Erotatko ulkonäöltä kiinalaisen japanilaisen
Kommentit (42)
Vierailija kirjoitti:
NAPALMIA_Kiero`silmille!
JOUKKUE Tahdissa Mars!
LAULUA Kolmannella!
VANHALLA Paketti-Autolla,
Saapuu lasti KIINALAISIA!
Heistä yhtään pidä en
Lippaan täytän kiroillen!
Rynnäkkökivääri ratattaa,
Kiinalaiset LAKOAA!
LAULUA KOLMANNELLA!
Vanhalla Paketti-autolla,
Saapuu lasti KIINALAISIA
Heistä yhtään pidä en,
Vino`silmät suljen aitaukseen,
Kiero`silmät kaipaa NAPALMIA,
Napalmi tarttuu lapsiin KII,
Ja siitähän minä pidän niin!
Vietnamin sankareistahan siinä vain hoilataan!
Ei kaikkea voi oitis unohtaa.
Japanilaisilla on vitivalkoinen iho, kiinalaisilla paljon ruskeankellertävämpi. Korealaisilla jotain siltä väliltä, lähempänä japanilaista.
No, oikeasti vaihtelu on varmaan suurempaa näiden ryhmien sisällä kuin niiden välillä.
Japanilaisilla sirommat kasvot, kiinalaiset pyöreämpiä kasvoiltaan korealaisilla usein korkeat poskipäät, vaikka kasvot olisikin pyöreähköt. En osaa selittää, kuitenkin erotan suht hyvin nuo kolme kun olen maissa aikaa viettänyt. Hyvin tummiin vaatteisiin pukeutuvat etenkin talviaikaan, musta on SE väri mäille kansoille 😊 Ja pistää aina silmään isoissa kaupungeissa Kiinassa, Japanissa ja Koreassa että lastenvaunuja näkee tosi vähän kaupungilla missään, ostoskeskuksissa, metroissa... Populaa on kuin pipoa, mutta vaunuja ei näy. Suomessa äidit käy ostoksilla, kahviloissa, vaunu-lenkillä... Johtuuko just väenpaljoudesta että ei lähdetä ruuhkiin vaunuilla vai mistä?
Tuskinpa. Ainakin japanilaiset ja korealaiset menis sekasin keskenään.
Kiinalailla on takaapäin lättänä pää ja litteä naama
En. En tosin erota suomalaista, ruotsalaista ja saksalaistakaan ihan tosta vaan. Etenkään kahta ensimmäistä toisistaan.
Japanilaiset yleensä pukeutuu paljon paremmin ja tyylikkäämmin, kuin muut aasialaiset. Naisilla usein polkkahiukset. Etelä-Korealaisetkin alkaa olla aika samanlaisia. Kiinalaiset käyttäytyy sotkusemmin esim. ruokaillessa buffeteissa ja pitävät kovempaa älämölöä. Filippiiniläiset on monesti lihavempia kuin aasialaiset yleensä. Thaimaalaisilla naisilla on aina piiiitkät hiukset.
:D Tunnistan. Perheeseeni kuuluu japanilaisia.
Vierailija kirjoitti:
Kiinalaiset sanovat japanilaisten olevan lyhyempiä ja heillä on lyhyemmät ja tasaisemman kasvot kuin kiinalaisilla.
Itse en osaa erottaa.
Hah, kiinalaiset kuvittelet olevansa pidempiä... Oikeasti keskipituus lähes sama, kiinalaisilla tosin aavistuksen lyhyempi. Että se siitä japanilaisten lyhyemmyydestä.
Vierailija kirjoitti:
En. En tosin erota suomalaista, ruotsalaista ja saksalaistakaan ihan tosta vaan. Etenkään kahta ensimmäistä toisistaan.
erotan suomalaiset yleensä aina ulkomailla. Se on se pelokkaan epäileväinen katse joka etsii varkaita ympäriltään herkeämättä. Pää pyörii ku tutka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiinalaiset sanovat japanilaisten olevan lyhyempiä ja heillä on lyhyemmät ja tasaisemman kasvot kuin kiinalaisilla.
Itse en osaa erottaa.
Hah, kiinalaiset kuvittelet olevansa pidempiä... Oikeasti keskipituus lähes sama, kiinalaisilla tosin aavistuksen lyhyempi. Että se siitä japanilaisten lyhyemmyydestä.
Sitä paitsi kiinalaisten omat kasvothan ne on myös yleensä litteämmät/tasaisemmat kuin japanilaisilla. Onpa outoa, että näkevät itsensä noin vääristyneesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
erotan suomalaiset yleensä aina ulkomailla. Se on se pelokkaan epäileväinen katse joka etsii varkaita ympäriltään herkeämättä. Pää pyörii ku tutka.
Tuskinpa kaikilla. Mutta tuo selittyy ihan sillä, että Suomessa ei pahemmin tarvitse niitä varkaita pelätä kun taas monessa muussa maassa se pelko on ihan aiheellinenkin. :D
Kiinalaiset ovat usein sekoitus ympäröivistä maista mutta siellä vallitsee todellinen " puhdasverisyyden" ihannoiminen joten esim. monet kiinalaiset jotka ovat tehneet dna-testejä ovat kauhistuneet sitä että eivät olekaan puhdasverisiä kiinalaisia.
Minulla on kiinalainen ystävä joka näyttää aivan japanilaiselta. Se johtuu varmasti siitä että hän on kotoisin rannikolta tietystä osaa Kiinaa. Minulla on myös pohjoiskiinalainen ystävä joka on lähes 180cm pitkä ( nainen) Kiinalaiset näyttävät erilaisilta eri puolilla Kiinaa. Minulla on myös japanilainen ja muutama korealainen ystävä. Korealaiset ovat kasvoiltaan neliskulmaisempia kuin kiinalaiset ja japanilaiset. japanilaisilla on pyöreä leuka ja isommat silmät kuin kiinalaisilla.
Erotan, jos puhuvat jotain. Yksilötasolla voi usein vain arvailla, mutta jos japanilaisia, korealaisia tai kiinalaisia on ryhmä, erot alkavat selvitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Johan lapsena esitettiin kiinalaista venyttämällä silmäkulmia ylöspäin ja japanilaista alaluomia alaspäin.
Tuollainen käytös on ala-arvoista ja rasistista. Pistää vihaksi.
Lapset eivät ole rasisteja, vaan havainnoivat vain ympäristöään. Ammattiloukkaantujaksikin tullaan vasta vanhemmalla iällä.
Kyllä vain. Japsit on kauniita, kiinalaiset rumia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskinpa kaikilla. Mutta tuo selittyy ihan sillä, että Suomessa ei pahemmin tarvitse niitä varkaita pelätä kun taas monessa muussa maassa se pelko on ihan aiheellinenkin. :D
tai sitte ei ole aiheellinen. ja mitä sitten jos joku haluaa varastaa sinun reikäset kalsarit. säästyypä likapyykiltä.
Sitte on myös se iloton julma katse joka etsimällä etsii jotakin valittamista. Voi kun pääsisi nyt aukomaan päätään ja valittamaan jostakin. Vähintään tuhahtelemaan mielenosotuksellisesti
Ihan tiedoksi vain että kiinalaiset ovat todella rasistisia!
Japanilaisena kommentoin nyt tässä että ihoni ei ole valkoinen koska en käytä ihoa valkaisevia aineita. En silti ole hirveän tummakaan mutta selvästi tummempi kuin suomalaiset.
Nenäni ei ole suora ja kasvoni ovat pyöreät, ei kulmikkaat.
Suomalaiset luulee mua yleensä kiinalaiseksi. Silti japanilaiset, filippiiniläiset ja kiinalaiset ovat yrittäneet puhua mulle omaa kieltään.
Itse en osaa erottaa.