Perheterapeutin mielestä minua vaivaa kiintymyssuhteen trauma äidistäni
Ja se on ihan totta. Äitini on siis pilannut äitiyteni ja mahdollisuuteni hyvään ja tavalliseen äitiyteen. Jopa ammattilainen on sitä mieltä. Siitäs saatte palstan p*rsepäiset kiusaajat, jotka syytätte minua asiassa. Äitini on syyllinen, en minä. Minä yritin sopeutua sen noita-akan minulle langettamiin pahoihin vaatimuksiin, joista tuli aivan oksettava olo, enkä saanut mistään apua, ja teidänlaisenne mitättömyydet vielä kiusasitte lisää, koska ette osaa auttaa ketään.
Kommentit (463)
Taisi joku ruveta ketjun loppupuolella esittämään äitihullua ja sen olevan joku blogisti, puuteripinkki..? (instassa 139t. seuraajaa)? 😃 En nyt kyllä usko tähän käänteeseen.
En arvannut että tämä henkilö voi näin huonosti. Täynnä vihaa ja katkeruutta. Oikein pahaa tekee!
Otsikko ja keskustelun alussa olevat jutut viittaa kyllä perheterapeuttiin samoin miten hänen instakuvassakin. Tiedä sitten. Luulisi ettei noin suoraan paljastais itseä, kun on eka ihan psykoottisena tänne paasannut. Ap tuuppa antaa kommenttia.
Ap on vaiennut, tukee sitä ajatusta että paljastui.
Vierailija kirjoitti:
Poisti myös storynsä instasta. Säikähtikö paljastumusta kun ei enää kommentoi?
Puuteripinkki, Annika. On vain keskinkertainen muovikukilla sisustaja, joka maksaa syyrialaisten pikkupoikien tykkäyksistä :'D sääliö.
Vierailija kirjoitti:
Puuteripinkki, Annika. On vain keskinkertainen muovikukilla sisustaja, joka maksaa syyrialaisten pikkupoikien tykkäyksistä :'D sääliö.
Sinusta sääliö? Melkein 140 tuhatta seuraajaa, tämähän on valtava määrä. Edes Maisa Torppa tai Sara Sieppi pääse tälle tasolle. Ihan omaa luokkaansa suosiossa.
Ei voi olla tuo blogisti, hänellä on mies ja lapsia samassa taloudessa.
??? Yleensä äitihullu on mahdotonta pitää pois palstalta mutta juuri nyt se on hiljaa?!
Vierailija kirjoitti:
??? Yleensä äitihullu on mahdotonta pitää pois palstalta mutta juuri nyt se on hiljaa?!
lataa akkuja välillä
Vierailija kirjoitti:
Ei voi olla tuo blogisti, hänellä on mies ja lapsia samassa taloudessa.[/
Samaa mieltä. Joku muu esiintyy ap.na ja yrittää sekoittaa horinoillaan ketjun esiintyen Annika-blogistina.
Äitihullua pitkään seuranneena nämä jutut eivät nyt ihan täsmää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei voi olla tuo blogisti, hänellä on mies ja lapsia samassa taloudessa.[/
Samaa mieltä. Joku muu esiintyy ap.na ja yrittää sekoittaa horinoillaan ketjun esiintyen Annika-blogistina.
Äitihullua pitkään seuranneena nämä jutut eivät nyt ihan täsmää.Toisaalta jos itse riehuisin säännöllisesti jollain palstalla todellakin muuttaisin jotain asioita tunnistamisen välttämiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Poisti myös storynsä instasta. Säikähtikö paljastumusta kun ei enää kommentoi?
Instastoryt katoavat vuorokauden jälkeen. Laskitko tunnit.
En nyt oikein usko tätä.
Ap, luulen, että vaikka sinulla oisi ollut aivan ihana äiti, olisit silti samanlainen. Luonnekysymys.
Tuttu kaava toistui taas, hän sai tyydytyksen riippuvuuteensa. Nyt on varmasti hyvä ja rauhallinen mieli. Saattaa mennä kuukausi, kauemminkin mutta hän tulee taas, koska tarvitsee annoksensa äitivihaa ja ihmisten huomiota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinusta sääliö? Melkein 140 tuhatta seuraajaa, tämähän on valtava määrä. Edes Maisa Torppa tai Sara Sieppi pääse tälle tasolle. Ihan omaa luokkaansa suosiossa.
Niin, ei se tietysti kauheasti muuta vaadi, kun rahaa. Hän on siis OSTANUT suurimman osan seuraajistaan. Ja kun kuvia katsoo niin ymmärrän kyllä miksi pitänyt maksaa siitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, ei se tietysti kauheasti muuta vaadi, kun rahaa. Hän on siis OSTANUT suurimman osan seuraajistaan. Ja kun kuvia katsoo niin ymmärrän kyllä miksi pitänyt maksaa siitä.
Kun täällä oli juttua näistä seuraajistaan kävin katsoo kun tää ap avautui ja nousi esiin tää puuteripinkki. Silloin sillä oli 138728 seuraajaa, nyt 152 vähemmän. Heiii muutamassa päivässä kauhee kato! Sen storyt on ihan hirveen teennäisii. Tekohymyllä kertoo raskaasta traumaterapiasta. Rauhottavia vetänyt, näkee. Eikä hiffaa miten luurii käytetään. Nyt mää niin ymmärrän mis mennää. Lääkkeissä käy avautuu täällä, kunnes haippi pillerist laskee ja hiljenee.
Tämähän kertoi silloin blogi aikoinaan, että hänellä on useita mielenterveyden diagnooseja, oli epävakaa persoonallisuus, bibolaarinen, masentunut, tämä kiintymyssuhde trauma, äkkipikainen ja hirmustuu helposti. Mitenhän nopeasti nollasta sataan hermostuu? Tämä keskustelu alkoi kiihkeässä vihassa ja tyyntyi loppua kohti. Tulisi nyt kommentoimaan jotain! Täällä keskustelun käänteistä vähän Hoo Moilasena, että oliko se äitihullu vai puuteripinkki? Vai kävikö molemmat tuulettamassa kuuppaansa?
Mä olen aina ajatellutkin, että äitihullu ei kirjoita kuin lähes viisikymppinen vaan vaikuttaa huomattavasti nuoremmalta, noin 25-35-vuotiaalta...hmmm.
Ihmettelen, että kulkee vapaana.