Poikaystävä petti exän kanssa
Olemme jutelleet viime syksystä ja aloimme virallisesti seurustelemaan tammikuussa. Sain tietää että poikaystävä lähettelee seksiviestejä ja alastonkuvia jollekkin naiselle snapissä ja tämä nainen itsestään myös kuvia. Eivät käsittääkseni ole tavanneet livenä vaikka poikaystäväni ruinasi kovasti. Luin snapit siitä tiedän siis.
Sain myös tietää että poikaystävä petti minua exänsä kanssa. Poikaystävä antoi puhelimensa kun käski katsomaan ohjeita ja exältä tuli viesti kaduttaako toissapäiväinen. En sanonut nähneeni mutta myöhemmin kuin mitä mies oli vastannut ja vastaus oli ei kaduta.
Heillä yhteinen lapsi ja erosivat viime syksynä. Mies ei omien sanojensa mukaan koskaan naista rakastanut vaikka tunteita kyllä oli ja yhdessä olivat on-off 4 vuotta. Poikaystäväni myös käyttää huumeita josta en pidä mutta hän saa tehdä mitä haluaa mietin jos ollut sekaisin silloin kun lähetti sekstiviestejä ja petti. Minä olen 19 poikaystävä 22.
Mitä tekisitte?
Kommentit (54)
Ja nykyään ei kuulemma mitään tunteita lapsensa äitiä kohtaan ole. Ap
Jättäisin. En katoisi taakse.
Nyt ihan oikeasti, jo se riittää että snäppeilee toisen naisen kanssa tuollaisessa tarkoituksessa. Tulette joka tapauksess eroamaan. Mies on täysi mul**u. Tuohon pettäniseen en jaksaisi edes kommentoida,mutta sen snon että ihan vihon viimeinen pisara. Olet niin nuori vielä, koko elämä edessä. Vahingoitat itseäsi joka päivä lisää tuollaisen miehen kanssa, veikkaan että nuo eivät ole ainoita miehen pahoja puutteita.
Tuskin muutenkaan kohtelee sinua niin kuin pitäisi?
Mies muuten tosi kiva ja kaiken esityksen alla todella kiltti ja olemme lähdössä ulkomaanmatkalle kuukauden päästä ja sekin on jo maksettu.. ap
Anteeksi kirjotusvirheet, kirjoitin nopeasti puhelimella vihoissani :D
4
Kaikki päihdeongelmaiset on valehtelijoita.
Vierailija kirjoitti:
Jättäisin. En katoisi taakse.
Nyt ihan oikeasti, jo se riittää että snäppeilee toisen naisen kanssa tuollaisessa tarkoituksessa. Tulette joka tapauksess eroamaan. Mies on täysi mul**u. Tuohon pettäniseen en jaksaisi edes kommentoida,mutta sen snon että ihan vihon viimeinen pisara. Olet niin nuori vielä, koko elämä edessä. Vahingoitat itseäsi joka päivä lisää tuollaisen miehen kanssa, veikkaan että nuo eivät ole ainoita miehen pahoja puutteita.
Tuskin muutenkaan kohtelee sinua niin kuin pitäisi?
Joskus olen täälläkin lukenut että suhteen alussa voi tulla pettämistä kun tavallaan vielä haetaan sitä varmuutta siihen suhteeseen ja se loppuu sitten ajan kanssa. Muuten kohtelee hyvin. Olen tavannut hänen ystävät hän minun ja välillä vietämme yhdessä aikaa toistemme ystävien kanssa. Ap
Huumeisiin liittyy aina rikollisuutta. Haluatko elää sellaista elämää?
Snapchat 22v:llä, ei helvetti. :D
Vierailija kirjoitti:
Ja nykyään ei kuulemma mitään tunteita lapsensa äitiä kohtaan ole. Ap
Miksi tämä sai alapeukkuja? Ap
Vierailija kirjoitti:
Huumeisiin liittyy aina rikollisuutta. Haluatko elää sellaista elämää?
Hän käyttää vain viihteellä ollessaan. Amfetamiinia, kokaiinia, ekstaasia ja pilveä. Sellaisia bilehuumeita. Joskus kokeillu metamfetamiinia. Ei tee mitään rikoksia. Ap
Nosta nyt oma häntäsi ja ala miettiä, miten reissun saa järjesteltyä niin, että teidän ei tarvitse lähteä yhdessä. Tai sitten jätät pojan kun reissu on tehty.
Ei tuommosta tarvi kattella.
Kuulostaa ihanalta. Noin kuukauden olette seurustelleet ja ilmeisesti koko ajan pettänyt. Hyvä meininki, huumeetkin mukana. Tee sille lapsi.
Mies vetää siis kokaiinia, ja nyt lähti jonnekkin kävelylle? meniköhän se exänsä luo???
Ap
Kannattaako aikaa tuhlata tuollaiseen ihmisen asussa olevaan takaposkien välissä olevaan haisevaan ja ruskeaan reikään? Jos haluat velkaantua tuon ihanan jännän miehen vuoksi ja saattaa itseesi ja perheesi vaaraan, antaa palaa. Tyyppihän varmasti muuttuu.🤣🤣
Narkkien kanssa ei kannata aloittaa yhtään mitään. Siis EI MITÄÄN!
Vierailija kirjoitti:
Mies muuten tosi kiva ja kaiken esityksen alla todella kiltti ja olemme lähdössä ulkomaanmatkalle kuukauden päästä ja sekin on jo maksettu.. ap
Päässet vielä huumemuuliksi, mitäpä sitä ei rakkaansa eteen tekisi. Pientä jännitystä elämään.
Ei huumeille - Pidä pääsi