Mä haluaisin normaalin parisuhteen t. Ammattivalittaja
Kommentit (35)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tule onnistumaan sinun luonteellasi mikään normaali.
Minustahan se on aina yksin kaikki kiinni eikä miehessä ole koskaan mitään vikaa. Ap
Vain omaa käyttäytymistään voi muuttaa.
Toisen käyttäytyminen muuttuu usein sen myötä, miten heitä kohtaat ja kohtelet. Jos et itse arvosta itseäsi, ei kukaan muukaan arvosta sinua.
Ei se muutu, olen sen jo huomannut. Mies vaan ei ota todesta sitä, etten enää kauaa jaksa. Ap
Mitä sitten tapahtuu, kun et enää jaksa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet naimisissa ja haluat suhteen toisen miehen kanssa?
Ei vaan mä haluan uuden miehen. En mä tunne ketään, jolla olisi näin huono parisuhde. Ap
Et voi jättää miestäsi, mutta haluat uuden miehen Et myöskään halua tai voi liikkua missään ihmisten ilmoilla. Et pysty käymään töissä tai opiskelemaan, et harrasta itse mitään, lapsen peleissä käyt joskus, mutta sielläkään ei kukaan tule sinulle juttelemaan. Kotoako sen uuden miehen pitäisi tulla sinut hakemaan?
Jos et itse voi tehdä mitään nykyisen parisuhteesi parantamiseksi, mitä voisit tehdä saadaksesi uuden parisuhteen?
Varmaan laittaa ilmoituksen nettiin tms. Ja ei parisuhdetta yksin pysty parantaan. Ap
Laitapa se ilmoitus nettiin tänään. Otat ensimmäisen askeleen kohti "normaalia parisuhdetta".
Ei kukaan tuollaista valittajaa jaksa kattella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tule onnistumaan sinun luonteellasi mikään normaali.
Minustahan se on aina yksin kaikki kiinni eikä miehessä ole koskaan mitään vikaa. Ap
Vain omaa käyttäytymistään voi muuttaa.
Toisen käyttäytyminen muuttuu usein sen myötä, miten heitä kohtaat ja kohtelet. Jos et itse arvosta itseäsi, ei kukaan muukaan arvosta sinua.
Ei se muutu, olen sen jo huomannut. Mies vaan ei ota todesta sitä, etten enää kauaa jaksa. Ap
Mitä sitten tapahtuu, kun et enää jaksa?
En mä sitä tänne laita. Ap
Oletko rikas? Sitten voisi onnistua.
Auttaako täällä asiasta valittaminen yhtään mitään? Eikö se tee olosi vain pahemmaksi?
Jos auttaa, niin hyvä, jos ei, niin lopeta. Hanki ammattiapua, jos et selviä yksin ongelmistasi.
Vierailija kirjoitti:
Auttaako täällä asiasta valittaminen yhtään mitään? Eikö se tee olosi vain pahemmaksi?
Jos auttaa, niin hyvä, jos ei, niin lopeta. Hanki ammattiapua, jos et selviä yksin ongelmistasi.
Mitä se ammattiapu auttaa? Ei mitään. Aina saa kaikilta vaan kuulla, että on pakko olla miehen kanssa. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä se ammattiapu auttaa? Ei mitään. Aina saa kaikilta vaan kuulla, että on pakko olla miehen kanssa. Ap
Pakko ei ole. Haet eroa ja muutat pois. Korkea aika yrittää itse jotain.
Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eri
Mitä yrittää? En osaa muuta kuin sitten elää tuilla. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
EriMitä yrittää? En osaa muuta kuin sitten elää tuilla. Ap
Eli etsit miestä, joka hakee kotoa ja alkaa uudeksi elättäjäksesi. Ihme ettei ole jonoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli etsit miestä, joka hakee kotoa ja alkaa uudeksi elättäjäksesi. Ihme ettei ole jonoa.
Äläs nyt, tässä olisi tarjolla tuplakokoinen nainen, joka ei pääse mihinkään ilman apua. Kaikenlaisia fetissejä on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten oli sen asiakaspalvelun kanssa?
Alahan laittautua valmiiksi. Tulen vartin päästä hakemaan valkealla ratsulla.
T. Unelmiesi mies