Olitteko mökillä viikonlopun? Me oltiin!
Peruslämpö oli jo valmiina ja perjantaina oltiin paikalla klo 17 aikaan. Tulet keittiön isoon uuniin ja TV-huoneen pöttikseen.
Olin valmistellut viikonlopun ruuat hyvin etukäteen niin pääsimme illalliselle nopeasti.
Viinit omivat kätevästi tetrassa, oraganic-merkillä varustettuja.
Lauantaina oli senpäiväinen myrsky, joka vielä iltaa kohti friskasi lisää, vesi nousi jo laiturille ja rantautuvan portaille asti.
Iltapäivällä lämmitettiin saunaa, alkuillasta saunottiin ja sitten olikin hyvä vetäytyä sisälle tupaan kuuntelemaan myrskyn kohinaa.
Nukuttiin kumpikin 12h unet ja tänään oli hieno päivä olla ulkona.
Haravoin tippuneita oksia pihalta.
Illaksi kotiin ja huomenna töihin.
Hyvä mieli.
Kommentit (3)
Kuka hullu vielä vuonna 2020 omistaa oman mökin? En enää ikinä ota moista rasitetta ja työleiriä itselle. Vuokramökki ei tarvi kuin pintapuolisen siivouksen, joku muu saa huolehtia pihatyöt, lumityöt, korjaukset, remontit, murtosuojaukset, vakuutukset, verot ja kaiken muun omistamiseen liittyvän paskan. Minä menem mökille lepäämään ja pakoon arjen puurtamista, en ole mikään levoton ADHD sielu joka saa jotain käsittämättömän perverssiä nautintoa jostain helvetin risusavotasta ja rännien putsauksesta.
Vierailija kirjoitti:
Kuka hullu vielä vuonna 2020 omistaa oman mökin? En enää ikinä ota moista rasitetta ja työleiriä itselle. Vuokramökki ei tarvi kuin pintapuolisen siivouksen, joku muu saa huolehtia pihatyöt, lumityöt, korjaukset, remontit, murtosuojaukset, vakuutukset, verot ja kaiken muun omistamiseen liittyvän paskan. Minä menem mökille lepäämään ja pakoon arjen puurtamista, en ole mikään levoton ADHD sielu joka saa jotain käsittämättömän perverssiä nautintoa jostain helvetin risusavotasta ja rännien putsauksesta.
Varmaankin sellainen joka joutuu asumaan persläpien kanssa päivästä toiseen, kerrostalossa.(yksityinen ei ole mikään tae enää ettei persläpiä muuta naapuriin tai muita häirikköperheitä) Ei se vuokramökki kuitenkaan ihan sama ole kuin oma. Mökki on pakopaikka monelle, päästä eroon kaupungin melusta ja niistä kusi.pää naapureista.
Kuulostaa mukavalle 🙂.