19 v nainen antoi karvojensa kasvaa (linkki is)
https://www.is.fi/viihde/art-2000006418246.html
Miksi naisen normaalia karvoitusta halutaan salailla ja sitä inhotaan?
Entä kun menee naimisiin karvattoman kanssa ja muutaman vuoden kuluttua, kun vaimo ei enää jaksa karvojaan ajella, niin tuleeko shokki ja ero vai mitä?
Kommentit (268)
Vierailija kirjoitti:
Kainalokarvat naisella ok, mutta nuo sääret... kyllä en alkaisi tuollaisen kanssa mihinkään, näyttää joltain epäsiistiltä ladyboylta. Sääliksi käy etelän tummia naisia, joilla kasvaa kuulemma viiksetkin.
Olen supisuomalainen 40+ nainen. Aivan samalta näyttävät minunkin jalkani, ellen ajele. Ja tulee viikset suun reunoihin, leukakarvat ja nännikarvat.
Vierailija kirjoitti:
Onpa muuten harvinaisen karvainen nainen, suomalaiset naiset ei oo läheskään noin karvaisia vaikka antais karvojen kasvaakin. Tuollahan on jalkakarvatkin kuin miehellä!
Heh, niinhän sinä luulet! Minä olen niin supisuomalainen sukujuuriltani kuin olla voi, hiukset maantienväriset jne. mutta silmäripset valtavan pitkät ja tummat, samoin kulmat. Miinuspuolena sitten se, että karva on pitkää ja tummaa muuallakin :D Käsivarret on kuin turkkilaisella pitsanpaistajalla, jos antaa kasvaa, alapää jäätävä tuhero ja jaloissa hirveät villat.
Joo, mä en edes yleensä sheivaa, vaan epiloin, vahaan ja nypin, että pysyy karvattomana pidempään. Hirveä hommahan tuossa aina on, laserointi on mielessä, mutta sekään ei aina ole pysyvää.
Tykkään itse olla ripsistä alaspäin karvaton, paitsi talvella saa välillä rehottaa kun kulkee niin paksuissa vaatteissa. Mutta jos joku ei halua poistaa karvojaan, niin eipä minua asia liikauta. Omatpahan ovat karvansa.
Kommenttien perusteella odotin jutun naisen olevan suunnilleen jonkun pitkäkarvaisen villipedon näköinen mutta ihan normaali ja kaunis oli. :D Huvittaa miten vierautuneita tämänpäivän länsimaalaiset ovat luonnollisen näköisestä ihmisvartalosta.
Olen myös hyvin karvainen nainen. Ilman mitään sairautta siis. Olen myös blondi ja sinisilmäinen ja minulla on tummat ripset ja kulmat. Ja olen nätti. Ja olen hoikka. Ja olen akateeminen. Ja olen sporttinen. Ja olen karvainen.
-jonkun miehen pää räjähti justiinsa-
En miehenä halua olla naisen kanssa, joka on minua karvaisempi.
TUO on kyllä oksettavan näköistä.
Niille, jotka paheksuvat ketjussa, että tämän asian kanssa ei saisi olla esillä, niin huomaatte varmaan tästä keskustelusta, että asiaa kannattaa pitää esillä ihan vain luonnollisen kehon normalisoinnin takia. Karvattomuus naisella ei ole luonnollista.
Jokainen tehköön mitä tykkää asian suhteen, mutta ihan turha väittää, että karvat olisivat jotenkin ällöttäviä. Sama kuin väittäisi, että hiukset tai kulmakarvat on ällöttäviä. Normalisoidaan ihokarvat kiitos.
Vierailija kirjoitti:
En miehenä halua olla naisen kanssa, joka on minua karvaisempi.
Oletko itse karvaton?
Mulle käy kyllä karvainen mies, saa olla vaikka minkälainen ryijy ja mieluusti saakin olla karvainen. Mutta en kyllä jaksaisi katsella sellaista miestä, joka ei ymmärrä, että harva nainenkaan luonnostaan/ilman vaivaa pysyy karvattomana.
Välillä on yksinkertaisesti niin kiirettä tai jotain tärkeämpää, että ei ole ensimmäisenä mielessä joku pllunkarvojen vahaaminen tai säärien epilointi. Unohdin tuohon ylemmäs laittaa, että vahaan/epiloin/nypin myös siksi, että iho ei oikein kestä sheivaamista ja se sänki on kamala mikä heti kasvaa. Eli siksi vältän sheivaamista ja epiloin/vahaan sitten kun on enemmän aikaa, ellei ole joku pakottava tarve, kavereiden saunailta tmv. tiedossa.
Ja joo, miehiä olisi jonoksi asti, olen kaunis, tiimalasikroppa jne. mutta tämäkin taas todistaa paljolti sen, että moni ei tajua että ihan tavallisia ihmisiä sen pyntätyn ulkokuoren alla ollaan. Sinkkuna mennään koska ei kiinnosta jakaa elämää minkään teinin tasolle jääneen miehen kanssa. Yksin on hyvä kun saa olla just niin kuin haluaa. Karvojen kanssa tai ilman :D
t. toi jolla on pitsanpaistajan karvoitus
Vierailija kirjoitti:
Sinä et nyt näköjään ymmärrä ollenkaan. Kaikenlaiset taipeet ovat paikkoja, jotka hikoavat, koska "tuuletus" ei pelaa samalla lailla. Pää ei ole sellainen, eikä kasvot, rinta yms. Mutta kainalot ja alapää on. Ja se karvoitus alkaa haista, koska muhii siellä taipeessa.
Oikeastaan karvat juurikin mahdollistavat tuuletuksen, koska karvojen väliin jää ilmaa, toisin kuin paljaan ihon kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Jokainen saa tietysti olla ihan sen näköinen kuin haluaa (karvoitus, paino, meikkaus, vaatetus, mitä näitä nyt on), mutta sitten on myös ymmärrettävä se, että saattaa ulkonäöllään saada sitä negatiivista palautetta reilustikin, plus että deittailupiirit kaventuu rajusti, jos ei vastaa ns. "ihannetta". Mutta oma valinta ja sen saa toki tehdä.
Mitä ymmärrettävää on tässä on? Miksi yhtään kenellekään pitäisi antaa mitään negatiivista palautetta ulkonäöstä? Mistä sinulle tai kenellekään tulee se voimaantumisen tunne, että juuri tämä minun negatiivinen mielipide on pakko tuoda toiselle julki? Ja että kohteen pitäisi se vain ymmärtää.
Jokaisen ulkonäkö on se, mikä se on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua miehenä ei ainakaan naisen karvoitus haittaa.
Alapään 100% luonnollinen karvoitus on todella hot.
Kainalokarvat ovat hauskoja, säärikarvat eivät haittaa.
No ehkä partaan vedän rajan, se ei olisi enää niin hot.
Kuulostat ihanalta mieheltä. :) vaikka itse sheivaankin, niin silti ilahduttaa, että on olemassa tuollaisia vähemmän pinnallisia miehiä.
Kiitos vain.
Pidän kyllä itse ainakin naisen luonnollisesta karvoituksesta. Enkä ole ainut mies, joka ajattelee näin. Ehkä moni ei kehtaa myöntää itselleen tai etenkään muille.
Pidän myös monenkokoisista naisista. Oikeastaan kaikista naisista.
Olette te vaan niin <3
Minun mieheni sanoo samaa.
Kelpaan sellaisena kuin olen. Ihokarvoineni kaikkineen. Sheivannut olen, mutta on niin aikaa vievää ja kasvaa niin äkkiä takas ettei ole kuin sheivaamisen "ilo". Olen vielä vaalea, mutta ihokarvoitus tummaa (jippii). Eipä ole miestä haitannut.
Vierailija kirjoitti:
No ei ole kovin kaunis ihminen muutenkaan....
Ja sinulla ei ole sisäistä kauneutta...
Minä miesoletettuna huudatan epilaattoria 1-2 kertaa kuussa, niin kyllä minun naisoletetunkin kuuluu olla karvaton!
Vierailija kirjoitti:
Suuseksiä rämemajavan kanssa. Mieluummin niin, kuin tatumajavan kanssa
Vierailija kirjoitti:
Koska tuo karvoitus näyttää kamalalta.
SINÄ näytät kamalalta itse ja oletkin kamalalta ihminen. AIVAN TURHA yrittää saada HENKILÖKOHTAINEN MIELIPITEESI kuulostamaan joltain universaalilta totuudelta. Muka yksiselitteisesti "näyttää kamalalta". Ei kyllä todellakaan näytä paitsi sinunkaltaistesi aivopestyjen tyhjäpäiden silmään, joillain äärettömän kapea ja rajoittunut kuva siitä miltä naisen "pitäisi" näyttää.
Vierailija kirjoitti:
Vaikka kuinka yrittää olla avomielinen ja ennakkoluuloinen niin silti näyttää järkyttävältä.
Ei mitenkään objektiivisesti NÄYTÄ, vaan ainoastaan sinun mielestäsi, idiootti. Sanoisit edes asian niin kuin se on, eli SINUN MIELESTÄSI. Tajuatko edes, kuinka paljon maailmasta löytyy miehiä, jotka pitävät tälläistä luonnollista naisen karvoitusta villin seksikkäänä, kaikkien niiden sliipattujen, epätoivoisten ja heikkoitsetuntoisten naisten keskuudessa jotka tekevät kaikkensa mukautuakseen massaan, miellyttääkseen miehiä ja taistellakseen sitä vastaan minkä luonto on lahjoittanut, oman hyvinvointimsa kustannuksella ja vain tullakseen hyväksytyiksi MUIDEN silmissä ha ollakseen samanlaisia kuin kaikki muutkin? Niin kuin MUTÄ KIINNOSTAVAA sellaisessa muka on?? Tällaisissa naisissa ei ole persoonaa, ja heistä kiinnostuvat myös sinunkaltaisesi TAVISmiehet. SIINÄ on jotain seksikästä kun on täysin häpeilemättömästi ja riettaasti oma itsensä ja sen sijaan OTTAA KAIKEN ILON IRTI siitä minkä on saanut. HARVALLA on pokkaa.
Vierailija kirjoitti:
Entä jos miehiltä vaadittaisiin samaa.
KAIKKI karvat pois joka päivä.
Myös sääret, alapää, rinta, selkä jne.
Montako vuotta jaksaisit parikymppinen?
Kerran kokeilin ajaa rintakarvat ja toista kertaa ei tule. Näytin ihan vauvalta.
Senkus kasvatatte, en minä ainakaan ole vaatimassa mitään sheivailua vaikka mies olenkin ja kuten aina ennenkin niin eniten palautetta saatte muilta naisilta.