Hallitus koolle huomenna koronaviruksen takia
https://yle.fi/uutiset/3-11227401
Hallitus käy huomenna keskiviikkona läpi koronavirustilannetta ja siihen varautumista.
Kommentit (12)
Kannattaa vältellä suuria ihmismassoja muutama kuukausi.
Onneksi asun maalla eikä täällä käy ulkomaalaisia eikä täältä lähdetä ulkomaille. Minuutissa käy kaupassa ja sitten käsien pesulle.
Manna Sarin antaa sen jälkeen lausunnon meedialle:
"Minun hallitukseni kävi perusteellisen ja vakavan keskustelun asiasta. Suomen varautumistaso on hyvä. Jatkamme tiivistä yhteistyötä virkamiesten kanssa."
Vierailija kirjoitti:
Manna Sarin antaa sen jälkeen lausunnon meedialle:
"Minun hallitukseni kävi perusteellisen ja vakavan keskustelun asiasta. Suomen varautumistaso on hyvä. Jatkamme tiivistä yhteistyötä virkamiesten kanssa."
"(...) kävi HYVÄSSÄ HENGESSÄ perusteellisen (...)"
Hallitus on suunnittelemassa italialaisten koronalapsien pelastamista Suomeen.
Saisi korona levitä eduskunnassa kulovalkean tavoin. Ehkä sitten oppisivat jotain meidän tavallisten ihmisten elämästä ja tekisivät päätöksiä maamme hyväksi, unohtaisivat muun maailmansyleilyn.
Tuskin mitään uutta tulee. Suomella on hyvät valmiudet. Eikä voida pitää ihmisiä karanteenissa, voidaan kyllä kehottaa siihen tarvittaessa jne. Peskää käsiä ja yskikää hihaan..
Mitähän hyötyä siitäkin kokouksesta on. Suomessa hoitohenkilöstöä liian vähän, tehohoitopaikkoja myös liian vähän. Vanhusten hoivapaikat alimiehitettyjä, kotihoito kriisissä. Pandemian saapuessa suomeen, olemme kusessa. Ei ole hoitohenkilöstöä, koska suomessa yksityiset voitontavoittelufirmat toimivat vajaalla miehityksellä. Kuka hoitaa kotihoidon asukkaat/hoivakodeissa olevat, jos alimitoitettu henkilöstö sairastuu?
Ketä ihmeen idiootti täällä aivopieruilee koolla. Hallitus tarvii kansan tukea tälläiseen ja ne ei mitään "kookoota tee".
Minä uskon vain hyvyyteen ja hallitus tekee TÖITÄ coronaviruksen eliminoimiseen alusta loppuun.
Voimia hallitukselle, älkää antako vihalle valtaa!!! Come on Sipilä!
Miksi vain hallitus?
Eduskunnan aivot on oppositiossa.
No, tyhjää parempi tämäkin.
Ketähän sairastuu ensimmäisenä codv-19?
Iranissa sairastui jo apulaisterveysministeri.