Ihosyöpä kokemuksia?
Mulla on ollut punainen piste muutaman kk iholla, pikkuhiljaa muuttunut hieman koholla olevaksi ja kasvanut noin 3mm-4mm kokoiseksi. Keskellä ikäänkuin punaisempi piste. On kuitenkin niin pieni että vaikea nähdä muutosta kunnolla. Kutisee, ei vuoda. Olen menossa ihotautilääkärille ensi vkolla mutta sitä ennen kaipaisin kokemuksia. Onko jollakulla ollut vastaavaa?
Ihosyöpää vai jotain muuta?
Kommentit (5)
Ei ole mansikkaluomi. Sen tunnistan. -ap
Minulla on pieni finnin näköinen koholla oleva kohta ollut pari vuotta, mutta se on kuulemma pigmenttihäiriö. En tuosta sinun osaa sanoa. Ettei ole syylä?
Ei ole syyläkään. On siis hieman finnin näköinen, ilman sitä valkoista päätä. Sen tilalla tummanpunainen kohta. Jos olisi vain hetken ollut niin luulisin finniksi, mutta on tosiaan ollut jo neljä kuukautta.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole syyläkään. On siis hieman finnin näköinen, ilman sitä valkoista päätä. Sen tilalla tummanpunainen kohta. Jos olisi vain hetken ollut niin luulisin finniksi, mutta on tosiaan ollut jo neljä kuukautta.
Ei minullakaan ole siis valkoista päätä pigmenttijutussa, vaan se on punainen ja luulin sitä alkuun finniksi. Mutta se ei kutise, siksi tuli mieleen syylä.
Ehkä täällä ei kannata arvailla. Kerro päivitys lääkärin jälkeen?
mansikkaluomi?