Metrossa syöminen rahvasta
Hei, lihava ja itsekuriton rahvas. Ettekö pysty olemaan puolta tuntia syömättä metrossa.
Ei tekisi pahaa ylipainolle ja muulle habitukselle.
Metro ei sitä paitsi ole mikään pitkän matkan bussi jossa mässätään. Opetelkaa maalaiset stadilaisten tavoille.
Kommentit (16)
"Rahvasta" - opettele edes kirjoittamaan, ennenkuin alat toisia opettamaan :D
Tsadilainen, näe sinä nälkää ja pysy kiukkuisena.
Kulta, mua ei haittaa että pidät meitä rahvaana. Meillä on syymme mutta en avaa niitä sulle.
Sen sijaan voin kertoa että päivityksesi kertoo mulle että olet mielikuvitukseltasi ja eläytymiskyvyltäsi köyhä ihminen.
Kyllä mä nyt vaan siel metros syön sen riisipiirakan jos oon käyny sen ostaa kodin ja matroaseman välissä olevasta kaupasta ja oon nukkunu pommiin tms yms.
Itse menen töistä suoraan metrolla treeneihin ja syön metrossa, koska se on ainoa paikka syödä ennen urheilua. Kyse ei siis ole siitä ettenkö voisi odottaa nälkää kotiin asti. Mutta kun en ole menossa ruokapöydän ääreen...
Lähiliikenteessä lussuttaminen ja mässyttäminen saisi olla kiellettyä kuten Aasiassa, kummallista kun ihmiset raahaavat niihin kaikkea pitsoista banaaneihin ja ilman ei muka pärjää sitä vartin-puolen tunnin matkaa. :) Banaaninkin huitaisee vaikka junan ulkopuolella minuutissa tai kahdessa, ei sitä sisälle tarvitse viedä!
PALJON ällöttävämpää on nähdä muijien meikkaavan metrossa, voi että on typerää. t. nainen
Jos mun tarvii syödä niin tarvitsee syödä. Saatan olla siirtymässä vaikkapa töistä opiskelupaikkani. Ja olla kotona vasta klo 20.
Mitenköhän suomalaiset ylipäätään pysyivät hengissä ennen kun tänne saatiin banaaneita? Tuntuu nykyään että puolta tuntia ei porukka pärjää ilman että pitää pistää banaania poskeen. Joka paikassa, jatkuvasti 24/7 🙄
Muistan kun menin kerran Z-junalla (matka-aika n. tunti kokonaisuudessaan) Helsingistä Keravalle, samaan vaunuun osui perhe, jossa kaivettiin pusseista ihan hampurilaisateriat esiin. Perheessä oli alle kouluikäisiä lapsia, varmaan kivan siivon jättivät jälkeensä niillä Hesen hampurilaisilla ym. dipeillään...ja haju, voi luoja se haju...
K-junassa on näkynyt joskus sitä että sunnuntaisin joku krapulainen "syö"(nuokkuu/syö/nuokkuu) pitsaa. Välillä pitsa sitten tipahtaakin lattialle, hupsista, tai jää peräti penkille pääteasemalla.
Musta on kiva mussuttaa metrossa.
Metro on rahvaan kulkuneuvo. Sinäkin olet rahvas vaikka jotain muuta yritätkin itsellesi uskotella.
Rahvas on sanan kansa synonyymi. Tavoittelet ehkäpä adjektiivia rahvaanomainen. Minusta noin huono äidinkielen taito on rahvaanomaista.
Tarkoitit varmaan rahvaanomaista. Siinä olet ehkä oikeassa, että monet metrossa syövät kuuluvat rahvaaseen, eli eivät ole aatelistoa, papistoa tai talonpoikia. Joku porvaristoon kuuluva voi olla.
Voi kiesus, mitä asenteellisuutta :)
Olin aikoinaan töissä postinkantajana ja siinä työssä ei todellakaan syöty kuin vasta täiden jälkeen. Mitäs jos tuo metrosyöppö onkin tehnyt jo yhden työpäivän postinkantajana ja on siirtymässä toiseen työpaikkaan? Ja miten se sinua haittaa, jos joku syö metrossa?
Vaikuttaa siltä, että aloittajan kannattaisi vältellä metrossa matkustamista, niin ei tule paha mieli :)