Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Erotatko ulkonäöltä kiinalaisen japanilaisen

Vierailija
24.02.2020 |

korealaisen 🤔

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
24.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Japanilaisen erotan, kiinalaisesta ja korealaisesta, mutta kahta jälkimmäistä en.

Vierailija
2/42 |
24.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä kysymys toi on? Kiinalaisen japanilaisen korealaisen? Siis kolmoiskansalaisuus vai?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
24.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Japanilaisen erotan, mutta kiinalaiset ja (etelä)korealaiset saattaa mennä sekaisin.

Vierailija
4/42 |
24.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Japanilainen sano mulle että kiinalaiset näyttää selvästi erilaisilta, mutta korealaiset on usein hämäävän japanilaisen näköisiä.

Vierailija
5/42 |
24.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä heissä pieniä eroja on, japanilaiset ovat hieman pidempiä ja "kapeampia", käyttäytyvät hienostuneemmin kuin kiinalaiset, jotka ovat melko rahvaanomaisia. Korean kieli on jotenkin haukahtelevaa ja minulla erottamista helpottaa se, että osaan japania eli jos puhetta kuulen, ei epäilykselle jää sijaa.

Vierailija
6/42 |
24.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Japanilaisilla yleensä pyöremmät kasvonpiirteet kuin kiinalaisilla. Korealaisista en osaa sanoa

Vierailija
7/42 |
24.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Japanilaisilla on suorat silmät ja kiinalaisilla vinot. Japanilaisilla on korkeat poskipäät ja suora nenä.

Vierailija
8/42 |
24.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin erotan. En osaa selittää miten. 

Vierailija
9/42 |
24.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä heissä pieniä eroja on, japanilaiset ovat hieman pidempiä ja "kapeampia", käyttäytyvät hienostuneemmin kuin kiinalaiset, jotka ovat melko rahvaanomaisia. Korean kieli on jotenkin haukahtelevaa ja minulla erottamista helpottaa se, että osaan japania eli jos puhetta kuulen, ei epäilykselle jää sijaa.

Haukahtelevaa? Mitä ihmettä?

Vierailija
10/42 |
24.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johan lapsena esitettiin kiinalaista venyttämällä silmäkulmia ylöspäin ja japanilaista alaluomia alaspäin.

Vierailija
11/42 |
24.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korealaiset miehet ovat pitkiä ja komeita, myös oma mies on korealainen. Kiinalaiset erotan heti, kun pitävät minusta yleensä heti ja japanilaiset erotan myös, ne vain tietää ilman että aasialainen sanoo mitään. =)

Vierailija
12/42 |
24.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketjun avaajalle: Uskoakseni! Kiinalaiset pukeutuvat huonommin kuin japanilaiset. Japanilaisten kasvojen piirteet ovat terävämmät kuin kiinalaisten.

Vierailija
13/42 |
24.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En erota. - itse olen ollut hämmentynyt kun minua on ulkonäköni perusteella pidetty, joskus ruotsalaisena. - Tämä ei olisi yllättänyt skandnavian ulkopuolella mutta täällä Suomessa toisen suomalaisen suusta kyllä hieman..  Toisaalta tiedä sitten mksi olen hämmästynyt, koska en itsekään taitaisi ultautua lyömään vetoa, että erottaisin ulkonäön perusteella sen ketkä ovat tai kuka joukosta on "Se" suomalinen.  

Sinkkumies

Vierailija
14/42 |
24.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Johan lapsena esitettiin kiinalaista venyttämällä silmäkulmia ylöspäin ja japanilaista alaluomia alaspäin.

Tuollainen käytös on ala-arvoista ja rasistista. Pistää vihaksi.

Vierailija
15/42 |
24.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä kyllä. Tunnen aika paljon porukkaa tuolta päin ja olen siellä asunutkin yhdessä mainituista maista. Aito (ennen kirurgiaa) korealainen on yleensä helpoin erottaa kahdesta muusta. Erityisesti E-Korealainen.

Vierailija
16/42 |
24.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Korealaiset miehet ovat pitkiä ja komeita, myös oma mies on korealainen. Kiinalaiset erotan heti, kun pitävät minusta yleensä heti ja japanilaiset erotan myös, ne vain tietää ilman että aasialainen sanoo mitään. =)

Eivät todellakaan ole ainakaan pitkiä. Eivätkä ole pitkiä "sieltäkään".

Vierailija
17/42 |
24.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Japanilaiset miehet ja naiset näyttävät omaan silmään joskus hyvinkin ns. länsimaalaiselta. Samaa efektiä ei tule tavatessa kiinalaista tai korealaista.

Vierailija
18/42 |
24.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinalaiset kyllä mutta japsit ja korealaiset menee heti pieleen. Kim jong unin tunnistan kyllä

Vierailija
19/42 |
24.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

erotan nuo kolme, mutta en välttämättä kiinalaista vietnamilaisesta

t. kiinalainen

Vierailija
20/42 |
24.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eivät todellakaan ole ainakaan pitkiä. Eivätkä ole pitkiä "sieltäkään".

Vai että p**niskateus iski sinulle. En ole koskaan ollut suomalaisen miehen kanssa enkä edes halua, ei kiinnosta m*nat vaan miehen sydän. Mieheni on 187cm pitkä, laiha ja terve.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi yhdeksän