Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

LOGGED IN -sarja. En pysty katsoo.

Vierailija
23.02.2020 |

Tekee niin pahaa.

Kommentit (239)

Vierailija
141/239 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, ihan niinku ne olis filmannu mun omaa elämää.

Voi kumpa olisi edes naiseksi syntynyt. Saisi vapaasti seksiä niin paljon kun haluaa enkä olisi mikään ikineitsyt. Ja joku sokeripappa kehiin vaan niin saisi jotain luksuselämää kaukomatkoineen ilman tarvetta tehdä töitä.

Mitä helvettiä sä selität? Kuule,katuisit valintaasi jo kuukauden sisällä kun todellisuus menkkakivuista ja mahdollisesta endometrioosista iskee. Ja niiden kanssa sitten tappelet puolet elämästäsi samalla ottaen yhteiskunnan soimaamista vastaan koska olet huono nainen. 

Kuulostat aivan joltain transuhörhöltä,niilläkin äijillä on jotain ihme ruusuisia luuloja naisena olosta. 

Mä haluan kysyä että MITÄ miinustettavaa tässä kommentissa oli? En näe mitään järkevää syytä miksi kukaan nainen tekisi niin koska tietävät mitä paskaa ja kipuilua normaali naisen elämä on joten..mies, mitä helvettiä miinustelet asiaa mistä sinulla ei ole MITÄÄN kokemusta eikä tule. Jos minä naisena kerron että se elämä ei ole mitään mitä te kuvittelette niin varmaan kannattaa uskoa. Ja onko jotain mussutettavaa menkkakivuista hä? Te munakkaat ette jatkaisi oikeana naisena kuukauden jälkeen,niin kuin jo aikaisemmin sanoin..

Vierailija
142/239 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkään en ole uskaltanut katsoa. Saattaa liipata liian läheltä omaa elämää. En halua masentua lopullisesti.

Mulle kävi juuri noin. Tajusin, että istun noiden kanssa, jos lähdetään jaottelemaan ihmisiä omiin veneisiinsä. Elämä ei vaan silti tunnu laisinkaan ankealta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/239 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoista analyysia Logged in -sarjasta Yle Areenassa, paikalla myös ohjaaja itse.

http://areena.yle.fi/1-50409937

Vierailija
144/239 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kumman sitä valitsisi:

ulkomaailman, jossa olet ruma, vastenmielinen, osaamaton, saamaton, lahjaton, karismaton, ihmiset vain arvostelevat ja vaativat, saat osaksi halveksivia ja vihamielisiä kommentteja ja katseita, sinua ei haluta mihinkään, eikä sinulle haluta hyvää

virtuaalimaailman, jossa olet taitava pelaaja, sanavalmis, huumorintajuinen, lahjakas, karismaattinen, sinulla on omaperäisiä ajatuksia, voit vaihtaa ihmisten kanssa mielipiteitä, olet arvostettu taitavuutesi takia ja sinulla on laaja ystäväpiiri

Ulkomaailman ja haistattaisin pitkät muitten mielipiteille ja tekisin mitä lystään. Voisin välillä pyöriä virtuaalimaailmassakin kuten nyt teen.

Vierailija
145/239 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua etoi sarjassa vain yksi henkilö. Tämä astetta suurempi veitikka, jolle äityli mahdollisti muita hyväksikäyttävän elämän. Muut nuoret sentään yrittivät päästä elämään kiinni. Parasiitit ja siitä ylpeät ovat hyvinvointiyhteiskunnan vihollisia nro 1.

Joo, onhan se sen nuoren vika, että äiti on kasvattanut tuollaiseksi, ja kannustaa jatkamaan samalla polulla. Se äiti on sun mielestä varmaan hieno ihminen, kun taas poika täys luuseri. Satutko itse olemaan tuontyyppinen äiti?

Mitä luultavammin katkeran naisen tapa kostaa ex-miehelleen olemalla poikalastaan kohtaan passiivis-aggressiivinen. Mikään muu ei selitä sitä, miten joku voi antaa oman lapsensa mennä tuohon kuntoon ja näyttää tolta. Hyvä jos ovesta on päässyt sisään, niin ollaan ensimmäisenä jäätelöä kauhomassa kippoon.

Mikä ihmisiä vaivaa?

Vierailija
146/239 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Babba kirjoitti:

Osa noista yritti sentään ponnistella elämässään eteenpäin. Patrik naureskelee et kerran viikossa kestää olla kuntouttavassa työtoiminnassa ja kestää vaikka kaktus perseessä 4 tuntia kunhan rahaa tulee. Mitään hyötyä tuosta kuntouttavassa ei ole, menet sinne opettelemaan miten kaadetaan keitinvesi pois:D ja tuollaista leikkimistä

Patrik vaikuttaa muutenkin ainoalta noista joka on luovuttanut, naureskelee ja esittää rehvakasta, äiti passaa ja hyyssää, asunto on kanssa kuin pommin jäljiltä, rahaa menee tupakkaan, energiajuomiin ja eineksiin.

Vaikutti tulevan ihan kiitettävästi rahaa et varaa päivittäin ostaa tupakkaa ja polttaa aski per päivä ja sanoi vielä et ei halua tehdä mitään muuta et on tyytyväinen kun saa vaan olla netissä yms

Kuten jo aikaisemmin kirjoitin, täytyy olla pahasti päässä vikaa jos kuvittelee että Patrik on oikeasti tyytyväinen elämäänsä.

Totta helkkarissa ohjelmassa halutaan näyttää urhealta kun tiedetään että koko Suomi katsoo, ja propsit tyypille että pitää päänsä pystyssä tuossakin tilanteessa.

Nähtävästi palstaenemmistön mielestä Patrikin tulisi näyttää mahdollisimman kurjalta ja anoa nöyrästi arvon keskiluokkaisilta veronmaksajilta anteeksiantoa, jotta nämä voisivat kokea paremmuuden tunnetta kirjoitellessaan av-palstalle.

Vierailija
147/239 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi kumpa olisi edes naiseksi syntynyt. Saisi vapaasti seksiä niin paljon kun haluaa enkä olisi mikään ikineitsyt. Ja joku sokeripappa kehiin vaan niin saisi jotain luksuselämää kaukomatkoineen ilman tarvetta tehdä töitä.

Mitä helvettiä sä selität? Kuule,katuisit valintaasi jo kuukauden sisällä kun todellisuus menkkakivuista ja mahdollisesta endometrioosista iskee. Ja niiden kanssa sitten tappelet puolet elämästäsi samalla ottaen yhteiskunnan soimaamista vastaan koska olet huono nainen. 

Kuulostat aivan joltain transuhörhöltä,niilläkin äijillä on jotain ihme ruusuisia luuloja naisena olosta. 

Mä haluan kysyä että MITÄ miinustettavaa tässä kommentissa oli? En näe mitään järkevää syytä miksi kukaan nainen tekisi niin koska tietävät mitä paskaa ja kipuilua normaali naisen elämä on joten..mies, mitä helvettiä miinustelet asiaa mistä sinulla ei ole MITÄÄN kokemusta eikä tule. Jos minä naisena kerron että se elämä ei ole mitään mitä te kuvittelette niin varmaan kannattaa uskoa. Ja onko jotain mussutettavaa menkkakivuista hä? Te munakkaat ette jatkaisi oikeana naisena kuukauden jälkeen,niin kuin jo aikaisemmin sanoin..

Naisena miinusta, koska juttusi ovat yksinkertaisesti vähämielisen tuotoksia. Varmaan tajuat, että sinä et tajua miehuudesta yhtään sen enempää, kuin miehet naiseudesta. Transsukupuolisilla sitä vastoin on usein omakohtaista kokemusta kummastakin ja osa kertonut miten naisena eläminen on helpompaa ja osa miten miehenä eläminen on helpompaa. Ehkä ihan kaikessa ei ole kyse kuitenkaan sukupuolesta. Oli miten oli tämä keskustelu käsittelee Loggen In-tv sarjaa, ei sinun menkkojasi, transvihaasi tms. Jatkossakin toivottavasti ihmiset saavat muodostaa ja ilmaista mielipiteensä asioista. Toivottavasti trollaat, jos tosissasi lauot noin mauttomia juttuja ja vielä ihmettelet sen perään miksei niille hurrata ja taputeta kuorossa, niin olet toivottomampi tapaus, kuin kaikki Logged Init yhteensä.

Vierailija
148/239 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Babba kirjoitti:

Osa noista yritti sentään ponnistella elämässään eteenpäin. Patrik naureskelee et kerran viikossa kestää olla kuntouttavassa työtoiminnassa ja kestää vaikka kaktus perseessä 4 tuntia kunhan rahaa tulee. Mitään hyötyä tuosta kuntouttavassa ei ole, menet sinne opettelemaan miten kaadetaan keitinvesi pois:D ja tuollaista leikkimistä

Patrik vaikuttaa muutenkin ainoalta noista joka on luovuttanut, naureskelee ja esittää rehvakasta, äiti passaa ja hyyssää, asunto on kanssa kuin pommin jäljiltä, rahaa menee tupakkaan, energiajuomiin ja eineksiin.

Vaikutti tulevan ihan kiitettävästi rahaa et varaa päivittäin ostaa tupakkaa ja polttaa aski per päivä ja sanoi vielä et ei halua tehdä mitään muuta et on tyytyväinen kun saa vaan olla netissä yms

Kuten jo aikaisemmin kirjoitin, täytyy olla pahasti päässä vikaa jos kuvittelee että Patrik on oikeasti tyytyväinen elämäänsä.

Totta helkkarissa ohjelmassa halutaan näyttää urhealta kun tiedetään että koko Suomi katsoo, ja propsit tyypille että pitää päänsä pystyssä tuossakin tilanteessa.

Nähtävästi palstaenemmistön mielestä Patrikin tulisi näyttää mahdollisimman kurjalta ja anoa nöyrästi arvon keskiluokkaisilta veronmaksajilta anteeksiantoa, jotta nämä voisivat kokea paremmuuden tunnetta kirjoitellessaan av-palstalle.

Kuuluu olennaisesti suomalaisuuteen yhä edelleen. Kaikki olisi ok, jos Patrik vain kiemurtelisi, pahoittelisi olemassaoloaan ja lupaisi muuttua. Tämä siis siihen katsomatta mitä oikeasti ajattelisi, tai meinaisi tehdä. Voit olla mikä hylkyläinen vaan kunhan muistat valittaa vaikeuksiasi ja kertoa miten teet kaikkesi ryhdistäytyäksesi. Tämä siis ihan vaikka viihdemaailman huipuilta ja kansa rakastaa. Annas olla, jos olet rehellinen etkä pyytele anteeksi ihmisiltä joille et alunperinkään ole anteeksipyyntöä velkaa sekoiluistasi tyyliin Jari Sillanpään huumesekoilut, Vesku Loirin kirja, Sofia Belorfin jutut tms. niin silloin se maa repeää ja toivotetaan alimpaan helvettiin. Kärsimyskulttuuria parhaimmillaan. Ei ihme, että maassa voidaan henkisesti niin pahoin. Patrikia enemmän esitti vain ykkösjakson jätkä ja saa olla aika tyhjäpää, jos ei sen vertaa ole ihmistuntemusta, ettei tuota huomannut.

Vierailija
149/239 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyväosainen syyttää näissä tapauksissa helposti yksilöä jos hän ei pysty samaistumaan näihin henkilöihin, sen on niin helppoa vierittää kaikki vastuu yksilölle.

Jos aletaan tuomitsemaan ihmisiä niin pitäis myös nähdä ne kortit millä nämä tyypit pelaa, se on surullinen käsi mikä näille on jaettu, se on niin pirun helppoa arvostella toisia jos itselle on jaettu hyvä käsi.

Esimerkiksi Patrik väittää päässeensä koulukiusauksesta yli ja että on muutenkin tyytyväinen tällä hetkellä tilanteeseensa. Samassa tilanteessa olleena väittäisin tuon olevan vain jokin puolustusmekanismi ja hän ei vain halua myöntää tosiasioita. Kyllä hän varmasti vaihtaisi paikkaa samanikäisen nuoren kanssa joka ei ole syrjäytynyt.

Vierailija
150/239 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kieltämättä ahdistaa valkoisten etuoiketettujen miesten elämien katseleminen.

Ihan yhtä etuoikeutettuja ovat myös mustat ketkä elävät suomessa

Mitä itse olen nähnyt niin taitavat kyllä olla täällä etuoikeutetumpia!

Vierailija
151/239 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo sarja voisi olla myös kuvaus omasta elämästä ja ainakin samoja piirteitä siinä oli paljon. Tosin minä en pelaa tai juo, mutta yksinäisempi olen paljon yksinäisempi kuin jotkut jaksojen tyypit.  Itse tosin olen nuori nainen ja lukion jälkeen en ole opiskelemaan päässyt, töissä hyvin vähän. Minua ollaan kiusattu paljon ja ei ole ollut yhtään ystävää pitkään aikaan. Jotenkin pelkään ihmisiä ja en koe pärjääväni enää hyvin tässä elämässä ja tuntuu, ettei minusta vaan tule niin vahvaa ja sellaista joka oikeasti pääsee eteenpäin. Jään kaikessa jälkeen ja monesti mietin, että kun nyt jo näin nuorena meni tähän huonoon suuntaan niin miten täältä enää pääsee ylös. Töihin pääsy vaikeaa ja en pärjää joku ammatissa. Silti pitäisi päästä opiskelemaan ja vielä pysyä kunnossa, ettei mitään suurempaa ahidstusta enää tulisi. Itse näin tämän sarjan tyypit myös ihan sympaattisina kaikesta huolimatta. Ehkä se auttaa ymmärtämään heitä paremmin, kun elää itse sitä elämää sivussa ja syrjässä ja tuntee kuinka aina putoaa kauemmas jostain ihmisestä joa vielä elää ja pystyy elämään sitä hyvää ja normaalia elämää joka itselle on jo liian suuri haave.

Joku myös sanoi ettei nainen ole yksin ja voin kyllä todistaa tämän vääräksi ja itse nyt jännitän ihmisten seuraa muutenkin niin paljon, ettei esim ajatus kumppanista olisi mitenkään mahdollinen jos en nyt tapaisi jotain kohtalontoveria tai muuten sellaista joka ymmärtäisi näitä juttuja ja käsittäisi vaikka sen kun en pystyisikään lähtemään kaupungille yms kun alkaisi ahdistaa. Jollekin "normaalille" ihmisellä näitä rajoitteita ja pelkoja on vaikeaa ja häpeällistä selittää. Muistan vaan yhdenkin tytön ilmeen, kun menin nuorempana paljastamaan ettei minulla ole yhtään ystävää ja muistan aina sen miten hän reagoi siihen ja hänellä ei edes ollut paljon kavereita itselläkään joten ehkä luulin ymmärtävän paremmin. Nyt en enää luule mitään ja en elämästäni halua edes kertoa, kun saa aina peitellä kaikkea.

Sosiaalisten tilanteiden pelko on tuttu tunne. Joskus näen entisiä kavereita lapsuudesta sattumalta, he kysyvät mitä olet puuhaillut, sanon en mitään ja häpeän niin perkeleesti. Ilman kavereita koko aikuisuus.

Itsellä se onnistui "vain" estämään opiskelut. Sitten pidetään antisosiaalisena vaikka on avopuolisokin.

Vierailija
152/239 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi luulet että naisia autetaan, tai ettei miehiä auteuta? Kunnasta se eniten riippuu. Miespuolinen tuttavani sai apua todella nopeasti kun masennus todettiin ja siitä eteenpäin ollut vuosia avun piirissä, mutta koska resurssit vähenee joka puolella, apua on vähemmän kuin ennen.

Plus naiset hakee useammin sitä apua. Miehet odottavat viime tinkaan kunnes se hermoromahdus sitten tulee tai etsii helpotusta liikaa pullonpohjalta ja joutuu katkaisuun. Esimerkkinä vaikka se sarjan viimeisen jakson hipihtävä mies. Sen takia esim. miesten itsemurh.ia on niin vaikea ennaltaehkäistä, kun kärsijät ovat Suomen terveydenhuollolta reilusti useammin piilossa.

Siinä mielessä se huumekoukussa olevan ja sen masentuneen goottiteinin jaksot antoi ihan hyödyllistäkin informaatiota miehille, molempien jaksojen lopussa nuoret miehet kehotti että sitä apua kannattaa hakea, ei siinä menetä mitään eikä siinä ole mitään hävettävää.

Vierailija
153/239 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätä ketjua kun lukee, niin kaikki maailman ongelmat on yhteiskunnan syytä. Ei auta vaikka tarjotaan koulutus, asunto, terveydenhuolto, netti ja rahaa että voi kotona pelailla ja chillailla. On yhteiskunnan vika, että veltto paska on veltto paska. Mitään vastuuta näiden ihmisten kohtalosta ei ole perheellä, läheisillä, eikä varsinkaan henkilöillä itsellään.

Aiemmin tuossa yllä sanottiin, että kun poikia aikanaan kiusattiin, niin sanottiin vain että koita kestää ja miehisty. Oliko silloin tällaista mielentervysepidemiaa olemassakaan? Ehkä se oikea tapa kasvattaa on antaa lasten kohdata epäonnistumisia ja tunteet käsiteltiin 'taistelemalla', ei ymmärtämällä.

Sanoppa tuo niille joita on kiusattu esim 9 vuotta eli koko peruskoulun, ja johon koko luokka on osallistunut joko passiivisesti tai aktiivisesti. Sanoppa se hänelle joka on jätetty täysin yksin, ja joka hautoo itsemurhaa. Meneppä tosiaan jakamaan nuo oivaltavat viisautesi niin saadaan ehkä rajun koulukiusaamisen vuoksi vakavasti masentunut, syrjäytynyt nuori nousemaan siitä itsetuhon suosta.

Vierailija
154/239 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi luulet että naisia autetaan, tai ettei miehiä auteuta? Kunnasta se eniten riippuu. Miespuolinen tuttavani sai apua todella nopeasti kun masennus todettiin ja siitä eteenpäin ollut vuosia avun piirissä, mutta koska resurssit vähenee joka puolella, apua on vähemmän kuin ennen.

Plus naiset hakee useammin sitä apua. Miehet odottavat viime tinkaan kunnes se hermoromahdus sitten tulee tai etsii helpotusta liikaa pullonpohjalta ja joutuu katkaisuun. Esimerkkinä vaikka se sarjan viimeisen jakson hipihtävä mies. Sen takia esim. miesten itsemurh.ia on niin vaikea ennaltaehkäistä, kun kärsijät ovat Suomen terveydenhuollolta reilusti useammin piilossa.

Siinä mielessä se huumekoukussa olevan ja sen masentuneen goottiteinin jaksot antoi ihan hyödyllistäkin informaatiota miehille, molempien jaksojen lopussa nuoret miehet kehotti että sitä apua kannattaa hakea, ei siinä menetä mitään eikä siinä ole mitään hävettävää.

Yksi syy siihen miksi miehet eivät hae apua on se, että jopa terveydenhuollossa on vallalla ajatus siitä miten miehen on vain purtava hammasta ja kestettävä. Jos tuollaisia kokemuksia on tullut vastaan jo nuoresta pitäen se ei ainakaan edistä ammattiavun piiriin hakeutumista. Ei ole ihan yksi, tai kaksi kertaa, että miehelle apua saadakseen on kumppanin pitänyt rampata vastaanotoilla ja nyrkkiä pöytään lyöden kertoa, että nyt on tosi kyseessä. Vanhemmat mieslääkärit yliedustettuina noissa vähättelijöissä. Toivottavasti tähän saadaan muutosta. Tosin resurssien jatkuva supistaminen tulee koskemaan kaikkia. Kuntien ja kaupunkien välillä on myös todella suuria eroja. Keskisuuressa kaupungissa kumppanini sai nopeasti kaiken tarvitsemansa avun ja muuton jälkeen samaan tilanteeseen apu tyssäsi kokonaan, eikä toisaalla jo aloitettu hoito ja terapiatukipäätökset vaikuttaneet/auttaneet asiaa millään tavalla. Nämä on niitä asioita joita voi olla vaikea uskoa, jos ei ole itse kokenut tuota pyöritystä.

Vierailija
155/239 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sulla on kokemusta esim. sukupuolenkorjausprosessin läpikäymisestä, eikä se tuntunut yhtään missään SINUNSINUSUN menkkoihisi verrattuna. Tirsk*

Vierailija
156/239 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kumman sitä valitsisi:

ulkomaailman, jossa olet ruma, vastenmielinen, osaamaton, saamaton, lahjaton, karismaton, ihmiset vain arvostelevat ja vaativat, saat osaksi halveksivia ja vihamielisiä kommentteja ja katseita, sinua ei haluta mihinkään, eikä sinulle haluta hyvää

virtuaalimaailman, jossa olet taitava pelaaja, sanavalmis, huumorintajuinen, lahjakas, karismaattinen, sinulla on omaperäisiä ajatuksia, voit vaihtaa ihmisten kanssa mielipiteitä, olet arvostettu taitavuutesi takia ja sinulla on laaja ystäväpiiri

Ulkomaailman ja haistattaisin pitkät muitten mielipiteille ja tekisin mitä lystään. Voisin välillä pyöriä virtuaalimaailmassakin kuten nyt teen.

Nih, papukaijamelkki ja lati kaakaota, äippä laittaa, kun olet noin topakka.  Niinhän muuten nämä kunditkin tekee: haistattaa pitkät ja tekevät mitä lystäävät. Ja äippä petee pyykit.

Mutta jos vakavissaan haluaa auttaa syrjäytyneitä ja paneutua tähän asiaan, niin tuon ulkomaailman ja virtuaalimaailman vertailu on hyvä alku. Se auttaa käsittämään, minkä takia sinne pelimaailmoihin halutaan mieluummin uppoutua. Jos ulkomaailmassa ei tule vastaan mitään positiivista, siellä ei ole odotettavissa mitään mielekästä, niin miksi siellä olisi. 

Vierailija
157/239 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua etoi sarjassa vain yksi henkilö. Tämä astetta suurempi veitikka, jolle äityli mahdollisti muita hyväksikäyttävän elämän. Muut nuoret sentään yrittivät päästä elämään kiinni. Parasiitit ja siitä ylpeät ovat hyvinvointiyhteiskunnan vihollisia nro 1.

Joo, onhan se sen nuoren vika, että äiti on kasvattanut tuollaiseksi, ja kannustaa jatkamaan samalla polulla. Se äiti on sun mielestä varmaan hieno ihminen, kun taas poika täys luuseri. Satutko itse olemaan tuontyyppinen äiti?

Mitä luultavammin katkeran naisen tapa kostaa ex-miehelleen olemalla poikalastaan kohtaan passiivis-aggressiivinen. Mikään muu ei selitä sitä, miten joku voi antaa oman lapsensa mennä tuohon kuntoon ja näyttää tolta. Hyvä jos ovesta on päässyt sisään, niin ollaan ensimmäisenä jäätelöä kauhomassa kippoon.

Mikä ihmisiä vaivaa?

Sinä olet ääliö. Miksi ei saisi ottaa jäätelöä, et sinä voi kieltää ihmistä syömästä jäätelöä vaikka hän olisi hieman ylipainon puolella ja työtön. Kyllä olet ilkeä ihminen.

Vierailija
158/239 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tsekkaa etuoikeutes veli

Joo, missä on mun vtun etuoikeus? Sekö että on oikeus tehdä töitä jotta voisin maksaa verojen kautta ylläpidon näille mustaruskeille uuskansalaisille?? Valkoihoista tavisnaama miestä nyt koko yhteiskunta saa käyttää sylkykuppina.

Kysy palstafeministeiltä, kyllä ne aina jotain keksii. Ainakin sulla on oikeus päästä vankilaan, jos ei asevelvollisuus nappaa. Etuoikeutettu sä oot niinku kaikki valkoset miehet tossa sarjassakin, et vaa näe sitä koska patriarkaattiset rakenteet on Suomessa niin syvällä. Oot lisäksi syyllinen kaikkeen mahdolliseen siirtomaa-ajoista jalkojen levittelyyn bussissa. Ja kannattaa lopettaa toi myrkyllinen maskuliinisuus!

Kun itse trollaa ja sitten vastaa ja vastaa ja vastaa ja vastaa saa vaikka miten pitkän ketjun aikaiseksi. Pitää olla etuoikeutettu että sellaiseen on aikaa.

Vierailija
159/239 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rasittavaa jankkausta koko ketju. Olisi ollut kiva lukea ihmisten pohdintoja sarjan tyypeistä, mutta täälä talvellaankin vain siitä että onko miehillä vai naisilla helpompaa.

Vierailija
160/239 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tiedän tän isomman jätkän. Se oli mun siskon parhaan kaverin luokalla. Sillä oli vaikka mitä pulmia jo ihan pienestä lähtien ja vanhemmat erosi kun tuo oli alakoululainen. Äiti ei tullut sen kanssa toimeen ja tää joutu muuttamaan isälleen ja vaihtoi paikkakuntaa. Isällä oli ilmeisesti kumppani, joka ei hyväksynyt tätä poikaa. Ei ollut helppoa pojan elämä silloinkaan, ei kotona eikä koulussa. Pojan kanssa ei oikein voinut olla kaverikaan kun se hyökkäsi heti kun joku sille puhui. Surullinen tapaus!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan yksi