin kahvoihin ja vessoja kannattaa välttää muutenkin. Pidätellä hätää sinne kotiin asti. Itse en menisi koskaan julkisiin vessoihin.

Siinä ottaa aina riskin sairastua.

Julkisilla paikoilla riittää niitä riskipaikkoja. Ovenkahvat, hissinappulat, kaiteet, kosketusnäytöt, ostoskorit ja -kärryt, kassakapulat, tuolien käsinojat. Aina kun koskee johonkin, ottaa riskin sairastua. Siksi käsihygienia, ja käpälät irti naamasta.

Vierailija
29/62 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo ongelma on kyllä tuttu. Itse osastoilla, infektioilla, sisuksilla ja kirralla. Nuo yläpölyt, harjapesut ja konetukset ovat niitä, jotka jäävät ensimmäisenä pois poikkeustilanteessa. Lattioilta ei mikään hyppää, edelleenkään, joten pahassa paikassa ne jätetään pyyhkimättä. Sen sijaan niistä kosketuspinnoista ei tingitä, eikä suojaimista, eikä käsihygieniasta. Oletan, että aulatilat ovat alempaa puhtausluokkaa, ja jokainenhan on vastuussa henkilökohtaisesta hygieniastaan. Ehkä siksi noin? Joskus tuhat vuotta sitten oli myös ajatus, että avopuolella on asiakkaita, ei potilaita, ja siivouskin oli sen mukaan, mutta näitä nyt on tullut ja mennyt.

Tässä on just se ongelma, että asiakas ei näe käsihygieniaa eikä välttämättä kosketuspintojen siisteyttä. Sen sijaan pääaulan lattia menee kurakelillä/katupölyaikana jne. jo parissa tunnissa sellaiseen kuntoon, että se on pakko siivota päivittäin. Kahvi- ja mehuläikät niin ikään on pakko putsata, ettei ne pinty. Konettamatta jättäminen saa myös lian pinttymään ja tekee moppauksesta entistä työläämpää.

Vierailija
30/62 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle ei kanssa koskaan enää. Oli ihan kauhistus miten on tavoitteena vaan siivota niin että NÄYTTÄÄ siistiltä ja puhtaalta, ei niin että todella olisi mahdollisimman puhdasta! Ja oikeasti, myös niissä terveydenhuollon yksiköissä jossa kuvittelin että pitää olla ekstratarkkana. Juu ei.

Jopa oman paikkakunnan keskussairaalassa työolot on niin peestä että ei sinne kukaan halua töihin. Ne jotka jaksaa, on niitä jotka ei välitä, tekevät omaan tahtiinsa mitä leppoisasti ehtivät ja oho hups, vähän leviää liinanippua lattialle niin ei muut kun kärryyn vaan, oho täällä oli pari päivää muhineita valmiiksi kostutettuja, ei kun käyttöön vaan! Hirveä kiire ja tälläisen työkaverit, kiitti ei. Vaatimuksia onkin esim. sijaisiin lievennettu niin ettei tarvitse edes olla mitään kokemusta tai koulutusta niin pääsee töihin ("meillä työkohteet räätälöidään osaamisesi mukaan ja työhön koulutetaan työn ohessa" - todellisuudessa sut heitetään kylmiltään hommiin kun ei siellä kukaan ehdi perehdyttää) tärkeintä on että sijaisella on influenssarokotus! Siis esim. kesällä jolloin influenssaa ei edes liiku niin palkataan täysin kokematon jolla on rokotus vs. kokemusta ja/ tai koulutusta omaava joka ei jonkun kesätyön vuoksi halua rokotetta ottaa!

Vaikka yksityisiä terveydenhuoltofirmoja (syystä) parjataankin muuten, niin ainakin vielä pari vuotta sitten niiden puolustukseksi voi lukea että ostivat hyvin siivousaikaa, nuo kohteet oli haluttuja paikkoja ja niissä pysyttiin kun työn ehti tehdä kunnolla.

Vierailija
31/62 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tajuatteko. Jos siivoojat jäisivät Lakkoon, se pysäyttäisi sairaalat, lääketeollisuuden, elintarviketeollisuuden koko maan.

Näin juuri. Itse toivon, että siivoojat jäisivät lakkoon, jotta saisivat parempaa palkkaa ja paremmat työolot. Esimerkiksi sairaaloissa laitoshuoltajat ovat yksi tärkeimmistä ammattikunnista, mutta jostain kumman syystä heille maksetaan paljon vähemmän, kuin vaikka sihteereille...

Vierailija
32/62 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi hyvä jos siivoojilla olisi varaa hankkia vakuutus ja päästä lääkärille, mutta ei ole.

Pitää sitten yskien siivoilla. Ei se ole varmasti siivoojallekaan kivaa, mutta kun ei ole varaa olla pois töistä.

Pitää maksella laskujakin.

Vierailija
33/62 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä on just se ongelma, että asiakas ei näe käsihygieniaa eikä välttämättä kosketuspintojen siisteyttä. Sen sijaan pääaulan lattia menee kurakelillä/katupölyaikana jne. jo parissa tunnissa sellaiseen kuntoon, että se on pakko siivota päivittäin. Kahvi- ja mehuläikät niin ikään on pakko putsata, ettei ne pinty. Konettamatta jättäminen saa myös lian pinttymään ja tekee moppauksesta entistä työläämpää.

Ihan totta. Asiakas ei myöskään tiedä (eikä tietysti tarvitsekaan), mikä on puhdasta, mikä ei, ja aika moni mieltää, että hiekkaa lattialla on yhtä kuin likainen. Likainen tietysti onkin, muttei tartuntavaarallisessa mielessä. Ja sitten tulee asiakkailta valitusta, ja stj pyörittelee silmiään ristipaineissa, ylhäältä kun on rekrykielto, näillä mennään.

En mä tiedä. Jos vielä joskus ymmärrettäisiin, etteivät ihmisen kaksi kättä muutu neljäksi, eikä kerran päivässä siivous jatkuvaksi kiilloksi.

Vierailija
34/62 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

harmitt kirjoitti:

Ei kerkeä kuin hutasemaan. Nykyinen työtahti on sellainen että pitää vain tehdä työt niin että "näyttää hyvältä".

Tämä tarkoittaa yhtälössä sitä että työnlaatu on "näyttää hyvältä", mutta ei ole hyvää.

Ei lakot auta. Ehkä ihmisuhrit auttavat tajuamaan miten retuperällä asiat on ja kaikessa säästetään.

8e tunti.

Parikin päivää tietää satasen tappiota kuukauden potista. Jolloin laskujen maksu kärsii.

Missään ei ole tuollaista palkkaa koska se on reippaasti alle tessin jopa yksityisellä. Et ole laitoshuoltaja jos tuolla palkalla teet. Olet joku kouluttamaton suhari mikä ei osaa edes siivota.

En ole tuo, mutta haista v*ttu. Jokaisen alan ihmisen pitäisi ymmärtää, että koulutuksella ei todellakaan siivota. Jos on vähän kiinnostusta ja älliä päässä, niin ihan perehdytyskansioilla pääsee pitkälle. Olen lukemattomat kerrat nähnyt, miten laitoshuoltajan koulutuksen saanut siivoaa ihan päin h*lvettiä. Työmoraalia ei koulussa opeteta.

Tää on kyllä ihan totta. Mutta vastapainona se, että jos ei ole kokemusta eikä koulutusta niin ei kaikki sellaisetkaan kuitenkaan alalle sovi jonkun perehdytyskansion kanssa kentälle heitettäviksi (enkä nyt väitä että juuri sinä olet tätä mieltä että sopisi). Pahimmat mitä on tullut itselle vastaan niin tyyppi joka päästeli tyhjällä yhdistelmäkoneella vaikka kuinka pitkään kun luuli että vesi tulee siihen automaattisesti ja yksi joka ei ymmärtänyt että imuria ei vaan voi käyttää ja käyttää tyhjentämättä/vaihtamatta pussia välillä. Siis kun imuri ei enää imenyt kun oli niin täynnä, jatkoi kuitenkin sitkeästi ja imuroi ne mitä piti imuroida, otti sitten vaan vielä lisäksi harjalla ja rikkalapiolla kun imurilla ei lähtenyt 🤦‍♀️Kumpikin näyttivät siltä ulospäin että ovat oikein päteviä ja nopeaoppisia mutta todellisuus oli sitten vähän eri ja nuo vaan jäävuoren huippu... Olihan näistä tälläisistä.kuullut jo aiemminkin mutta luulin alan urbaanilegendoiksi ennenkuin itse törmäsin vastaaviin...

Vierailija
35/62 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

harmitt kirjoitti:

8e tunti.

Tää on kyllä ihan totta. Mutta vastapainona se, että jos ei ole kokemusta eikä koulutusta niin ei kaikki sellaisetkaan kuitenkaan alalle sovi jonkun perehdytyskansion kanssa kentälle heitettäviksi (enkä nyt väitä että juuri sinä olet tätä mieltä että sopisi). Pahimmat mitä on tullut itselle vastaan niin tyyppi joka päästeli tyhjällä yhdistelmäkoneella vaikka kuinka pitkään kun luuli että vesi tulee siihen automaattisesti ja yksi joka ei ymmärtänyt että imuria ei vaan voi käyttää ja käyttää tyhjentämättä/vaihtamatta pussia välillä. Siis kun imuri ei enää imenyt kun oli niin täynnä, jatkoi kuitenkin sitkeästi ja imuroi ne mitä piti imuroida, otti sitten vaan vielä lisäksi harjalla ja rikkalapiolla kun imurilla ei lähtenyt 🤦‍♀️Kumpikin näyttivät siltä ulospäin että ovat oikein päteviä ja nopeaoppisia mutta todellisuus oli sitten vähän eri ja nuo vaan jäävuoren huippu... Olihan näistä tälläisistä.kuullut jo aiemminkin mutta luulin alan urbaanilegendoiksi ennenkuin itse törmäsin vastaaviin...

Meillehän kuuluu vuodeosastoilla ruokahuolto....mun työpaikalla kirralla oli aikanaan sijainen, joka osasi sanoa "kylläkyllä", kun kysyttiin "ymmärsitkö?".Toistuvasta kylläkyllästä huolimatta hän luki ruokalistaa päin helvettiä. Yksi päivä pullakahveja (kylläkyllä) kaikille potilaille johti kuuden leikkauksen peruuntumiseen (ei keretty kerätä pois), leikkurin tuloon lankoja pitkin ja sen sijaisen siirtoon muualle. Viime vuonna törmäsin yhteen, joka ei erota saippuaa ja käsidesiä toisistaan. Ja sitten on se yksi, joka tiskasi henkilökunnan tiskit dekossa ja pyyhki keittiöveitsen samalla rätillä, jolla ensin pyyhki keittiön tasot.... Ketjuhan on vain niin vahva kuin sen heikoin lenkki.

Vierailija
36/62 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuule ihan voit itse alkaa siivoamaan niitä kosketuspintoja.

Olemme aina keskittyneet josketuspintoihin, mutta saamme valituksia niistä pölypalleroista. Maksakaa enemmän tunteja, niin saatte kaiken.

Tämä!! Pölypallerot kyllä huomataan, mutta ei tajuta, että jokainen ammattitaitoinen siivooja pyyhkii kosketuspinnat! Tautisina aikoina vielä tehokkaammin!

Vierailija
37/62 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivoa ite! Ennemmin työtön kuin siivooja orjapalkalla, aurinko helottaa ja mä lähden nyt lenkille :D

Vierailija
38/62 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisi hyvä jos siivoojilla olisi varaa hankkia vakuutus ja päästä lääkärille, mutta ei ole.

Pitää sitten yskien siivoilla. Ei se ole varmasti siivoojallekaan kivaa, mutta kun ei ole varaa olla pois töistä.

Pitää maksella laskujakin.

Myös lääkärit mukaan arvostamaan puhtaanapitoalaa. Itse en aina ole sairauden vuoksi työkykyinen, mutta riippuu lääkäristä kuka ymmärtää asian ja antaa sairausloman tarvittaessa. Pää sumussa unettomuudesta menevät helposti sekaisin puhtaat ja likaiset liinat. Mutta osan mielestä se ei ole niin justiinsa...

Vierailija
39/62 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitää maksella laskujakin.[/

Meillä on onneksi työterveyspalvelut, mutta ensimmäinen sairaslomapäivä palkaton, kunnes on ollut kaksi vuotta firman kirjoilla. Moniko on valmis jäämään sairastamaan flunssaa ilman päivän palkkaa jo muutenkin pienistä tuloistaan? Siinä sitten siivoilet tautisena.

Vierailija
40/62 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuule ihan voit itse alkaa siivoamaan niitä kosketuspintoja.

Olemme aina keskittyneet josketuspintoihin, mutta saamme valituksia niistä pölypalleroista. Maksakaa enemmän tunteja, niin saatte kaiken.

Pssst...vaihda sairaalaan. Meikäläiset ovat yllättäen kokeneet huiman arvonnousun. ;) Pölypalleroita ei ole, saa keskittyä kosketuspintoihin ja kukaan ei kehtaa valittaa. Täydet tunnitkin, saa tehdä ylitöitäkin niin paljon kuin sielu sietää.

Corona on tehnyt meistä jumalia muahahahaaaa :D

Oikein! Kiitos kaikesta siitä hyvästä ja huolellisesta työstä, jota teette. :)

Olin eristyshuoneessa hoidossa syöpähoitojeni aikana ja näin, kuinka tarkkaa työtä tehtiin. Arvostin myös hyvää juttuseuraa, koska olin yksin huoneessa viisi viikkoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kolme