Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Solmitaanko nykypäivänä enää loppuelämän mittaisia parisuhteita?

Vierailija
23.02.2020 |

Vai onko nykyään viisainta sitoutua sillä ajatuksella, että ero tulee luultavasti ennemmin tai myöhemmin?

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
23.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, 30 ollaan yhdessä oltu, 50. ikävupsi lähestyy....

Aika kummia pitää tapahtua, että tämä tästä purkautuu.

Vierailija
22/35 |
23.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sitoudun suhteisiin aina sillä periaatteella, että ollaan yhdessä niin kauan kuin on kivaa. Sitten kun ei enää toimi, niin kiitetään toista yhteisistä ajoista ja siirrytään kiitollisena eteenpäin. Hyvin on toiminut ja suhteeni ovat kaikki kestäneet vähintään 8 vuotta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
23.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 vuotta tulee täyteen meillä yhteistä taivalta. En osaa ajatella elämää ilman tuota rakasta. Ollaan rakastavaiset, mutta myös parhaimmat ystävät ja haluamme samoja asioita.

Vierailija
24/35 |
23.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harvemmin. Ei tahdota rakastaa kunnes kuolema erottaa. Halutaan jatkuvaa huumaa ja uutuuden viehätystä. Minäminäminä.

Onneksi itse olen aikoinaan valinnut toisin, kuten myös aviopuolisoni.

Jokainen tekee omat valintansa. Itse ainakin alkaisin miettiä eroa, jos esim seksi kumppanin kanssa huonontuisi tai vähentyisi. Tiedän mitä tarvitsen, enkä ole valmis siitä tinkimään, se ei olisi kumppanillenikaan oikein. Miksi kenenkään kannattaisi tyytyä mihinkään?

Vierailija
25/35 |
23.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä siltä ainakaan vaikuta, miten katsoo muiden parinvaihtotouhuja. Eipä siksi oikein innosta treffirintamalle lähteä, kun en jaksaisi samaa rumbaa, sama kun on sitten keskenään yksinään.

Vierailija
26/35 |
24.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
27/35 |
24.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse ainakin olen sitoutunut loppuiäksi, ja mies sanoo samaa. Takana yli 20 vuotta jo yhdessä :).

Kerkesin olla exäni kanssa yli 25v, ja sitten erosimme. Koskaan ei kannata sanoa ei koskaan, sillä varma ei voi olla kuin itsestään. Sekin on jo paljon, että parikymppisenä pystyisi tietämään millaista elämää itse haluaa elää viisikymppisenä?

Totta kai parisuhteeseen ja avioliittoon lähdetään sillä ajatuksella, että tämä kestää. Valitettavan usein todellisuus näyttää sitten olevan jotakin muuta. Enkä pidä sitä huonona ajatuksena, jos ei enää halua toisen kanssa yhteistä elämää, tai toinen ei halua sitä minun kanssani, niin miksi ihmeessä pitäisi väkisin jatkaa yhdessä?

Vierailija
28/35 |
24.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joudut kysymään uudestaan 50 vuoden kuluttua. En usko että yksikään esim avioliitto on sellainen, että mennään nyt hetkeksi naimisiin. Varmasti jokainen joka naimisiin menee olettaa suhteen kestävän lopun elämää.

Yksikään nykyään solmittu suhde ei tietenkään ole vielä tarpeeksi pitkä että voisi ottaa kantaa kysymykseesi.

Esim nämä "olemme olleet jo 20v yhdessä" vastaukset on turhia, sillä sitä liittoa ei tietenkään ole nykypäivänä aloitettu.

Vierailija
29/35 |
24.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän lähes jokainen aloita parisuhteen ajatuksella, että ollaan loppuun asti yhdessä. Niin mekin aikanaan, mutta 32 vuoden jälkeen mies päätti toisin, joten se parisuhde loppui siihen. 

Vierailija
30/35 |
24.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on määräaikainen 3 vuoden sopimus. Katsotaan sitten jatketaanko sopparia. :)

Vierailija
31/35 |
24.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos osaat ennustaa tulevaa niin mikä ettei. Mutta ap:n logiikalla ajateltuna mihinkään ei kannata sitoutua koska voi olla ettei olekaan koko elämän mittaista. Niih, kas kun elämä voi yllättää mitä ihmeellisimmällä tavalla, hohhoijaa.

Ilman muuta kannattaa jättää kaikki kiva kokematta koska pelkää ettei jatkuisikaan koko elämää....

Vierailija
32/35 |
24.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä siltä ainakaan vaikuta, miten katsoo muiden parinvaihtotouhuja. Eipä siksi oikein innosta treffirintamalle lähteä, kun en jaksaisi samaa rumbaa, sama kun on sitten keskenään yksinään.

Ai nyt sekin on jo muiden syy että miksi sinä jäät yksin 😁

Vierailija
33/35 |
24.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä me olemme niin sopineet. Olemme tosin jo 50+, emme ”nykypäivää”.

Vierailija
34/35 |
24.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä nykyajasta,mutta me luvattiin näin 22 vuotta sitten:)ja yhteinen matka jatkuu loppuun asti.

Vierailija
35/35 |
24.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me kyllä ainakin yritetään; 20 vuotta yhdessä.

M ja N, 35 vuotta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi viisi