Se on sitten Ellulla ja Philipilläkin tullut asumusero
Kommentit (30)
Philip mahtaa olla jo niin horisko, että sitä pidetään maalla vähän niin kuin jemmassa. Suojassa uteliailta ja valokuvaajilta.
Eipäs kukaan narise että eipäs ole oma vaimo haudan partaalla olevan satavuotiaan Philipin rinnalla joka voi kuolla hetkenä minä hyvänsä, vaan on työnteko tärkeämpää, kun Harryn joulunviettokin haukuttiin.
Vierailija kirjoitti:
Aika monelle tulee vanhuksena asumusero, kun puoliso joutuu hoitokotiin ja itse jää kotiin asustelemaan. Ei se silti tarkoita, että avioliitto olisi millään muotoa ohi.
Eihän sitä kannata vanhuudessa erota niinku yleisesti ottaen. Jää leskeneläke saamatta. Ellu ja Vilippi ei eroa. Niillä on asumuksia missä voi olla.
He soittavat kuitenkin joka päivä toisilleen. Ja varmasti tarpeen tullen muutenkin kysyvät toisiltaan asioita, jotka vain he jakavat 70 vuoden kokemuksella. Elisabet on vielä kuitenkin töissä kaupungissa, joten iäkkään ja sairastelevan Philipin on helpompaa levähdellä maalaiskartanon mailla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika monelle tulee vanhuksena asumusero, kun puoliso joutuu hoitokotiin ja itse jää kotiin asustelemaan. Ei se silti tarkoita, että avioliitto olisi millään muotoa ohi.
Eihän sitä kannata vanhuudessa erota niinku yleisesti ottaen. Jää leskeneläke saamatta. Ellu ja Vilippi ei eroa. Niillä on asumuksia missä voi olla.
Jaa että olisivat yhdesssä ihan vaan leskeneläkkeen toivossa? Ok.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä taida Englannissa olla samanlaista eläkejärjestelmää kuin Suomessa. Ja vaikka olisikin, eiköhän nuo ole yhdessä ihan muista syistä kuin eläkerahojen toivossa. On nimittäin rahavaroja sen verran omasta takaa, ettei siihen päälle mitään leskeneläkkeitä tarvita.
Harry kun muutenkin kapinoi suvun tapoja vastaan, niin tiedä vaikka yllättäisi ja pysyisi samassa avioliitossa loppuelämänsä.
Vierailija kirjoitti:
He soittavat kuitenkin joka päivä toisilleen. Ja varmasti tarpeen tullen muutenkin kysyvät toisiltaan asioita, jotka vain he jakavat 70 vuoden kokemuksella. Elisabet on vielä kuitenkin töissä kaupungissa, joten iäkkään ja sairastelevan Philipin on helpompaa levähdellä maalaiskartanon mailla.
”Kukas tuo häiskä on?”
”Se on meidän esikoinen, Charles.”
”Ai jaa.”
Vierailija kirjoitti:
Harry kun muutenkin kapinoi suvun tapoja vastaan, niin tiedä vaikka yllättäisi ja pysyisi samassa avioliitossa loppuelämänsä.
Se voi olla mutta ei Meghanin kanssa. Meghanilla on nuo avioliitot ja avoliitot lyhkäsiä ja hyötypainotteisia.
Muistetaanpa, että Philip on jo hyvin iäkäs ja sairastellut. Hänen on parempi asua maaseudun rauhassa. Tämä on yleisesti tiedossa.
Avioelämää tai sen puutetta en tässä tilanteessa lähtisi ihmettelemään. On selvää, että korkea ikä tuo siihen rajoituksia. Iäkäs on jo kuningatarkin.