Miksi naiset ovat parisuhdeneuvotteluja vastaan?
Parisuhteen alussa määritetään käytännöt ja sitten muutaman vuoden välein tarkistellaan.
Kommentit (19)
Niitä käytäntöjä pitää tarkistaa aina, kun on jotain muutoksia tulossa kuten työttömyys, muutto toisen työn vuoksi toiselle paikkakunnalle, lapsen syntymä tai asumisen muutos esimerkiksi kerrostalosta omakotitaloon.
Perustele nyt ihmeessä otsikkosi väitettä vähän, niin saadaan keskustelu pyörähtämään käyntiin.
Vierailija kirjoitti:
Ketkä naiset?
Järkevältä tuntuva ajatus, jossa kannattaa keskustella mm. uskollisuudesta, rahankäytöstä, mahdollisten lasten hoitamisesta ja elättämisestä, kotitöistä jne.
Minä en kestäisi ylipainoista miestä.
Järkevää, kun valtaosa suomalaismiehistä on ylipainoisia - tarkoitan todella lihaksikkaita. :D
Listalle mukaan puhtaus, siisteys ja tietenkin toisen rakastaminen ja arvostaminen.
Hyvä idea, aloittaja!
Vierailija kirjoitti:
Perustele nyt ihmeessä otsikkosi väitettä vähän, niin saadaan keskustelu pyörähtämään käyntiin.
Silloin kun olen asunut naisen kanssa olen koittanut saada jotain pysyviä käytäntöjä, mutta aina mennään naisen sen päivän tahdon mukaan.
Ap
Unohda naiset, ei niistä ole kuin harmia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Silloin kun olen asunut naisen kanssa olen koittanut saada jotain pysyviä käytäntöjä, mutta aina mennään naisen sen päivän tahdon mukaan.
Ap
Mitä pysyviä käytänteitä? Sinun sanelemiasi vai yhdessä sovittuja. Avaatko tätä asiaa hieman
Otsikoksi on väärä, kun puhut naisista monikossa. Tarkoittaako kaikkia naisia, vai 3 näistä, jonka kanssa olet ollut parisuhteessa vai nykyistä näistä, vai ketä?
Vierailija kirjoitti:
Otsikoksi on väärä, kun puhut naisista monikossa. Tarkoittaako kaikkia naisia, vai 3 näistä, jonka kanssa olet ollut parisuhteessa vai nykyistä näistä, vai ketä?
Kaikkia. En ole koskaan kuullut kenenkään naisen suostuvan neuvotteluihin. Monen miehen tiedän yrittäneen.
ap
Mitä tuo neuvottelu mielestäsi pitää sisällään? Jos ilmoitusluontoisesti vaadit täyshoitoa, kaukosäätimen hallintaoikeutta ja kakkosta, ymmärrän että kanssasi neuvotteleminen ei iske.
En ole koskaan kuullutkaan. Itse olen yrittänyt saada omaan parisuhteeseen pelisääntöjä esim. riitelyn suhteen, jotka yhdessä sovittaisiin, mutta mies ei ole suostunut.
Taitaa ap yksipuolisesti vaatia asioita, jotka ei rouvaa kiinnosta.
Hah, kyllä meillä oli se mies, jota ei kiinostanut sopia kodinhoidosta, lasten hoidosta, kaupassakäynneistä ym.
Vierailija kirjoitti:
Hah, kyllä meillä oli se mies, jota ei kiinostanut sopia kodinhoidosta, lasten hoidosta, kaupassakäynneistä ym.
Saiko mies tuoda pöytään mitään? Esim. itse koitan saada kaveriporukan sählyvuoron johonkin väliin joka viikoksi ja sukulaisvierailun muutaman kerran vuoteen jne. Jos saan nuo niin tulen vastaan naisen toiveissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saiko mies tuoda pöytään mitään? Esim. itse koitan saada kaveriporukan sählyvuoron johonkin väliin joka viikoksi ja sukulaisvierailun muutaman kerran vuoteen jne. Jos saan nuo niin tulen vastaan naisen toiveissa.
Minä en rajoittanut yhtään mitenkään miehen menemisiä ikinä. Lopulta se siihen menikin, että mies viuhtoi menemään kuin sinkku ja kaikki muu tekeminen jäi minulle. Juu, ei ikinä enää.
Olen kuullut ja kokenut juuri päinvastaista. Miehet haluavat tehdä mikä itseä milloinkin huvittaa, nainen haluaisi sopia jotain sääntöjä.
Keskustelu olisi paaaaljon hedelmällisempää kun kertoisit koko tarinan eli niistä naisista ja tilanteista, kun tuollaista käytäntöä ehdotit. Ja tietysti mitä ne ehdottamasi käytännöt olisivat olleet.
Mutta veikkaan ettet sitä tee, koska haluat vain trollata - mikä puolestaan oikeuttaa avauksen ilmoittamisen asiattomaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kuulosta kovin hankalalta etteikö noihin voisi suostua.. mikä se teidän ongelma oli?
Ketkä naiset?
Järkevältä tuntuva ajatus, jossa kannattaa keskustella mm. uskollisuudesta, rahankäytöstä, mahdollisten lasten hoitamisesta ja elättämisestä, kotitöistä jne.
Minä en kestäisi ylipainoista miestä.