Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitkä harrastukset ovat plussaa kumppaniehdokkaalla?

Vierailija
26.02.2020 |

Haluaisin löytää miehen, joka harrastaa esim luontokuvausta, akvaarionhoitoa, matkustelua, kulttuuritapahtumissa käymistä.
Onkohan tämmöisiä edes olemassa =(

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies ja arvostan kuorolaulua.

Vierailija
2/33 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

punttisalilla käynti on plussaa aina

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukeminen on plussaa aina.

Vierailija
4/33 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse harrastan vain kitaran soittamista ja lukemista. Toiveissa olisi nainen, joka soittaisi selloa tai vaikkapa pianoa.

Vierailija
5/33 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No Elisalla piereskely ja alapään rapsuttelu.

Vierailija
6/33 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luontokuvaus ja lukeminen. Vaikea löytää miestä jota kiinnostaisi molemmat. Yleensä luontokuvauksesta kiinnostuneilla ei ole mitään persoonaa kuvissa vaan matkitaan vaan instagramin muita kuvaajia ja larpataan menestyjää ganada goosessa.

Vierailija
7/33 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse harrastan vain kitaran soittamista ja lukemista. Toiveissa olisi nainen, joka soittaisi selloa tai vaikkapa pianoa.

Kyllä Elisa soittaa, jos annat sille sellon tai pianon. Pimputtaa niin maan *keleesti. Mutta pieree samalla ja sävelet ei mene niin justiinsa. Kelpaako?

Vierailija
8/33 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiipeily

Vierailija
9/33 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fitness-harrastus on aina hyvä juttu. Timmi kroppa ja työtä pelkäämätön hyvän itsekurin omaava luonne ovat hyviä ominaisuuksia myös näinä kehopositiivisuuden, keskittymiskyvyttömyyden ja laiskuuden aikoina.

Vierailija
10/33 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

punttisjermut sytyttävät aina

Vierailija
11/33 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on jo kumppani, mutta jos etsisin uutta, niin hänen harrastuksillaan ei olisi kovin suurta merkitystä. Lievää plussaa voisi saada tietokone- ja lautapelien, musiikin ja penkkiurheilun harrastamisesta, koska niitä olisi kiva harrastella yhdessä.

Nykyinen kumppanini ei pahemmin innostu mistään näistä, mutta eipä se menoa haittaa. Meillä on silti paljon yhteistä kivaa tekemistä. Itsekään en innostu kävelyretkistä ja taidenäyttelyistä, joita hän harrastaa. Silti on paljon asioita joita teemme yhdessä, ja toisaalta on ihan kiva että on omia juttuja, joita tehdään ilman puolisoa.

Vierailija
12/33 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Darts

Vierailija
13/33 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä asut ap? Entä millainen olet muuten?

t. mies

Vierailija
14/33 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käykö viulu? Tai altto?

Vierailija
15/33 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan, että tuleva kumppanini rakastaa matkailua. Itselle on sen verran suuri osa mun elämää, että en kyllä pystyisi olemaan suhteessa miehen kanssa joka ei ole tästä kiinnostunut. Ehdoton turn off harrastus olisi metsästys.

Vierailija
16/33 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi suotavaa, että naisella on jotain liikunnallisia harrastuksia kuten itsellänikin on.

M31

Vierailija
17/33 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käykö viulu? Tai altto?

Käy. Alttoviulussa on sellaista lämpöä, mita sellossakin. Itselläni haaveena joskus kontrabasso, mutta kerrostalossa ehkä hieman huono idea.

Vierailija
18/33 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi suotavaa, että naisella on jotain liikunnallisia harrastuksia kuten itsellänikin on.

M31

Plussaa vielä siitä, jos tykkää joskus pelata biljardia tai minigolfia :)

M31

Vierailija
19/33 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikunnalliset harrastukset plussaa miehellä. En voisi kuvitella seurustelevani sohvaperunan kanssa. Metsästystä harrastavat ei kiinnosta lainkaan. Muuten ei harrastuksilla kai ole niin väliä.

Vierailija
20/33 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suihkussa käynti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kolme