Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

19 v nainen antoi karvojensa kasvaa (linkki is)

Luonnonmukaista
25.02.2020 |

https://www.is.fi/viihde/art-2000006418246.html

Miksi naisen normaalia karvoitusta halutaan salailla ja sitä inhotaan?

Entä kun menee naimisiin karvattoman kanssa ja muutaman vuoden kuluttua, kun vaimo ei enää jaksa karvojaan ajella, niin tuleeko shokki ja ero vai mitä?

Kommentit (268)

Vierailija
21/268 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska tuo karvoitus näyttää kamalalta.

Vierailija
22/268 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu niin kiihottavalta tuommoinen karvainen nainen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/268 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole sheivannut karvoja varmaan 15 vuoteen. Harmi kyllä en saa karvoistani mitään iloa, sillä haituvat ovat niin ohuita ja vaaleita, etteivät näy kuin valoa vasten tihrustamalla. Kainalokarvatkin kasvoivat n. puoleen senttiin ja siihen jumahtivat. Ei puhettakaan hulmuavasta ja pehmeästä kiharapehkosta. Ja mirrikarvat eivät näy bikineistä tai alkkareista. Hiton suomalainen karvanlaatu!

Vierailija
24/268 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan nuo nyt järkyttävät. Onneksi itse vaalea ja hentokarvainen, voisin jättää vaikka ajamatta ilman että näytät tuollaiselle.

Vierailija
25/268 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onks pakko olla jeti jos ei halua?

Yksilönvapaus on paha asia, kaikki eivät ymmärrä mikä on oikein.

Vierailija
26/268 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entä jos miehiltä vaadittaisiin samaa. 

KAIKKI karvat pois joka päivä. 

Myös sääret, alapää, rinta, selkä jne. 

Montako vuotta jaksaisit parikymppinen?

Kuka sheivaa rinnan ja selkää? Sellaisen perusvaalean suomalaisen ei kyllä tarvitse tehdä mitään tuollaista.

Kuinka iso osa maailman ihmisistä on perusvaaleita suomalaisia? 

Vierailija
27/268 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä jos miehiltä vaadittaisiin samaa. 

KAIKKI karvat pois joka päivä. 

Myös sääret, alapää, rinta, selkä jne. 

Montako vuotta jaksaisit parikymppinen?

Minä tein joskus 30v. miehelleni testin, koska hän oli sitä mieltä, että ei sheivaaminen ole rankkaa. Hän jaksoi puoli kertaa. Sheivattiin siis vain noin puolet hänen kehonsa karvoituksesta ennen kuin sanoi, että juu, eiköhän se kerta kuussa minultakin riitä hänelle. Suosittelen.

Vierailija
28/268 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saahan sitä olla vaikka noinkin karvainen, mutta turha olettaa, että siitä tykätään. Itse en ainakaan tuollaisen kanssa ryhtyisi mihinkään.

Vierailija
29/268 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kainalokarvat on hygieniajuttu. Jos on paljon karvaa kainalossa (tai alapäässä) ne alkaa haista nopeasti ja mikään ei ole oksettavampaa, kuin hiessä uiva karvoitus. Siksi karvat on hyvä siistiä sellaisissa paikoissa missä pääsee muhimaan. Koskee sekä miehiä että naisia.

Jos nainen välttämättä haluaa kasvattaa säärikarvat tai viikset niin siitä vaan, mutta ei se mikään kaunis näky ole. Minä en ole sheivannut jalkojani syksyn jälkeen, mutta kesän tullessa sheivaan kyllä, mielestäni karvaiset jalat naisella on yksinkertaisesti rumaa ja miehekästä. Kuten suurimman osan mielestä, sanokaa mitä sanotte.

Vierailija
30/268 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kolmekymppinen nainen ja mulla kasvaa partakin. Ei mitään persikkanukkaa, vaan mustia, teräviä, karvoja. Hormonihäiriö, nääs. Nypin silloin kun jaksan, en päivittäin. Saahan sitä tuijottaa, mutta älkää koittako leikkiä etteikö muillakin kaltaisillani kasvaisi karvat- se, että nyppivät tai muuten poistavat ne, ei poista itse ongelmaa. Omani kasvavat päivässä takaisin. 

Vierailija
31/268 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saahan sitä olla vaikka noinkin karvainen, mutta turha olettaa, että siitä tykätään. Itse en ainakaan tuollaisen kanssa ryhtyisi mihinkään.

Tosimiehen saa karvat tosi kuumaksi.

Et ole valmis tappelemaan oikeudesta lisääntyä. On ihan oikein, et ole valmis.

Vierailija
32/268 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan todella moni tavis ei ajela, mutta eivät vaan laita niitä karvoja instaan.

Esim mun äiti 70v.

Mutta miksi niitä ei saisi kuvata vaikka Instagramiin? Ihan oikeasti, selitä miksi.

Itselläni ei mitään Instagramia edes ole, eli ei ole oma lehmä ojassa tässä. En vain ymmärrä, miksi yritetään rajoittaa sitä, mitä joku nuori nainen haluaa elämästään somessa jakaa.

Vierailija
33/268 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kainalokarvat on hygieniajuttu. Jos on paljon karvaa kainalossa (tai alapäässä) ne alkaa haista nopeasti ja mikään ei ole oksettavampaa, kuin hiessä uiva karvoitus. Siksi karvat on hyvä siistiä sellaisissa paikoissa missä pääsee muhimaan. Koskee sekä miehiä että naisia.

Jos nainen välttämättä haluaa kasvattaa säärikarvat tai viikset niin siitä vaan, mutta ei se mikään kaunis näky ole. Minä en ole sheivannut jalkojani syksyn jälkeen, mutta kesän tullessa sheivaan kyllä, mielestäni karvaiset jalat naisella on yksinkertaisesti rumaa ja miehekästä. Kuten suurimman osan mielestä, sanokaa mitä sanotte.

Ok boomer.

Vierailija
34/268 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei oo pakko olla jeti, vaöan voisi olla ihan normaali, luonnollinen ihminen. Eikä feikki. 

-Ai niin , mutta eihän naisissa enää muutenkaan ole mitään luonnollista. 

On huulitäytteet, tekotissit ja tekoperseet ja jos ei muuta, niin hiukset on värjätty, 

kulmat muotoiltu ja naamassa kaikenlaista väriä.

Itse vielä luulevat kaunistuvansa näillä konstein. Raukat.

Toi kommentti kertoo susta ihmisenä aika paljon.

Ja muutenkin ärsyttää nää "shokeeraajat".

Ihan sama ajeleeko vai jättää ajelematta. Tarviiko niitä 7cm pituisia jalka- ja kainalokarvoja lyödä jokaisen nähtäville?

Mallit sun muut ovat oma juttunsa. Ei naisten tarvitsekaan näytää siltä miltä maskeeratut ja kuvakäsitellyt mallit näyttää.

Itse olen perusnainen enkä ole koskaan kuullut yhdeltäkään mieheltä kommenttia karvoistani. Okei, olen vähäkarvainen ja ajelenkin mutten todellakaan joka päivä, en edes joka viikko eli karvoja kasvaa kyllä välillä.

Miehet ei taida vaatia naisilta täydellisyyttä vaan naiset itse.

Jos joku haluaa kasvattaa karvat, ottaa silikoniper#een, superöverihuulitäytteet tai vaikka poistattaa rintansa niin siitä vaan.

Media nyt haluaa julkaista kuvia kauniista ja karvattomista ihmisistä koska ne myy. Onko se joltain pois?

Vierailija
35/268 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa muuten harvinaisen karvainen nainen, suomalaiset naiset ei oo läheskään noin karvaisia vaikka antais karvojen kasvaakin. Tuollahan on jalkakarvatkin kuin miehellä!

Vierailija
36/268 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho musta ei ikinä sais noin karvasta kuin tuosta naisesta vaikka antaisin koko loppuelämäni kasvaa kaikkien karvojen. :o 

Vierailija
37/268 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei oo pakko olla jeti, vaöan voisi olla ihan normaali, luonnollinen ihminen. Eikä feikki. 

On huulitäytteet, tekotissit ja tekoperseet ja jos ei muuta, niin hiukset on värjätty, 

Ihan sama ajeleeko vai jättää ajelematta. Tarviiko niitä 7cm pituisia jalka- ja kainalokarvoja lyödä jokaisen nähtäville?

Mallit sun muut ovat oma juttunsa. Ei naisten tarvitsekaan näytää siltä miltä maskeeratut ja kuvakäsitellyt mallit näyttää.

Itse olen perusnainen enkä ole koskaan kuullut yhdeltäkään mieheltä kommenttia karvoistani. Okei, olen vähäkarvainen ja ajelenkin mutten todellakaan joka päivä, en edes joka viikko eli karvoja kasvaa kyllä välillä.

Jos joku haluaa kasvattaa karvat, ottaa silikoniper#een, superöverihuulitäytteet tai vaikka poistattaa rintansa niin siitä vaan.

Media nyt haluaa julkaista kuvia kauniista ja karvattomista ihmisistä koska ne myy. Onko se joltain pois?

"Ja muutenkin ärsyttää nää "shokeeraajat"." Miksi ja mikä ärsyttää? Tämä nainenhan ei ole tehnyt mitään muuta kuin ollut olemassa luonnollisessa olotilassaan, ja ladannut kuvia nettiin. 

Jos on ihan sama ajeleeko vai jättääkö ajamatta, eihän tämän pitäisi ärsyttää?

Vierailija
38/268 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etkö oikeasti ole tietoinen siitä, että sinun henkilökohtainen mielipiteesi ei kiinnostele ketään muuta kuin sinua itseäsi? Että voi olle hyvinkin, että sinua ei ole olemassa katukuvassa muille kuin itsellesi, että et todellakaan ole  kenellekään sellainen taho, jonka pitäisi sinua kuunnella missään asiassa, tai edes huomata sinun olemassaoloasi?

Noin, nyt voit miettiä uudestaan miten se olikaan, onko sinun kauneuskäsityksesi kenellekään toiselle yhtään mitään?

Vierailija
39/268 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karvaisena naisena, siis juuri sillä jolla kasvaa karvaa _koko_ kehoa myöten, on aina niin kiva lukea kuinka ällöttävä on luonnollisessa tilassaan. Tiedättekö kuinka paljon aikaa menee poistaa karvat koko kehosta, vain todetakseen että karvat kasvavat hetkessä takaisin? Edes epilointi ei ole kuin hetken ratkaisu. Tälle ei ole mitään pysyvää ratkaisua kun ei ole mitään lääketieteellistä ongelmaa. Olen vain sattunut syntymään tälläiseksi. Ja koko elämän on saanut hävetä itseään, koska "karvattomuus on naiselle luonnollista" Juu, ei kaikille.

Vierailija
40/268 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Väitätkö nyt tosissasi ettei tämä karvamuija myy? Mietihän, että jopa sinä menit tähän kohuun, ja lähdit heti vauvikselle kommentoimaan ;) Onko tämä nyt sinulta pois, että nämmä tämän 19v naisen karvat myy?

Vastaahan myös Tarviiko niitä 7cm pituisia ripsiä- ja kulmakarvoja lyödä jokaisen nähtäville?