Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten eroon pelosta syödä julkisella paikalla? (olen lihava)

Vierailija
25.02.2020 |

Ihmiset mulkoilevat ja supisevat jos syön julkisesti, syön sitten mitä tahansa.
Jotain herkkua - Ei ihme että tuo on noin läski
Jotain terveellistä - Mitä tuo muka yrittää esittää

Olen melko paljon liikkeellä työni vuoksi ja haluaisin vähentää ahdistusta tästä asiasta. Joskus harvoin jos syön työpaikalla, teen sen yksin varastohuoneessa. En kehtaa koskaan myöskään ottaa mitään tarjottavia, vaikka ajattelen siitäkin, että muut ajattelevat minun esittävän, ja luulevat että mätän kilokaupalla suklaata kotona. Kaikki vinkit otetaan vastaan. (paitsi ei tarvitse tulla sanomaan että laihduta, sillä teen niin parasta aikaa, paino nyt vaan ei yhtäkkiä putoa isoja määriä)

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

He tuijottavat joilla ei ole käytöstapoja. Unohda heidät.

Valitettavan hyvin on laihuusinnokkaiden päähän iskostunut ajattelu että lihava on "saaliseläin". Itseäni kuvasi kerran kirja kaupassa ventovieras nuori nainen kapulallaan. Suututti, menin luokseen ja sanoin, tiedätkö on laitonta kuvata ilman lupa, ja jos julkaiset olet korvausvelvollinen.  Kyllä tyttö luikahti posket punaisina pois.  Ällöjä riittää ja luulevat itseään fiksuksi.  Materiaalia blokiinsa kait?

Elämä on lyhyt ja suomessa pitäisi riittää tilaa elää kaikille ilman anteeksipyytelyä.

Vierailija
22/22 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Usein ylipainosen ihmisen tapa syödä on hieman puistattava. Suuhun laitetaan ylisuuria paloja ja jättimäisiä lusikallisia. Ja koko ajan laitetaan sitä ruokaa suuhun vähän lisää, ei hetkeäkään voi istua syömättä vaikka seurustelemassa toisen kanssa. Se on jotenkin häiritsevän näköistä. Enpä silti tuijota enkä kommentoi.

Olet niin oikeassa.

Tungen aina kerralla suuhuni kokonaisen perhepizzan. En tiennyt, että huomasit.

ohis

Samis! Lisäksi minulla on aina laukussa kauha, jolla kauhon sopat suuhuni, koska ne normilusikat ovat liian pieniä. Hyvä me, kyllä maistuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän neljä