Tykkääkö teidän miehet olla teidän kanssa?
Mietin, valitanko turhaan..
Olisi ollut tilaisuus saada kaikki lapset hoitoon pitkästä aikaa, mutta mies valitsi mieluummin, et ollaan kotona ja pienimmät jää kotiin.
Viimeksi kun oltiin kaksin jossain, miehellä tuntui olevan kiire pois ja tunnelma oli kireä ja kylmä.
Mies kieltää tietysti kaiken, joten keskustelu on turhaa. Ei kuulemma naputtanut rystysiään pöytään ravintolassa ja kironnut, miksei ruoka jo tule eikä kiirehtinyt pois vaikka varattua vuoroa oli vielä reilusti jäljellä. Ei, ei tapahtunut.
Eikä kuulemma jättänyt minua edellisellä kerralla hotellille kun lähti itse kävelylle, kun minulla ei ollut kuin korkokengät mukana, ei, ei kuulemma jättänyt.
Parisuhdetta tuntuu olevan hänen mielestään hyvä hoitaa kotona seksillä, muuta ei tarvita?
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Ei ilmeisesti tykkää. Viikolla käy töissä välillä 06-16/17/jopa 21. Töiden jälkeen ei halua tehdä mitään muuta kuin maata tuijottamassa telkkaria ja juomassa kaljaa. Ei lähde edes kävelylle mun ja koiran kanssa mistään muusta puhumattakaan.
Viikonloput menee aina samalla kaavalla: pe tulee töistä, syö, nukkuu pari tuntia ja lähtee baariin. Ei pyydä mua mukaan. Kömpii yöllä nukkumaan, herää aikaisin la-aamuna ja lähtee yhdeksäksi baariin. Tulee himaan, syö, nukkuu ja lähtee takaisin baariin. Sunnuntain parantelee krapulaansa.
Poissa on ne ajat kun käytiin yhdessä leffassa, koirapuistossa, ostoksilla...
Olen kyllä sanonut asiasta ja yrittänyt keskustella, ei auta. Elätään yhdessä kumpikin omaa elämää. Eipä siinä, eipä tarvitse kysyä onko miehellä jotain suunnitelmia. Menen ja tulen niin kuin itse haluan.
Ei kukaan katsele tuollaista baarisieppoa.
Meidän Pera ei viihdy kotona ei sitten lainkaan :( mieluumin on aina naapurin Jutan luona lamppua vaihtamassa.
No kun aikansa on miehelleen tehnyt samaa joskus synnytysten jälkeen vuosia ja seksikään ei ole kiinnostanut edes toisen huomioimisen mielessä, niin kyllähän se mies ajelehtii syville mietteiden vesille aatoksiinsa.
Ei se toista naista tarkoita. Mies on vain henkisempi ja viihtyy enemmän itsekseen, kun ei hänen seuransa kelvannut.
Mies on mieleltään zeniläinen. Jos toinen ignooraa tämän, niin mies tulkitsee että seura ei kiinnosta. Silloin hän siirtyy muihin puuhiin välittömästi. Ei ole soveliasta jäädä vatvomaan ajatuksiaan vaan lähteä vaikka kävelylle.
Jos parisuhde on vastavuoroista niin on kohteliasta ja luonnollista leikkiä sitä kotia.
Epäilen että ap on jossain vaiheessa mokannut ja mies on luontaisesti ajatellut ettei häntä kaivata.
Nyt pitäisi jotenkin saada rakennettua homma uudestaan kasaan tai odotella sopivaa hetkeä.
Usein se hetki tulee sitten itsestään eläkeiässä. Monestihan seesteisessä perhekultuurissa parit havahtuvat tilanteeseen ja pitävät sen palaverin. Siinä vaiheessa nainen ostaa mökin tai asunnon ulkomailta ja mies vaikka pohjoisesta.
Ovat sovinnollisesti liitossa lasten takia, mutta elävät erikseen, koska hehän elivät erikseen jo melkein avioliiton lasten synnyttyä.
Luontaisesti naisen valinnasta valita lapset miehensä sijaan.
Ei ilmeisesti tykkää. Viikolla käy töissä välillä 06-16/17/jopa 21. Töiden jälkeen ei halua tehdä mitään muuta kuin maata tuijottamassa telkkaria ja juomassa kaljaa. Ei lähde edes kävelylle mun ja koiran kanssa mistään muusta puhumattakaan.
Viikonloput menee aina samalla kaavalla: pe tulee töistä, syö, nukkuu pari tuntia ja lähtee baariin. Ei pyydä mua mukaan. Kömpii yöllä nukkumaan, herää aikaisin la-aamuna ja lähtee yhdeksäksi baariin. Tulee himaan, syö, nukkuu ja lähtee takaisin baariin. Sunnuntain parantelee krapulaansa.
Poissa on ne ajat kun käytiin yhdessä leffassa, koirapuistossa, ostoksilla...
Olen kyllä sanonut asiasta ja yrittänyt keskustella, ei auta. Elätään yhdessä kumpikin omaa elämää. Eipä siinä, eipä tarvitse kysyä onko miehellä jotain suunnitelmia. Menen ja tulen niin kuin itse haluan.