VAKAVA-koe 2020
Moi! Onko joku hakemassa uudistuneella VAKAVA-kokeella sisään Okl:ään? Mitä mietteitä tuleva koe herättää, nyt kun matskuja ei saa ennakkoon vaan vasta kokeessa? Meinaatteko valmistautua jotenkin?
Kommentit (1179)
Vierailija kirjoitti:
Mulla on ilmestynyt lisätietoja-kohta maisterihaun viereen! Mitään pisteitä siellä ei kyllä näy.
Niin minullakin. Tulisikohan ne tulokset nyt vihdoinkin tänään!
Tulokset on tullut!! Ainakin jkl erkkamaisteriin
Mistä siis EI ole vielä tullut tuloksia? 🙄
Vierailija kirjoitti:
Mistä siis EI ole vielä tullut tuloksia? 🙄
Ainakin Helsingin maisterihaut puuttuu vielä. Lisätietopalkki löytyy, joten eiköhän tule tällä viikolla, jos ei tänään.
Millä pisteillä ootte päässy helsingin vaka maisteriin?
Entä yleisen maisteri? Paljonko sinne pisteet?
Osaako kukaan sanoa, näinköhän on mahdollista päästä Jkl luokanopeksi sisään varasijalta 20? Reilu viikko sitten varasijani oli 31.
Toivon siis ettei varasija tipu tuosta enää, kun toisesta kaupungista jo asunnon haku käynnissä...
Eihän noista varasijoista voi tietää :D Riippuu niin monesta oikeasta asiasta ja tähtien asennosta.
E se varmaan enää kauheasti laske, kun kaikki tulokset ovat jo tulleet. Kohta (huomenna?) tulee jo tuloskirje ja ohjeet siitä, kuinka alemmat toiveet saa ottaa vastaan.
Mistä tietää että kaikki tulokset ovat jo tulleet?
Osaisko joku sanoa, että onko niin, että se s-posti, jossa vahvistetaan saatu paikka, lähetetään vasta 15.7. jos saatu paikka ei ole ykköstoive?
Itellä siis kaikki tiedot tulleet ja sain kaksi paikkaa (joista ylemmästä pitäisi se vahvistus tulla), mutta paikat on hakutoiveet 2 ja 3. Ylimpään olen varasijalla. Vastaanottaisin jo nimittäin enemmän kuin mielellään tuon kakkostoiveen :)
Mahtaakohan oikeustieteellisen hässäkkä vaikuttaa tämän alan varasijoihin ?
Vierailija kirjoitti:
Mahtaakohan oikeustieteellisen hässäkkä vaikuttaa tämän alan varasijoihin ?
Tuskinpa.
Joko on paikat otettu vastaan? :)
Kysymys, jos otan paikan vastaan SITOVASTI, niin enkö sitten enää tule valituksi ylempii hakuihin?
Pääsin 4. hakukohteeseeni ja haluaisin pitää sen. Olen varasijoilla kahdessa ylemmässä hakutoiveessa ja en haluaisi niihin.
Sen sijaan, jos otan paikan vastaan EHDOLLISESTI, jään siis odottamaan ylempien hakukohteiden tuloksia?
Vierailija kirjoitti:
Kysymys, jos otan paikan vastaan SITOVASTI, niin enkö sitten enää tule valituksi ylempii hakuihin?
Pääsin 4. hakukohteeseeni ja haluaisin pitää sen. Olen varasijoilla kahdessa ylemmässä hakutoiveessa ja en haluaisi niihin.
Sen sijaan, jos otan paikan vastaan EHDOLLISESTI, jään siis odottamaan ylempien hakukohteiden tuloksia?
Niinhän siinä lukee siellä opintopolussa. Jos haluat juuri sen paikan minkä olet saanut, ota paikka vastaan sitovasti!
Mitä mieltä olette soveltuvuus kokeesta.
Mulla on ilmestynyt lisätietoja-kohta maisterihaun viereen! Mitään pisteitä siellä ei kyllä näy.