Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi hitto sentään mitä mä tänään kuulin mieheni suusta

Että näin
25.02.2020 |

Pussas mua eka ja kuiskas "Antasitko mulle vähän pisulireikää?" Mua rupes naurattamaan hulluna. Tuli jotenkin puuntakaa ja mä oon aika väsynyt muutenkin. :)
Kuitenkin saatiin se molempien happyending kuitenkin aikaiseksi. :)

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ookoo.

Vierailija
2/17 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä että nauratti. Mun reaktio oli sulkea silmät ja puhaltaa hitaasti ilma ulos keuhkoista.

Siis MITÄ hemmettiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Antasitko"? Ei, ei, ei ja ei. Hänen olisi vain olla puhumatta ja hoitaa homma hellästi ja tehokkaasti. Tuo lause kyllä veisi halut lopullisesti. Jos puhuisi, hänen pitäisi kehua sinua ja sanoa jtk: "En voi elää ilman kosketustasi ja ihanaan tuoksuasi. Saanko antaa sinulle maailman järisyttävimmän orgasmin ikinä?"

Vierailija
4/17 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paneeko se sua todellakin pissareikään?! Mahtaa sattua...

Vierailija
5/17 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Antasitko"? Ei, ei, ei ja ei. Hänen olisi vain olla puhumatta ja hoitaa homma hellästi ja tehokkaasti. Tuo lause kyllä veisi halut lopullisesti. Jos puhuisi, hänen pitäisi kehua sinua ja sanoa jtk: "En voi elää ilman kosketustasi ja ihanaan tuoksuasi. Saanko antaa sinulle maailman järisyttävimmän orgasmin ikinä?"

No hyi helevetti.

Vierailija
6/17 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa pieni pili vai heiluuko katetrin kanssa? Pelottavaa.

Vierailija
7/17 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidan olla minäkin vähän väsynyt, kun muakin nauratti ja kuulostatte jotenkin ihanalta parilta... <3 :´-D

Vierailija
8/17 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis virtsaputkeenko hän sua laittaa? Whaaat!? Älä vaan sano, että miehesi tai kenties jopa sinä luulette, että pissa tulee emättimestä.

Vierailija
9/17 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä en ois antanu

Vierailija
10/17 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mä en ois antanu

No ei kai kukaan järjellinen nainen anna miehen yrittää tunkea penistään virtsaputkeen! Hallooo!!

Vierailija
11/17 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taidan olla minäkin vähän väsynyt, kun muakin nauratti ja kuulostatte jotenkin ihanalta parilta... <3 :´-D

Kiitos.

Vierailija
12/17 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pisulireikä.

Oksensin suuhuni. En todellakaan olisi harrastanut seksiä tuon jälkeen.

Vierailija
13/17 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just, eipä menny ihan kohilleen anatomisesti tuo heitto, en kyllä ikinä tuollaista muutenkaan sanoisi. Mutta kyllähän tosiaan jotkut harrastavat myös esineiden työntämistä virtsaputkeen ja riittävästi venyttelemällä voi kai olla mahdollista saada kulli tai dildo sinne. Mut suuret riskithän siinä on saada vakava tulehdus. Miedompana leikkinä virtsaputken suun ympäristön nuoleminen tai hierominen voi tuntua hyvältä, eri tavalla kuin klitoriksessa, tätä ainakin jotkut seksuaalineuvojat ehdottelevat.

Vierailija
14/17 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän tuota aluetta u-pisteeksi sanotaan, mutten antaisi laittaa sinne mitään.

Kauhistuttaa, onko joidenkin miesten anatomiantuntemuksen taso tuo? Ei sitten muuta kuin onnea klitoriksen etsintäänkin!

Vierailija
15/17 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vittua, kaikenlaisia torvelo ukkoja täälläkin kommentoimassa sanon vaan yhden asian, älkää kyselkö ja ronkkuko sitä pillua. Naisella ei ole mitään annettavaa vain pelkkä tyhjä reikä, me miehet ollaan antopuolella ja nainen saamapuolella. Olkaa miehiä älkääkä nyhveröitä

Vierailija
16/17 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä ei yhtään ihana pari, päinvastoin kuulostaa oksettavalta pariskunnalta.

Kaks tyhmää tallukkaa, voin kuvitella että rumiakin vielä.

No, onneksi ei ole minun elämääni.

Vierailija
17/17 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä vittua, kaikenlaisia torvelo ukkoja täälläkin kommentoimassa sanon vaan yhden asian, älkää kyselkö ja ronkkuko sitä pillua. Naisella ei ole mitään annettavaa vain pelkkä tyhjä reikä, me miehet ollaan antopuolella ja nainen saamapuolella. Olkaa miehiä älkääkä nyhveröitä

P.s.Annan pojupillua halukkaille