Mitkä harrastukset ovat plussaa kumppaniehdokkaalla?
Haluaisin löytää miehen, joka harrastaa esim luontokuvausta, akvaarionhoitoa, matkustelua, kulttuuritapahtumissa käymistä.
Onkohan tämmöisiä edes olemassa =(
Kommentit (33)
punttisalilla käynti on plussaa aina
Itse harrastan vain kitaran soittamista ja lukemista. Toiveissa olisi nainen, joka soittaisi selloa tai vaikkapa pianoa.
No Elisalla piereskely ja alapään rapsuttelu.
Luontokuvaus ja lukeminen. Vaikea löytää miestä jota kiinnostaisi molemmat. Yleensä luontokuvauksesta kiinnostuneilla ei ole mitään persoonaa kuvissa vaan matkitaan vaan instagramin muita kuvaajia ja larpataan menestyjää ganada goosessa.
Vierailija kirjoitti:
Itse harrastan vain kitaran soittamista ja lukemista. Toiveissa olisi nainen, joka soittaisi selloa tai vaikkapa pianoa.
Kyllä Elisa soittaa, jos annat sille sellon tai pianon. Pimputtaa niin maan *keleesti. Mutta pieree samalla ja sävelet ei mene niin justiinsa. Kelpaako?
Fitness-harrastus on aina hyvä juttu. Timmi kroppa ja työtä pelkäämätön hyvän itsekurin omaava luonne ovat hyviä ominaisuuksia myös näinä kehopositiivisuuden, keskittymiskyvyttömyyden ja laiskuuden aikoina.
Minulla on jo kumppani, mutta jos etsisin uutta, niin hänen harrastuksillaan ei olisi kovin suurta merkitystä. Lievää plussaa voisi saada tietokone- ja lautapelien, musiikin ja penkkiurheilun harrastamisesta, koska niitä olisi kiva harrastella yhdessä.
Nykyinen kumppanini ei pahemmin innostu mistään näistä, mutta eipä se menoa haittaa. Meillä on silti paljon yhteistä kivaa tekemistä. Itsekään en innostu kävelyretkistä ja taidenäyttelyistä, joita hän harrastaa. Silti on paljon asioita joita teemme yhdessä, ja toisaalta on ihan kiva että on omia juttuja, joita tehdään ilman puolisoa.
Missä asut ap? Entä millainen olet muuten?
t. mies
Vierailija kirjoitti:
Käykö viulu? Tai altto?
Haluan, että tuleva kumppanini rakastaa matkailua. Itselle on sen verran suuri osa mun elämää, että en kyllä pystyisi olemaan suhteessa miehen kanssa joka ei ole tästä kiinnostunut. Ehdoton turn off harrastus olisi metsästys.
Olisi suotavaa, että naisella on jotain liikunnallisia harrastuksia kuten itsellänikin on.
M31
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käykö viulu? Tai altto?
Käy. Alttoviulussa on sellaista lämpöä, mita sellossakin. Itselläni haaveena joskus kontrabasso, mutta kerrostalossa ehkä hieman huono idea.
Vierailija kirjoitti:
Olisi suotavaa, että naisella on jotain liikunnallisia harrastuksia kuten itsellänikin on.
M31
Plussaa vielä siitä, jos tykkää joskus pelata biljardia tai minigolfia :)
M31
Liikunnalliset harrastukset plussaa miehellä. En voisi kuvitella seurustelevani sohvaperunan kanssa. Metsästystä harrastavat ei kiinnosta lainkaan. Muuten ei harrastuksilla kai ole niin väliä.
Olen mies ja arvostan kuorolaulua.