Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies kielsi tapaamisessa kertomasta äitini ammattia (laitoshuoltaja) kenellekään, olisi kuulemma liian noloa

Vierailija
25.02.2020 |

Menemme koko porukka ravintolaan syömään, tarkoituksena tutustua toisiimme. Minä ja mies, sekä molempien isä ja äiti.

Mies kielsi minua kertomasta äitini ammattia. Kysyttäessä äitini pitäisi sanoa olevansa työtön. Äidilläni on nyt silminnähden paha mieli tuosta ja miettii tuleeko koko tapaamiseen. Mitä tekisit äitini tai minun sijassani?

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi on nolo. T: Laitoshuoltaja.

Ps. Sano miehellesi että kukaan ei ole toista parempi, oli ammatti mikä hyvänsä.

Vierailija
2/32 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisin tapaamiseen ja olisin avoimesti oma itseni, eli äitisi kohdalla se tarkoittaa sitä että hän kertoo olevansa laitoshuoltaja jos ammateista tulee juttua.

( Ps. Toivon, että tämä oli provo – jos ei, kehotan sua harkitsemaan vakavasti haluatko jatkaa suhdetta tuohon mieheesi.)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on nolo. Ei niillä ammateilla pidemmän päälle ole väliä, kun ollaan eläkkeellä ja mummeja ja vaareja. Toisaalta tuntuisi oudolta, jos vanhempien ammatit eivät ole tulleet esiin kun olette omien vanhempienne kanssa jutelleet. 

Tyttäreni sai aivan ihanan anopin, joka on sydämellinen ihminen, kodin hengetär ja pitää perheestään hyvää huolta. Hän on sairas eikä pysty olemaan työelämässä, ei pystynyt sairastumisensa jälkeen opiskelemaan kuten oli toivonut. Mutta maailman ihanin ihminen ja olen niin onnellinen tyttäreni puolesta, että sai ihanan anopin ja myös apen, jotka ovat sydämellisesti ottaneet hänet vastaan <3

Vierailija
4/32 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitisi sijassa en menisi tapaamiseen. En myöskään sinun. Peittelisin miehen vanhemmille ettei tapaaminen onnistu koska mies ei halua että perheenne tutustuvat keskenään.

Vierailija
5/32 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äitisi sijassa en menisi tapaamiseen. En myöskään sinun. Peittelisin miehen vanhemmille ettei tapaaminen onnistu koska mies ei halua että perheenne tutustuvat keskenään.

Peittelisin on pahoittelisin.

Vierailija
6/32 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parin vuoden takaisen tutkimuksen mukaan jossa ihmisiltä oli kysytty että ketä he haluaavat mukaansa autiolle saarelle. Sai valita viisi ammatti ryhmää ja laitoshuoltaja oli yksi niistä. Laitoshuoltaja on se jo keventää tunnelmaa ja jolla on huumorintajua.

Vierailija
7/32 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene sinne ja sano, että olet ilotyttö ja tutustuitte, kun mies tuli sinulle asiakkaaksi. Sen jälkeen kävelet pois, ja unohdat koko tyypin.

Vierailija
8/32 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta laitoshuoltajana on kiva se kun kaikki häpeää kotinsa siisteyttä kun tulen käymään, koska minä tiedän että sinä et sitä puhtaaksi saa, se on pelkästään siisti. Ei tarvitse kuin hetki viipyä katse jossain niin alkaa selittely. Ehdottomasti kannattaa kertoa olevansa laitoshuoltaja ja sen jälkeen kohotella kulmiaan kun näkee törkyisiä tapoja ruokapöydässä.

Vierailija
9/32 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

-300/5

Vierailija
10/32 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tää nyt totta? Tottakai äitis sanoo ammattinsa. Voit kysäästä mieheltäs että kuka siivoaisi kaikki paikat missä se kilkee jos ei laitoshuoltajia olisi. Kauheessa sotkussa ja liassako se tykkäisi lompsia. Ja jos se miehes joutuis leikkaukseen niin hups, ei sitä voi operida kun ei oisi ketään joka siivoisi ne leikkaussalit. Ja tsiljoona muuta esimerkkiä. Mä en pystyisi seukkaamaan tommosen miehen kanssa, olis se noloa sanoa kaikille että mun ukko on pösilö.

Vierailija
11/32 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missähän "tapaamisessa" kerrotaan vanhempien ammatit? VaikuttaaHYVIN oudolta. Pyrittekö lahkoon tms?

Vierailija
12/32 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehesi on nolo. T: Laitoshuoltaja.

Ps. Sano miehellesi että kukaan ei ole toista parempi, oli ammatti mikä hyvänsä.

Ja jos teitä ei olisi, jäisi esim. leikkaukset tekemättä! Ai että mä nään punasta tuollaisesta täydellisestä typeryydestä. Ja olen itse kouluttautunut suht pitkälle, mutten kuvittele olevani sen parempi tai tarpeellisempi. Samalla viivalla olla kaikki ja se on fakta eikä vain mielipide.

Vierailija
13/32 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ihmeessä palstalaiset uskovat tämänkin? Eikö teidän tyhmyydellä ole mitään rajaa?

Vierailija
14/32 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tää nyt totta? Tottakai äitis sanoo ammattinsa. Voit kysäästä mieheltäs että kuka siivoaisi kaikki paikat missä se kilkee jos ei laitoshuoltajia olisi. Kauheessa sotkussa ja liassako se tykkäisi lompsia. Ja jos se miehes joutuis leikkaukseen niin hups, ei sitä voi operida kun ei oisi ketään joka siivoisi ne leikkaussalit. Ja tsiljoona muuta esimerkkiä. Mä en pystyisi seukkaamaan tommosen miehen kanssa, olis se noloa sanoa kaikille että mun ukko on pösilö.

Näin juuri. Jos ei ole provo niin kuka noin yksinkertaista ja keskenkasvuista edes kehtaa esitellä puolisokseen...

Vierailija
15/32 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä sama tarinahan on ollut palstalla ainakin kymmeniä kertoja, vähän yksityiskohtia vaihdellen.

Vierailija
16/32 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoshuoltajan työ on välttämätöntä, kunniallista ja ammattitaitoa vaativaa.

Sinulla on varsinainen helmi tuo mies, sellainen jäniksen hangelle papanoima. Suosittelen potkimaan pellolle mokoman koproksen.

Vierailija
17/32 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten ihmeessä palstalaiset uskovat tämänkin? Eikö teidän tyhmyydellä ole mitään rajaa?

Voi sitä kommentoida ikäänkuin "opettaakseen", sillä kyllä tällaisia i..ootteja on ihan oikeastikin olemassa. En minä ainakaan usko aina kaikkea, mutten viitsi/jaksa mainita aina provosta. Ei pidä tehdä aina niin yksioikoisia ja tyhmiä oletuksia myöskään...

Vierailija
18/32 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi sitä kommentoida ikäänkuin "opettaakseen", sillä kyllä tällaisia i..ootteja on ihan oikeastikin olemassa. En minä ainakaan usko aina kaikkea, mutten viitsi/jaksa mainita aina provosta. Ei pidä tehdä aina niin yksioikoisia ja tyhmiä oletuksia myöskään...

Kun ei ole olemassa. Yksikään ihminen Suomen historian aikana ei ole esittänyt tuollaista pyyntöä. Olen tästä aivan varma.

Lisäksi tosiaan sama tarina on saman trollin kirjoittamana ollut palstalla kymmeniä kertoja. Katso vaikka googlesta jos et usko.

Vierailija
19/32 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas minä mietin että olen saa tanan masentunut kun roikun tällä paskapalstalla. Hullu olen kun luen näitä typerääkin typeriä kirjoituksia. Parasta olisi vetää naru kaulaan, tiukasti.

Vierailija
20/32 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisiin kusipääpiireihin olet oikein sotkeutunut. Etsi tervejärkinen kumppani, joka osaa arvostaa kaikkia rehellistätyötä tekeviä ihmisiä, olivatpa ne sitten herroja tai narreja, pääjohtajia tai paskakuskeja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi neljä