En saanut elämäni naista, jonka kohtasin 11 vuotta sitten
11 vuotta sitten hänet kohtasin yhteisen ystävämme kautta.
10 vuotta sitten yritin saada hänet, mutta olin liian ujo ja kokematon.
Nykyään haaveilen hänestä päivittäin, eikä kukaan muu nainen herätä tunteita.
Voin käydä vaikka sadoilla tindertreffeillä ja viettää yön jokaisen heistä kanssa, mutta aina vain haaveilen tästä samasta naisesta.
En voi alkaa kenenkään kanssa suhteeseen, koska vaihtaisin hänet tähän naiseen silmänräpäyksessä, jos vain mahdollisuus tulisi. Se tuntisi petokselta...
Kommentit (41)
Aaaw, mikset laita facessa viestiä? Tai muuten yritä tavoittaa?
Olet rakastunut omassa päässäsi kehittelemääsi mielikuvitusolentoon ja nyt aattelit tuhlata koko loppuelämäsi sen takia. *Ojentaa Darwin-palkinnon*
Vierailija kirjoitti:
Matchasimme tinderissä noin vuosi sitte, mutta nainen ei vastannut viestiini mitään.
Luultavasti hän halusi vain huomiota, jota tiesi minulta saavansa : (
ap
Tuttu tunne. Tosin minun ihastukseni on mies. Mutta juuri 11 vuoden takaa.
Vierailija kirjoitti:
Emme ole facessa kavereita, ja ehkä ihan hyvä niin.
Olisi liian raskasta kun hän olisi siellä usein muistuttamassa siitä mitä en saanut.
Vähän kuin arpisten haavojen auki repimistä aina vain uudelleen...
ap
On se raskasta olla yksipuolisesti rakastunut 💔 olen kokenut saman.
Eikös sinulla ollut nainen, joka sai tietää tuosta maailmanluokan ihastuksesta ja veti herneet tyytymisestäsi häneen?
Siis tinder oli tämä "yhteinen ystävänne" jonka kautta tapasitte?
Mulla on tollanen kaveri. Kukaan muu ei voi koskaan tuntua miltään, kun vain tuo yli kymmenen vuoden talainen ihastus on se ainoa oikea ja elämänsä rakkaus.
Säälittää seurata vierestä, kun tuhlaa elämänsä tuohon haavekuvansa palvomiseen.
Voiko tuolle yhtään mitään? Vai pitääkö vain antaa pilata elämänsä?
Uskon että moni käyttää tuota tekosyynä ja oikeat syyt välttää parisuhteita on jotain muita asioita joita eivät tunnusta edes itselleen.
Vierailija kirjoitti:
Uskon että moni käyttää tuota tekosyynä ja oikeat syyt välttää parisuhteita on jotain muita asioita joita eivät tunnusta edes itselleen.
Minulla oli ja on edelleen tuollainen stalkkeri jonka olen tavannut viimeksi joskus -93. Edelleen ottaa yhteyttä kerran vuodessa. Miehellä lienee jokin neurologinen ongelma, joka tekee pariutumisesta hyvin hankalaa, ja minä olen ollut kohta 30 vuotta selitys sille miksi hän ei ole pariutunut.
Neuvoja mitä tekisitte toisin samassa tilanteessa? Itsellä on vähän tälläinen tilanne päällä, ja luulen että kyseessä on elämäni suuri rakkaus. Mikään ei ole oikeastaan tuntunut aiemmin miltään vaikka ikääkin on jo kohtuudella.
Vierailija kirjoitti:
Siis tinder oli tämä "yhteinen ystävänne" jonka kautta tapasitte?
Jos hieman ajatuksella luet viestini, niin aloituksessa kerroin että kohtasimme yhteisen ystävän kautta 11 vuotta sitten, ja sen lisäksi matchasimme tinderissä noin vuosi sitten.
Ei tainnut 11 vuotta sitten edes olla tinderiä?
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Matchasimme tinderissä noin vuosi sitte, mutta nainen ei vastannut viestiini mitään.
Luultavasti hän halusi vain huomiota, jota tiesi minulta saavansa : (ap
Soita sille. Pääset yli, kun teet hänen saamiseksi kaikkesi ja se joko toteutuu tai ei.
Nainen ei ole vastannut viestiin ja ap vaan parkuu hänen perään?!
Onnekas nainen. Tajuaakohan hän koskaan, millaisessa vaarassa oli?
Jos se nainen on naimisissa, koeta unohtaa.
Minä olin onnekas ja sain takaisin suuren rakkauteni 25 vuoden jälkeen!! Ei se mahdotonta ole, mutta harvoin olen kuullut että niin pitkän ajan jälkeen "exät" palaa yhteen. Joo joskus on lehdissä näitä vuosisadan rakkaustarinoita, että joutuivat eroon nuorina rakastavaisina ja sitten tapaavat uudelleen 75v ja tarina jatkuu siitä mihin jäi.
En minäkään saanut elämäni naista. Rakastuin kun olin 13v ja olin nuorena liian ujo. Meni yli 10v päästä siitä yli. Menin naimisiin toisen naisen kanssa ja saimme lapsen. Eli jatkoin elämääni. Se nuoruuden rakkauteni meni myös naimisiin ja sai useita lapsia. Olen onnellinen hänen puolestaan. Rakastan häntä edelleen mutten elä elämääni haaveessa. Nykyinen suhteeni on kohtuullisen onneton, joskaan ei aivan mahdoton. Jos tulisi tilaisuus vaihtaa vanha rakkaus nykyisen tilalle, en epäröisi. Tai saattaisin epäröidä lapsen takia. Mutta tämä on vain haavetta, sillä meillä on omat elämät eri puolilla Suomea. Pyrin tekemään nykyisestä suhteestani paremman.
Neuvo: Haaveile niin paljon kuin haluat, mutta älä järjestä elämääsi sen ympärille. Mene juttusille ja jos mitään ei tule, älä odota. Muuten odotat vielä kuolinvuoteellasi ja harmittelet elämätöntä elämääsi.
Lääkkeet.