Mitkä harrastukset ovat plussaa kumppaniehdokkaalla?
Haluaisin löytää miehen, joka harrastaa esim luontokuvausta, akvaarionhoitoa, matkustelua, kulttuuritapahtumissa käymistä.
Onkohan tämmöisiä edes olemassa =(
Kommentit (33)
Seksin harrastaminen. Only for me.
Vierailija kirjoitti:
Missä asut ap? Entä millainen olet muuten?
t. mies
Olen länsirannikolta ja 49v
Ap
Ehdottomasti hömppä scifi- ja maailmanloppuleffat. No ei ole pakko harrastaa mutta tykätä katsoa edes.
Joku persoonallinen harrastus herättää usein oman mielenkiinnon. Muuten jokainen voi harrastaa mitä vaan, kunhan koko vapaa-aika ei mene johonkin maratonin treenaamiseen tai metsästysretkiin.
Toi seksin harrastaminen jonkun sopivan kumppanin kanssa vois olla kiva harrastus. Pari-kolme tunita viikossa vaikka näin aluksi.
Minulle näin nörttinä on tärkeää että kumppani joko osallistuu nörtteilyyn itsekin, tai edes ymmärtää ja hyväksyy, että minä itse sitä harrastan. Useammin se kyllä tahtoo olla niin, että aikuinen ihminen, joka ei ole nörtti, pitää Star Warsia, LoTR:ia ja Pottereita, saati videopelejä, korkeintaan teinien viihteenä ja näin ollen 25-vuotias juuri niitä harrastava näyttäytyy heille lähinnä naislapsena. Tämä ristiriita sitten yleensä johtaakin harrastuksen häpeilyyn, salailuun, tai suosiolla lopettamiseen suhteen ajaksi.
Ja ennen, kuin joku tulee sanomaan, että "Oli sinunkin jo aika kasvaa aikuiseksi", niin miettikää nyt itsekin, että onko suhde, jossa jompikumpi osapuoli ei kehtaa olla oma itsensä, tai edes paljastaa kiinnostuksenkohteitaan toiselle, hyvä, toimiva suhde?
Vierailija kirjoitti:
Minulle näin nörttinä on tärkeää että kumppani joko osallistuu nörtteilyyn itsekin, tai edes ymmärtää ja hyväksyy, että minä itse sitä harrastan. Useammin se kyllä tahtoo olla niin, että aikuinen ihminen, joka ei ole nörtti, pitää Star Warsia, LoTR:ia ja Pottereita, saati videopelejä, korkeintaan teinien viihteenä ja näin ollen 25-vuotias juuri niitä harrastava näyttäytyy heille lähinnä naislapsena. Tämä ristiriita sitten yleensä johtaakin harrastuksen häpeilyyn, salailuun, tai suosiolla lopettamiseen suhteen ajaksi.
Ja ennen, kuin joku tulee sanomaan, että "Oli sinunkin jo aika kasvaa aikuiseksi", niin miettikää nyt itsekin, että onko suhde, jossa jompikumpi osapuoli ei kehtaa olla oma itsensä, tai edes paljastaa kiinnostuksenkohteitaan toiselle, hyvä, toimiva suhde?
Kannattanee etsiä kumppania sieltä harrastuspiireistä.
juna-aikataulut ja rekisterinumerot
Olispa mukavaa löytää joku tähdistä ja avaruudesta kiinnostunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä kummankaan viestiä. Noi luetellut jutut on sellaisia joista suurin osa pitää ja on kiinnostunut. Ei tarvita mitään harrastus- tai nörttipiirejä.
Jos nyt etsisin miestä, voin suoraan tunnustaa, että tietyt harrastukset lisäisivät suurestikin viehätysvoimaa. Erityisesti lukeminen, musiikki (kuorolaulu tai jonkin instrumentin soittaminen - tosin ehkä emme olisi ihan saman henkisiä, jos kyse olisi hevibändistä) ja muut kulttuuriharrastukset olisivat tosi jees. Myös kulinaristiset harrastukset toivottaisin tervetulleeksi - olisi hienoa fiilistellä hyviä ravintoloita yhdessä ja kokata viikonloppuisin hieman hifistellen. Viiniharrastus sopisi myös.
Aviomieheni laulaa ja onneksi nauttii hyvistä ravintoloista kanssani. Kokkailu jää kuitenkin itselleni, ja vaikka mies välillä lukeekin, emme ole tässä harrastuksessa missään määrin samalla tasolla (minä luen kymmeniä kirjoja vuodessa ja kirjat liittyvät työhöni, kun taas mies lukee kirjan silloin tällöin, hyvin usein minun suosituksestani).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä kummankaan viestiä. Noi luetellut jutut on sellaisia joista suurin osa pitää ja on kiinnostunut. Ei tarvita mitään harrastus- tai nörttipiirejä.
No eikä pidä !
Ihan sama, paitsi ei jääkiekko tai sumopaini.