Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ahneuden huippu: ahtaat parkkiruudut

Vierailija
27.06.2023 |

Nähty upouuden taloyhtiön parkkiksella: edes pienet autot, tyyliin VW Golf, eivät meinaa mahtua parkkiruutuun. Ruudut ovat ehkä 160-165 cm leveitä.

Luulin että nuo 30 m2 kaksiot samassa talossa ovat jo ääriesimerkki.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä 70-luvun yhtiössä on hulppean isot ruudut, vaikka tuolloin autot olivat paljon kapeampia. Samoin kaksiot ovat vähintään 50 m2.

Vierailija
2/18 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten parkkisten ajoväylät ovat myös todella kapeat. Kaksi vastaantulevaa autoa ei mahdu ajamaan toistensa ohi ja autoa saa äheltää ruutuun ja ruudusta ulos varttitunnin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parkkiruudun minimileveys rakennussäännöksissä on 2 metriä, johon 1779 mm leveä golf mahtuu ihan hyvin.

Vierailija
4/18 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyyliin?

Vierailija
5/18 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parkkiruudun minimileveys rakennussäännöksissä on 2 metriä, johon 1779 mm leveä golf mahtuu ihan hyvin.

Auto mahtuu, muttei enää ihminen sieltä ulos eikä sisään jos vieressä on toinen auto.

Vierailija
6/18 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja minä en meinaa saada autoani edes Prisman uudelleenmaalatulle parkkipaikalle.. okt isolla pihalla on tässäkin asiassa hieno asia.

Ei ole kovin hääppöistä mennä käymään esim. asiakaskohteessa, kun auto ei mahdu niille minikokoisille vierasparkkiruuduille. Ymmärrän, että tilakysymys, mutta ei tuossa jatkuvassa parkkiruutujen pienentämisessä ole mitään järkeä, kun niihin ei mahdu kohta enää Fiat Puntoa tai Ford Kata isommat ajokit.

Vierailija
7/18 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

laihduta vähäsen niin mahdut pienempään menopeliin, ja pienempään ruutuun. tai sitten vaihtoehto 2, se rankempi, käytä muita menopelejä,mahdut vanhoihin kuteisiinkin!

pst. kun aikanaan hankittiin se mittapuku, suurin ongelma nykyisin on ettei jalkojen bodi ehkä mahdu niin hyvin housuihin mutta mahtuuhan ne!

Vierailija
8/18 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakennuttajilla on vakuutusyhtiöiden osakkeita.

Vierailija
9/18 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on sitä vihreää siirtymää, kun tehdään autoilijoiden elämästä taas vähän hankalampaa

Vierailija
10/18 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Opettele ajamaan sitä autoa.

2. Laihduta.

Vierailija
11/18 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tirsk, niinkuin noita säännöksiä oikeasti noudatettaisiin 😂 🤣🤣🤣🤣

Vierailija
12/18 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Auto ehkä mahtuu, mutta autosta ulos tulo ja autoon meno ovatkin vaikeampia tapauksia jos molemmilla puolilla on auto.

Vierailija
13/18 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

laihduta vähäsen niin mahdut pienempään menopeliin, ja pienempään ruutuun. tai sitten vaihtoehto 2, se rankempi, käytä muita menopelejä,mahdut vanhoihin kuteisiinkin!

pst. kun aikanaan hankittiin se mittapuku, suurin ongelma nykyisin on ettei jalkojen bodi ehkä mahdu niin hyvin housuihin mutta mahtuuhan ne!

Mun TYÖautoni on 1954 mm leveä ja oma painoindeksini on huikeat 17.2, voin kertoa, että huikean hyvät ideasi ei oikein toimi. Välillä vaan joutuu ajamaan kaupunkikohteisiin ja toi tavaratilassa siirtyvä kalusto ei oikein metrossa tai bussissa liiku. No joo, voin mä laihduttaa, mutta jos siinä viereisessä ruudussa on normi henkilöauto, niin vaikka pudottaisin painoa kuinka, niin kyllä se aika hiton hankalaa on saada edes ovea avattua.

Vierailija
14/18 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaihda autoa

Vierailija
15/18 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun TYÖautoni on 1954 mm leveä ja oma painoindeksini on huikeat 17.2, voin kertoa, että huikean hyvät ideasi ei oikein toimi. Välillä vaan joutuu ajamaan kaupunkikohteisiin ja toi tavaratilassa siirtyvä kalusto ei oikein metrossa tai bussissa liiku. No joo, voin mä laihduttaa, mutta jos siinä viereisessä ruudussa on normi henkilöauto, niin vaikka pudottaisin painoa kuinka, niin kyllä se aika hiton hankalaa on saada edes ovea avattua.

Minun auto, minun työ, minun tavarat, minä minä minä minä.

Vierailija
16/18 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maalla on kivempaa, meidän rivarin autokatos on 30 metriä leveä ja siinä on 10 autopaikkaa.

17/18 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllätys, autoilijalla on taas ongelma, miten osaat edes kävellä ja jauhaa purkkaa yhtäaikaa... 😂

Vierailija
18/18 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paku alle siis,liukuovella.