Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä vastaa sielunmaisemaasi parhaiten. Vuoret

Vierailija
26.02.2020 |

Meri, metsä.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään merestä mutta hyvänä kakkosena vuoret, erityisesti Norjassa koska olen viettänyt siellä paljon aikaa lapsena.

Vierailija
2/14 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Metsässä pelottaa vaikka ihanan raikas hengittää.

Merellä aukeaa ja näkee kauas.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuoret. Sellaiset oikein karut ja kiviset. Suomessa kalliot ajaa saman asian. 

Metsä on ihan hyvä paikka ulkoilla, mutta ei sen enempää. Meri taas on lähinnä pelottava asia sisämaasta tulevalle.

Vierailija
4/14 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meri on kaunis, mutta tosiaan pelottava, laivallakaan en osaa olla täysin rentona, enkä ikimaailmassa haluaisi yöpyä laivalla (kun se on merellä).

Kalliot ovat hienoja (muutama iso löytyy täältä Keski-Pohjanmaaltakin). Itäisen Suomen vaaroja pitäisi päästä itse katsomaan.

Havumetsän ilman raikkaus on jotain, mitä ei osaa sanoin kuvata.

Aukeat paikat saavat silmän lepäämään, olkootpa sitten pelto- tai vaikka suoaukeita - se tilan tuntu ja rauha.

Vierailija
5/14 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korpimetsä, ah!!

Vierailija
6/14 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meri on pelottava, koska ei tiedä mitä on pinnan alla. 

Metsässä on karhuja.

Vuoret... ne ovat kaukana.

Vähän kaikkia näitä.

Vierailija
7/14 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai se metsä on, ei vuoret ainakaan. Tosin en haluaisi olla missään keskellä korpea, koska pelkään karhuja. Mutta rakastan metsän vihreyttä ja tuoksua. Meri taas on myös pelottava itsessään vaikka sen rannalla tykkään olla (asunkin siellä).

Vierailija
8/14 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viinilaakso, mökkirantamme

Vierailija
9/14 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meri on kaunis, mutta tosiaan pelottava, laivallakaan en osaa olla täysin rentona, enkä ikimaailmassa haluaisi yöpyä laivalla (kun se on merellä).

Kalliot ovat hienoja (muutama iso löytyy täältä Keski-Pohjanmaaltakin). Itäisen Suomen vaaroja pitäisi päästä itse katsomaan.

Havumetsän ilman raikkaus on jotain, mitä ei osaa sanoin kuvata.

Aukeat paikat saavat silmän lepäämään, olkootpa sitten pelto- tai vaikka suoaukeita - se tilan tuntu ja rauha.

Mulla kanssa eniten sielu lepää aukeassa peltomaisemassa kesällä vaikka ihan kaupunkilainen olen.

Vierailija
10/14 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Metsä

Miksi ei ole pollia

Vierailija
11/14 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meren ranta jossain lämpimässä ja aion vielä muuttaa pysyvästi tällaiseen paikkaan, koska ainoastaan meren rannalla tunnen olevani 'kotona' Pidän kyllä kaikesta luonnosta ylipäätään.

Vierailija
12/14 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkein paras on perinnemaisema, jossa on aukeita, vanhoja puita, metsää, ehkä järvi ja hoidettua siistiä kaunista alaa. Siinä mieleni lepää.

Metsä on hyvä myös, sillä olen aina kävellyt paljon luonnossa ja asummekin liki metsässä. Metsät eivät pelota minua edes pimeällä.

Merellä olen ollut myös paljon, mutta se ei saa minua rauhoittumaan, ei myöskään muut isot vesialueet. Tiedostan vesien vaaralliset puolet liian hyvin, koska olen purjehtinut usein.

Vuoristoa tykkään katsella, ajella siellä ja vaeltaa, mutta sen jälkeen kun jouduin parikymmentä vuotta sitten Alpeilla hyvin sankkaan sumuun pitkäksi aikaa, niin vuorien kauneus sai särön, joka ei korjaudu näköjään vaikka olen lukuisilla vuorilla sen jälkeen käynyt ja saanut hyviä kokemuksia.

Vierailija
13/14 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä metsä, koska monesti ajattelen että olisi kiva seikkailla metsässä, jos ei olisi mitään esteitä. Unissanikin joskus seikkailen uusiin paikkoihin metsien halki.

Vierailija
14/14 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Chiliviljelmä.