Onko miehillä flunssa vähemmän? He kun ovat tunnollisempia käsien pesijöitä
Ainakin, kun on vessakäynnin jälkeistä käsien pesua seurattu.
Kommentit (26)
Heh. Ei ole yksi tai kaksi kertaa kun olen kuullut miestenvessassa jonkun lähtevän pois pesemättä käsiään. Eikä väliä, onko käyty suurilla vai pienillä asioilla. Tapa on uskomattoman yleinen.
Että kun seuraavan kerran kättelette miespuolista kaverianne niin muistakaa tämä. Ja käyttäkää heti sen jälkeen käsidesiä. Ihan vaan varmuudeksi.
Kyllähän naiset ainakin ovat sairaslomalla enemmän kuin miehet, ja käyttävät enemmän terveydenhoidon palveluja kuin miehet. Toisaalta naiset kuitenkin elävät keskimäärin pidempään ja terveempinä kuin miehet.
Vierailija kirjoitti:
Heh. Ei ole yksi tai kaksi kertaa kun olen kuullut miestenvessassa jonkun lähtevän pois pesemättä käsiään. Eikä väliä, onko käyty suurilla vai pienillä asioilla. Tapa on uskomattoman yleinen.
Että kun seuraavan kerran kättelette miespuolista kaverianne niin muistakaa tämä. Ja käyttäkää heti sen jälkeen käsidesiä. Ihan vaan varmuudeksi.
Vakavemmissa tutkimuksissa on havaittu, että miehet pesee tunnollisemmin käsiään kuin naiset.
Jopa pienet pojat kurkottelevat käsiään pesemään.
Myös itse olen havinnut samaa.
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän naiset ainakin ovat sairaslomalla enemmän kuin miehet, ja käyttävät enemmän terveydenhoidon palveluja kuin miehet. Toisaalta naiset kuitenkin elävät keskimäärin pidempään ja terveempinä kuin miehet.
Miehen elämä on kuormittavampaa. Huoli perheen toimeentulosta painaa harteilla.
Itse pesen kädet vessakopissa ja avaan kopinoven käsipaperin avulla tai hihalla. Voi vaikuttaa siltä että lähden tiloista pesemättä. Käsiä pestessä kuuluu levittää saippua kunnolla ja mieluiten ranteisiin asti. Ja kuivata kunnolla, myös sormen välit. Ällöttää nähdä kun jotkut vaan huljuttelevat sormiaan veden alla pari sekuntia ja siinä se niitten pesu sit olikin.