Sanokaa jotain, että lähden NYT lenkille!
Tarvitaan taikasana! Mikä se voisi olla? Olen niin hiton laiska!!!
Kommentit (16)
Vielä en ole saanut lenkkivaatteista kuin sukat ja pikkuhousut jalkaan. Tosijuttu.
ap
Meneppäs lenkille että saan taas ihastella piukeita reisiäsi juoksutrikoissa.
t. naapurin setä
Viivyttely ei tee siitä yhtään helpompaa.
Ihana aurinko ja yli tunti auringonlaskuun... Eiku menoksi!
Ajattele miten paljon enemmän saat seksiä hoikempana.
Nyt on kaikki lenkkivaatteet jo päällä, mutta vieläkin makaan tässä. Keksikää jotain repäisevää, kiltit!!!
ap
Jos oikeasti haluat niin menet. Jos taas et, keksit kyllä syyn olla menemättä. Itsesätäsi on oma elämä lopulta kiinni.
Älä turhaan rasit itteäs. Ulkon paistaa aurinkoki, saat viel pistoksen. Jää kottiis vaan, verä peitto viel korvilles, simmottis on hyvä olla.
Vierailija kirjoitti:
Jos oikeasti haluat niin menet. Jos taas et, keksit kyllä syyn olla menemättä. Itsesätäsi on oma elämä lopulta kiinni.
Tämä oli mielenkiintoinen viesti. Olen nimittäin ihan älyttömän saamaton henkilö ja se ärsyttää todella paljon. Haluaisin juurikin oppia ottamaan vastuuta elämästäni ja motivoitumaan, mutta en osaa! Minulla on ihan kiva elämä, mutta olen varma että se voisi olla suorastaan aivan mieletön, jos onnistuisin porkimaan itseäni persuuksille. En vaan koskaan onnistu! Onko teillä vinkkejä, kokemuksia tmv.?
Lenkillä sentään kävin.
Ap
Siitä tulee jälkeenpäin mahtava olo, poikkeuksetta. Vain lähtemisen hetki on tylsä.