Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua!! Mulla on pari fritsua kaulassa, ja ne ällöttää mua!! Miten niitten pois lähtöä vois nopeuttaa??

Vierailija
25.06.2006 |

Olin aika humlassa ja mies imi pari jälkeä, eivät tosiaan ole tummia kuin jollain nuorisolla.. Meneekö kauan ennen ku lähtevät? eihän tässä ilkiä mihinkää lähteä. Olen aivan nolona mitä teen? Auttaako jokin niihin?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
25.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

No vaalenihan nuo hieman, auttasko jos sitä pitäs vaan useammin, ja en kyllä näitten kans mihinkää lähde. Entä tuo mustelmavoide onko kallista miten nopeasti se vaikuttaa?

ap

Vierailija
2/3 |
25.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä se siitä sitten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
25.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

No googletin sanat " fritsut pois" ja siellä on aika monta keskustelua aloitettu aiheesta. Hammastahna oli eniten käytetty apu siihen hommaan, no oli siellä ice poweriakin joku käyttänyt, joten menee myös täällä testaukseen. nyt olen tehnyt näin; nipistelen niitä fritsuja jotta veri lähtis paremmin kiertämään ja välillä pidän pakasteesta ottamaani jauhelihakastike purkkia niiden päällä ja arvatkaapa tuo pienein fritsu näytöstää alkavan jo hävitä.

Tätä kun jatkan koko päivän voi huomenna olla enää muisto vaan toivottavasto.. Olen todella epätoivonen.

ap