Huippusuosittu Mikael Gabriel täyttää tänään 30 vuotta - mistä muistat hänet
Minä muistan hänet 30 000 tuhannen euron kellostaan.
Kommentit (48)
Vierailija kirjoitti:
öööm.. Kuka kumma tämä kuuluisuus nyt sitten on oli?
Asutko tynnyrissä?
Vasta 30? Nykyään tulevat niin nuorina julkisuuteen, ikuisuuden tuokin tuntuu olleen ”julkkis”.
Tyylitaju kuin Edina Monsoonilla.
Onkos se joku räppäri? Enpä muista biisejä enkä minkä näköinen, mutta nämä muistikuvat ovat ihan riitäviä minulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
öööm.. Kuka kumma tämä kuuluisuus nyt sitten on oli?
Asutko tynnyrissä?
En makaan tieda kuka toi on, pitaa varmaan googlata.
Huumeista. En edes tiennyt että tuo yrittää laulaa.
Vierailija kirjoitti:
Oot siis joku myssyfrendi, kun et ilmeisesti ole uutista lukenut huumeista, niissähän on tittlei mainittu, että räppäri.
Siitä, että olen syntynyt samana päivänä mutta 20v ikäeroa.
Vierailija kirjoitti:
Siitä, että olen syntynyt samana päivänä mutta 20v ikäeroa.
🎂
Jessikka Aron kirjasta!
Iljan kaveri, kertonut trollailevansa, kannattaa putinia = putinitrolli/ venäjäntrolli aka miklu
Vierailija kirjoitti:
Mitäs sä oot vetänyt kun kuulet/ luulet hänen laulavan? Sekoititko Elaan? Ela on se eloveena poika ja Mikael venäjän siinä ero, venäläiset ei laula selvinpäin.
Siitä, kun hän tuli putkasta suoraan esiintymään nelosluokkalaisille helsinkiläisille lapsille Itsenäisyyspäivän juhlaan. Lapseni oli tuolla juuri silloin.
"Huumeista kärähtäneen Mikael Gabrielin putkareissu aiheutti rajua stressiä Helsingin pormestarin itsenäisyyspäiväjuhlien järjestäjälle, sillä artisti ei saapunut aamulla kello yhdeksän sound-checkiin.
Mikael Gabriel riensi suoraan putkasta lastenjuhlille esiintymään.
Kyseessä oli Suomi 100 -juhlavuoden itsenäisyysvastaanotto helsinkiläislapsille."
Nuorisokodissa luukutettiin Mikaelin biisejä.
Alkaa muistuttaa Peter Gabrielia... taiteilijana.
Huumeiden käytöstä.
Muuten totaalinen nobody.
Korkealentoisesta tarinasta, kuinka äitinsä joutui Siperiaan ja vaikka mitä...
Hmmmm... öööö... tota mä muistan sen hmmm.... ööööö... En nyt oikein muista mistä.
Rahoilla leveilystä kun oli vasta pari hittiä ja tuomio Kelan huijaamisesta muutama vuosi aiemmin. Ehkä se oli mainostemppu.
https://www.tamperelainen.fi/sites/default/files/styles/free_w768_-_esm…
Tämä koru jäi mieleen. Tulee mieleen sanonta ”sopii kuin hajuvesi lihapullille”.