Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies vaikuttaa usein apealta, mutta väittää ettei mikään sureta tai vaivaa häntä

Vierailija
23.02.2020 |

Voiko jotkut ihmiset vaan vaikuttaa surumielisiltä vaikka eivät olisi? Minusta vain tuntuu niin pahalta kun toinen on lähes koko ajan alakuloisen näköinen. Silloin kun mies hymyilee niin hymy ulottuu silmiin asti. Jos hän ei hymyile niin on koko ajan jotenkin surullisen/vihaisen/vakavan näköinen.

Minusta on sanottu, että olen iloisen ja eläväisen näköinen, joten on varmaankin vain niin vieras näky minulle, että mies joka sanoo olevansa iloinen ja onnellinen ei näytä siltä. Minusta ainakin näkyy kaikki tunnetilat selvästi. Jos olen surullisen tai vakavan näköinen niin silloin minä olen surullinen tai vakava. Samoin jos olen onnellinen ja iloinen niin hymyilen ja silmäni loistavat.

Ylireagoinko miehen kasvonilmeeseen? Onko teillä myös kasvot joista todelliset tunnetilat eivät näy?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
23.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on samaa vikaa kuin tuolla miehellä. En tiedosta sitä itse, mutta kun musta otetaan valokuvia niin näytän vihaiselta tai masentuneelta tai pelokkaalta.

Tämä on aika salakavalaa kun itse luulee näyttävänsä normaalilta tai yrittää hymyillä kuviin niin näkeekin totuuden. Ei ehkä mikään ihme että nykyään ihmiset välttelee katsekontaktia mun kanssa.

Pitkään jatkunut sosfobia, yksinäisyys ja epäonnistumiset pariutumisrintamalla on alkaneet näkymään perusilmeestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän neljä