Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten teillä menee parisuhteessa tällä hetkellä? Yhdessäolovuodet?

Vierailija
25.06.2006 |

Me ollaan oltu viitisen vuotta yhdessä, kolme niistä naimisissa. Eli siis kolme vuotta parisuhteessa, sitä ennen emme harrastaneet seksiä tai asuneet yhdessä. Hyvin menee!! Tuntuu että sitä paremmin mitä kauemmin ollaan yhdessä. Mietin tässä vaan koskahan se alamäki alkaa ;)

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
25.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tasaisen tappavaa menoa on, ikinä ei mitään suurempaa kriisiä.. Mies on uskollinen ja luotettava kuin mikä, itse olen epäloogisesti vähän kyllästynyt tähän tasaisuuteen... Juuri nyt haikailen yhden ihastuksen perään, joka on täysin tuhoontuomittu juttu, eli ei tule tapahtumaan yhtään mitään..

Pitäis ottaa itteensä niskasta kiinni ja alkaa raikastamaan tätä nykyistä suhdetta, kun ei tässä oikeastaan mikään ole vikana. Rakkautta riittää, lapset on ihania.. raha-asioissa on välillä tiukkaa, mutta aina ollaan selvitty. Mies ei ole avautuvaa tyyppiä, kaipaisin juttuseuraa kipeästi, että tämä tunkkaisuus hälvenisi. Tykkään myös joskus käydä tanssimassa ja viettämässä iltaa (työ)kavereiden kanssa, miehellä ei ole mitään sitä vastaan, mutta ei myöskään tiedä noista mun " crusheista" .. jos tietäisi, tuskin tykkäisi... vaan kun ei tykkää myöskään itse lähteä tanssimaan..

Mutta rakastan rakastan... =0)

Vierailija
22/25 |
25.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaks vuotta ja yks kuukaus yhessä joista asuttu noin puoltoista vuotta yhdessä ja kuukaus oltu suunnillee kihloissa ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
25.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin menee ja on aina mennyt, ikinä ei olla tapeltu kunnolla eikä koskaan uhattu toista erolla. Uskollinen ja ihana aviomies.

Vierailija
24/25 |
25.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin menee kaikin puolin. 2 pientä lasta toki väsyttävät, mutta suurempaa kriisiä ei ole lasten synnyttyäkään tullut.

Ikää kummallakin himpun alle 30.

Vierailija
25/25 |
25.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin meni muuten edellisenkin kanssa. Ei riidelty, puhuttiin paljon, oltiin paljon yhdessä ja nautittiin toistemme seurasta. 10 vuotta meni näin, mutta kuin salama kirkkaalta taivaalta ex otti ja lähti toisen naisen matkaan. Nyt uusi mies, jonka kanssa menee hyvin. Toivottavasti ei nyt lähde ihastumisen huumassa hän etsimään jotain vihreämpää ruohoa. Näyttäisi siltä, että ex ei ainakaan kovin vihreää löytänyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme yksi