Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Asunto jossa sänky ei mahdu makuuhuoneeseen??

Vierailija
25.02.2020 |

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

42,5 neliön asunnossa ei ehkä ole tarvetta parisängylle..

Vierailija
2/31 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on uudiskohde, niin hiton erikoinen kuva keittiöstä. Kivasti stailattu hapankorppupaketilla yms. roinalla.

Parisänky mennee toisin päin kuin kuvassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

42,5 neliön asunnossa ei ehkä ole tarvetta parisängylle..

Miksei olisi?

Minulle ja miehelleni riittäisi hyvin tuollainen pieni kaksio, mutta toki parisänky on mahduttava makuuhuoneeseen ja mieluusti myös tilaa sängyn sivuille.

Vierailija
4/31 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin että hapankorppuparketilla. :D

Seinästä seinään olisi parisänky toisin päin. Aika kamalaa.

Vierailija
5/31 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on uudiskohde, niin hiton erikoinen kuva keittiöstä. Kivasti stailattu hapankorppupaketilla yms. roinalla.

Parisänky mennee toisin päin kuin kuvassa.

Toisin päin kun laitat, niin sivuille ei jää yhtään tilaa.

En ymmärrä miksi pitää nykyään makuuhuoneista tehdä pikku koppeja.

Vierailija
6/31 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ainakin 140-tai 120 cm sänky mahtuu kirkkaasti.

Ja tuskin on stailattu kämppä, otettu kuva asukkaiden arjen keskelta.

Vierailija
7/31 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin ei parisänky mahdu? Pohjapiirroksestahan sen näkee että mahtuu. Tuo on nykyisin ihan yleinen pohja makuuhuoneessa, kaksi ovea ja sänky poikittain. Minusta fiksu, pääsee molemmilta puolilta sänkyyn ja petaaminen on helppoa. Ja saadaan pienempiin neliöihin mahtumaan erillinen makkari, kun neliöt on kalliita ja ihmisillä ei ole varaa maksaa isommista asunnoista.

Haluaisitko ap mieluummin että tuo olisi yksiö ja sänky olisi olohuoneen nurkassa?

Vierailija
8/31 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makuuhuoneessa ei pääsäntöisesti asuta eikä oleskella. Siellä vain nukutaan ja levätään.  Joten miksi siihen pitäisi tuhlata tilaa?

Itse haluan tilaa olkkariin ja keittiönkaappeihin ja tasoihin ja parvekkeeseen, ja niin varmasti moni muukin.

Vierailija
9/31 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten niin ei parisänky mahdu? Pohjapiirroksestahan sen näkee että mahtuu. Tuo on nykyisin ihan yleinen pohja makuuhuoneessa, kaksi ovea ja sänky poikittain. Minusta fiksu, pääsee molemmilta puolilta sänkyyn ja petaaminen on helppoa. Ja saadaan pienempiin neliöihin mahtumaan erillinen makkari, kun neliöt on kalliita ja ihmisillä ei ole varaa maksaa isommista asunnoista.

Haluaisitko ap mieluummin että tuo olisi yksiö ja sänky olisi olohuoneen nurkassa?

Samaa ihmettelin, tuossa kuvassa makuuhuoneeseen mahtuu sänky ihan hyvin.

Vierailija
10/31 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

näyttää olevan liukuovi makkarin ja olkkarin välissä, joten sänky mahtuu noinkin päin, jos ei ole tarvis sulkea likuovea.

Vierailija
11/31 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin pohjapiirrustuksesta näkyy? Siitähän juuri näkyy ettei mahdu, kun havainnekuvassakin sänky on huoneen ulkopuolella. Todella outoja kuvia kyllä kaikin puolin....

Vierailija
12/31 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sinne se sänky mahtuu, mutta yöpöydän/pöytien kanssa voi tehdä tiukkaa. Siis sehän on tarkoitus sijoittaa tuon makkarin oviaukkojen väliin niin, että esim parisängyssä kumpaisellakin on "oma ovi". Ei tuossa järkeä suuremmin ole, mutta kun toivotaan aina vaan vähemmän neliöitä niin jostain ne on leikattava, ja monille kodin muille tiloille on määritetty minimineliöt+esteettömyys+turvaetäisyydet, niin makkarista ne neliöt on helpointa hävittää.

Vierailija
13/31 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten niin pohjapiirrustuksesta näkyy? Siitähän juuri näkyy ettei mahdu, kun havainnekuvassakin sänky on huoneen ulkopuolella. Todella outoja kuvia kyllä kaikin puolin....

Sänky on sisäpuolella ja olohuoneessa näkyy olevan tv-taso tms.

Vierailija
14/31 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä seinän toisella puolella on joku tv-taso tms. Se sänky ei siis tule sinne olohuoneen puolelle tossa pohjapiirroksessa, vaan siinä on seinä välissä ja se tv-taso siis siinä olohuoneen puolella seinää vasten.

Vierailija
15/31 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoituksessa luki, että on nyt vuokrattu. Ei ole varmaan ollut vuokralaisella intressiä alkaa stailaamaan kämppää.

Vierailija
16/31 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Makuuhuoneessa ei pääsäntöisesti asuta eikä oleskella. Siellä vain nukutaan ja levätään.  Joten miksi siihen pitäisi tuhlata tilaa?

Itse haluan tilaa olkkariin ja keittiönkaappeihin ja tasoihin ja parvekkeeseen, ja niin varmasti moni muukin.

Jos sä et ole makuuhuoneessa niin se ei tarkoita etteikö muut olisi.

Mä tarviin tilavan makkarin, että sinne mahtuu kunnon parisänky, yöpöydät, työpöytä, tuoli yms.

En mä olkkarissa halua työskennellä.

Kun olen kotona olen pääasiassa makkarissa. Siellä kudon, luen, teen töitä, yms.

Mulle makkari on sangen oleellinen huone.

Vierailija
17/31 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka dille porist ostaa kahdelsadaltuhannel jonku keittiökaapin jossa kuuluu naapurin paskan kulku putkistossa? Samalla hinnalla saa jo omakotitalon!

Vierailija
18/31 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos pohjapiirustusta tarkoitat niin siinä sängyn kohdalla on olohuoneen puolella sängyn levyinen hylly.

Vierailija
19/31 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos sä et ole makuuhuoneessa niin se ei tarkoita etteikö muut olisi.

Mä tarviin tilavan makkarin, että sinne mahtuu kunnon parisänky, yöpöydät, työpöytä, tuoli yms.

En mä olkkarissa halua työskennellä.

Kun olen kotona olen pääasiassa makkarissa. Siellä kudon, luen, teen töitä, yms.

Mulle makkari on sangen oleellinen huone.

Kummitätini osti pienen kaksion vuonna 1980. Neliöitä oli 59 ja kuulemma oli kauhisteltu, että onpa pieni asunto. Muut talon kaksiot olivat vähintään 65 neliötä.

Nykyisin kaksiot on 42 neliötä eli - kas vain - 17 neliötä pienempiä kuin 40 vuotta sitten.

Vierailija
20/31 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä törkeän kallis asunto. Ei tarvitsisi kovin paljoa lisää laittaa niin saisi jo kokonaisen uuden tai uudehkon omakotitalon.