Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies kielsi tapaamisessa kertomasta äitini ammattia (laitoshuoltaja) kenellekään, olisi kuulemma liian noloa

Vierailija
25.02.2020 |

Menemme koko porukka ravintolaan syömään, tarkoituksena tutustua toisiimme. Minä ja mies, sekä molempien isä ja äiti.

Mies kielsi minua kertomasta äitini ammattia. Kysyttäessä äitini pitäisi sanoa olevansa työtön. Äidilläni on nyt silminnähden paha mieli tuosta ja miettii tuleeko koko tapaamiseen. Mitä tekisit äitini tai minun sijassani?

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan se noloa.

Vierailija
22/32 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parin vuoden takaisen tutkimuksen mukaan jossa ihmisiltä oli kysytty että ketä he haluaavat mukaansa autiolle saarelle. Sai valita viisi ammatti ryhmää ja laitoshuoltaja oli yksi niistä. Laitoshuoltaja on se jo keventää tunnelmaa ja jolla on huumorintajua.

Mä luulin, että valinta johtuu siitä, että autiolta saarelta loppuu ruoka

Sisältö jatkuu mainoksen alla
23/32 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika typeriä nämä läpinäkyvät kiihotusviestit.

Vierailija
24/32 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä semmosta ukkoturrikkaa tässä maailmassa ole jonka vuoksi rakkaalle äidilleni moisesta syystä mielipahaa sallisin.

Vierailija
25/32 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehesi on nolo. T: Laitoshuoltaja.

Ps. Sano miehellesi että kukaan ei ole toista parempi, oli ammatti mikä hyvänsä.

Ja jos teitä ei olisi, jäisi esim. leikkaukset tekemättä! Ai että mä nään punasta tuollaisesta täydellisestä typeryydestä. Ja olen itse kouluttautunut suht pitkälle, mutten kuvittele olevani sen parempi tai tarpeellisempi. Samalla viivalla olla kaikki ja se on fakta eikä vain mielipide.

Nää sinä vain punaista mutta ei se fakta muuksi muutu.. Jos ei ole kukaan leikkaus saleja putsaamassa niin tuskinpa se kirurgikaan niitä suostuu rueta siivoomaan, eikä osaisikaan joten opiskele sinä vielä pikkuisen lisää vaikka ihan että miten tämä maailma pyörii.. Oletko kenties opiskellut jonkun huuhaa maisteri tutkinnon ja nut sitä ollaan niin pskan tärkeää vaikka olet työtön.. Mitäpä jos opiskelisit vaikka jotain missä voisit olla hyödyksi tälle yhteiskunnalle..

Vierailija
26/32 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten ihmeessä palstalaiset uskovat tämänkin? Eikö teidän tyhmyydellä ole mitään rajaa?

Voi sitä kommentoida ikäänkuin "opettaakseen", sillä kyllä tällaisia i..ootteja on ihan oikeastikin olemassa. En minä ainakaan usko aina kaikkea, mutten viitsi/jaksa mainita aina provosta. Ei pidä tehdä aina niin yksioikoisia ja tyhmiä oletuksia myöskään...

Arkielämässä törmää jatkuvasti juttuihin, joita täällä väitettäisiin provoksi.

Surullisin provo-huuto tuli seurakunnan terapeutilta(saattoi olla ihan diakonikin), kun masentunut ystäväni haki keskusteluapua.

Pyysi ystävääni kertomaan lapsuudestaan ja tämä ei uskonut.

Vierailija
27/32 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus vuosia sitten yhdessä illanvietossa joku kaverin tuttava arvosteli laitoshuoltajan työtä turhaksi. Hän itse työskenteli mainostoimistossa. Mä sitten kysäisin häneltä, että itsekö te sen mainostoimiston tilat siivoatte, vai työskentelettekö p*skan keskellä. En tiedä kuinka hyvin tämä herrasmies tajusi pointtini, koska olin itsekin erään toisen, hänen mielestään turhaakin turhemman ammattikunnan edustaja (lastentarhanopettaja).

Vierailija
28/32 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies=15v jonne. Tai sitten tämä on todella surkea provo

Vierailija
29/32 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä laitoshuoltaja edes on? Pesee tehtaassa jotain turbiineja vai?

Itse kieltäisin äitiäni tulemasta ja sanoisin muille vieraille että äiti on kuollut.

Vierailija
30/32 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä laitoshuoltaja edes on? Pesee tehtaassa jotain turbiineja vai?

Itse kieltäisin äitiäni tulemasta ja sanoisin muille vieraille että äiti on kuollut.

Yläpeukku 1. lauseelle, alapeukku toiselle.

Laitoshuoltaja- nimike on kyllä surkea.

Mutta toisen vanhemman ammatin häpeäminen kyllä on tyhmää.

Vierailija
31/32 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rehellisesti sanottuna jättäisin miehen saman tien. Tuo olisi minulle niin valtava turn-off miehessä, että tunteeni häntä kohtaan kuolisivat saman tien. Rakastan äitiäni enkä todellakaan sallisi yhdenkään miehen kohdella häntä noin inhottavasti ja toisekseen kunnioitan valtavasti ihmisiä, jotka työskentelevät aliarvostetuilla matalapalkka-aloilla.

Vierailija
32/32 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vela -72 kirjoitti:

Joskus vuosia sitten yhdessä illanvietossa joku kaverin tuttava arvosteli laitoshuoltajan työtä turhaksi. Hän itse työskenteli mainostoimistossa. Mä sitten kysäisin häneltä, että itsekö te sen mainostoimiston tilat siivoatte, vai työskentelettekö p*skan keskellä. En tiedä kuinka hyvin tämä herrasmies tajusi pointtini, koska olin itsekin erään toisen, hänen mielestään turhaakin turhemman ammattikunnan edustaja (lastentarhanopettaja).

Ja ilman teitä lastentarhanopettajia tyyppi ei pääsisi tekemään sitä äärimmäisen tärkeää mainostyötään kun kukaan ei pitäisi lapsesta huolta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän seitsemän