Poikaystävä petti exän kanssa
Olemme jutelleet viime syksystä ja aloimme virallisesti seurustelemaan tammikuussa. Sain tietää että poikaystävä lähettelee seksiviestejä ja alastonkuvia jollekkin naiselle snapissä ja tämä nainen itsestään myös kuvia. Eivät käsittääkseni ole tavanneet livenä vaikka poikaystäväni ruinasi kovasti. Luin snapit siitä tiedän siis.
Sain myös tietää että poikaystävä petti minua exänsä kanssa. Poikaystävä antoi puhelimensa kun käski katsomaan ohjeita ja exältä tuli viesti kaduttaako toissapäiväinen. En sanonut nähneeni mutta myöhemmin kuin mitä mies oli vastannut ja vastaus oli ei kaduta.
Heillä yhteinen lapsi ja erosivat viime syksynä. Mies ei omien sanojensa mukaan koskaan naista rakastanut vaikka tunteita kyllä oli ja yhdessä olivat on-off 4 vuotta. Poikaystäväni myös käyttää huumeita josta en pidä mutta hän saa tehdä mitä haluaa mietin jos ollut sekaisin silloin kun lähetti sekstiviestejä ja petti. Minä olen 19 poikaystävä 22.
Mitä tekisitte?
Kommentit (54)
Mies sanonut että olen spessu ja siksi haluaa seurustella. Muilta naisilta eron jälkeen etsinyt vain seksiseuraa. Ap
Exän kanssa ei voi oikeastaan pettää, se on vaan sellainen varaihminen, jolta saa seksiä seksihätään, jos kumppani ei anna. Eli anna enemmän tai jos et pysty, niin jätä mies.
Miksi tyydyt paskaan jos voit saada parempaakin? Tyyppi virittelee flirttiä muitten kanssa, sextaa puhelimella ja pettää exänsä kanssa. Elikä tyyppi ei ole millään lailla osoittanut olevansa yksiavioinen tai haluavansa olla juuri sinun kanssaan. Tyyppi ei ole muutenkaan tasapainoinen jos tarvitsee säännöllisesti huumeita juhliakseen, mitkä ihan oikeesti maksaa törkeän paljon. Joko tyypillä siis on mahtavat tulot tai törkeät velat; toki velkaantuminen voi tulla myöhemminkin.
Kuvitteletko AP ettet ansaitse miestä joka ei käytä huumeita ja joka rakastaisi sinua niin paljon että ei flirttaa kaikille muilla ja petä? Tuo tyyppi vaikuttaa niin sekunda-tavaralta että jättäisin sen totaalisesti laskuista, vaikka ulkonäkö olisi jumalan.
Lopeta suhde heti. Jokainen kuvaamistasi asioista yksinään olisi pätevä syy siihen. Esim. huumeidenkäyttäjän kanssa ei koskaan kannata alkaa yhtään mihinkään. Käyttö ei oo koskaan hallinnassa kun kyseessä (laittomat) huumeet.
Minusta on omituista että vaadit ettei saa olla "mitään tunteita" lapsen äitiä kohtaan. Oman lapsen toisen vanhemman kuuluu olla merkityksellinen ihminen. Mä en itse haluaisi olla suhteessa sellaisen henkilön kanssa joka kertoo edellisestä suhteestaan että kulutti siihen 4 vuotta ja teki lapsenkin, mutta ei ollut kuitenkaan mukana suhteessa. Kertoo ihmisestä aika paljon.
Vähän itsekunnioitusta peliin nyt. Sinuna en katselisi moista jätkää yhtään pidempään.
N19
Vierailija kirjoitti:
Lopeta suhde heti. Jokainen kuvaamistasi asioista yksinään olisi pätevä syy siihen. Esim. huumeidenkäyttäjän kanssa ei koskaan kannata alkaa yhtään mihinkään. Käyttö ei oo koskaan hallinnassa kun kyseessä (laittomat) huumeet.
Minusta on omituista että vaadit ettei saa olla "mitään tunteita" lapsen äitiä kohtaan. Oman lapsen toisen vanhemman kuuluu olla merkityksellinen ihminen. Mä en itse haluaisi olla suhteessa sellaisen henkilön kanssa joka kertoo edellisestä suhteestaan että kulutti siihen 4 vuotta ja teki lapsenkin, mutta ei ollut kuitenkaan mukana suhteessa. Kertoo ihmisestä aika paljon.
En minä mitään vaadi mies itse sanoi ettei tunne enään mitään näistä kohtaan. Toivoo että löytäisi uuden miehen mutta ei usko sen tapahtuvan pian kun nainen vielä rakastaa miestä ja mies haluaa että nainen vain onnellinen.
Ja sanoi että tunteita oli mutta ei aina ymmärtänyt niitä ja lapsi vahinko mutta kuulemma miehelle tärkeintä maailmassa. Ei nyt pysty maksamaan elareita kun ulosotossa velkoja ja ei talouden hallinta ihan parasta, mutta haluaa olla parempi ihminen. Ap
Onko seksiviestien ja alastonkuvien lähettely snäpissä (tai muualla) pettämistä? Kysyn mielipidettä, minusta on, mutta mitä mieltä muut?
-eri
Vierailija kirjoitti:
Kaikki päihdeongelmaiset on valehtelijoita.
Ei pidä paikkaansa. Olen itse päihdeongelmainen, eikä minulla ole mitään tarvetta valehdella siitä tai muistakaan asioista. Törkeää yleistämistä, vaikka suuri osa ongelmallista valehteleekin niin se ei ole kaikki ja aina! Riippuvuuteen voi ajautua hyvin monesta syystä, eikä se aina ole itsensäpettämistä ja muille valehtelua.
Mitä ihmettä sinä näet tuollaisessa nistih-uorassa? Itse heittäisin tuollaisen munattoman surkimuksen nauraen menemään.
Mäkin uskon, että mies ystävä petti exänsä kanssa mutta todisteita ei ole. Miten pitäisi edetä :(
Mutta siitäkin huolimatta se on narkkari ja pettäjä. Eiköhän 19-vuotiaalla ole vielä elämä sen verran edessä, että kannattaa vain häipyä ja jättää tuo 💩läjä taakseen.