kävin juuri triplassa ja en ymmärrä...
.... Miksi sitä täällä haukuttiin. Ihan onnistunut se oli. Ainoa miinus oli surkea ravintolatarjonta jos ei halua pikaruokaa.
Ihan toista kuitenkin kuin se redi. Sehän nyy oli ihan katastrofi 😂
Kommentit (30)
Molemmat ne on ihan hyviä. Toisessa NewYorker, toisessa Sinsay. Molemmissa Cinamon.
Minulla on edelleen vaikeuksia Triplassa löytää jonnekin tai päästä ulos.
Vierailija kirjoitti:
Mällissä?
Joo just se
Redissä on ilmainen tuulitunneli! Joskus aivan sairaan kova tuuli talojen välissä.
Aika järkky ratkaisu.
Rediin olen oikeasti eksynyt pari kertaa.
Tripla sen sijaan on mielestäni todella onnistunut!
Hyvä kauppavalikoima ja mitä pötyä tuo nyt on, ettei muka ravintoloita ole? Esim. aivan ihana ja edullinen vietnamilainen ravintola löytyy siitä Clas Ohlssonia vastapäätä. Menen aina sinne, kun käyn Triplassa.
🇺🇦🇮🇱
Miksi joku menee tuonne? Eihän tuo ole edes keskustassa. En käy itse nykyisin juuri missään kaupoissa kyllä, muuta kuin ihan ruokakaupoissa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi joku menee tuonne? Eihän tuo ole edes keskustassa. En käy itse nykyisin juuri missään kaupoissa kyllä, muuta kuin ihan ruokakaupoissa.
Helsingissä nyt yllätys yllätys sattuu olemaan elämää muuallakin kuin keskustassa 🙄
Vierailija kirjoitti:
Jotkut meistä jopa muuttaa sinne!
Olin ensin kriittinen mm. parkkimaksujen takia mutta olen muuttanut mieltäni. Olen tyytyväinen Triplaan. Se reikälevy tosin joutaisi romunkeräykseen.
Ai huono ravintolavalikoima? Laskin pari viikkoa avajaisten jälkeen kulkiessani siellä jotain 50 ravintolaa jossa oli ruokaa tarjolla vähn joka lähtöön.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on edelleen vaikeuksia Triplassa löytää jonnekin tai päästä ulos.
Vauvan kanssa liikkuvan huomioita:
Triplan hissit ovat jossain hornantuutissa, vaikea liikkua vaunujen kanssa. Hoitohuoneesta ei saanut hanasta kylmää vettä, olisin vauvalle ottanut juotavaa ruokailun yhteyteen. Ja jossain kerroksessa lastenhoitohuoneen kyltillä varustetussa vessassa oli pieni pönttö pienille ihmisille, mutta ei hoitotasoa vaipanvaihtoon 😂 Ja sitten taas kierretään vauvan kanssa ympäri ämpäri hoitohuonetta etsien. Myös imetys on vaikeaa, sillä käytävillä ei ole penkkejä mihin istua, ja leikkihuone on sekin liian hälyinen yli 5kk ikäisen imettämiseen, kun pää pyörii joka rasahduksesta.
Olisivat ottaneet Ratinasta mallia!
Vierailija kirjoitti:
Olin ensin kriittinen mm. parkkimaksujen takia mutta olen muuttanut mieltäni. Olen tyytyväinen Triplaan. Se reikälevy tosin joutaisi romunkeräykseen.
Mitkä ihmeen parkkimaksut?!? Kaksi ensimmäistä tuntia ovat ilmaisia. Todella kätevä pysäköinti. Ei puomeja eikä lisukkeita. Prisma, Lidl, Alko ja K Supermarket ihan vierekkäin ja suoraan hissien kohdalla. Erittäin kätevää, tulee käytyä usein.
Kehuttiin että sinne tulee uusia hienoja vaatekauppoja mutta en nähnyt kuin jonkun halparytkykaupan näiden tuttujen lusäksi. On varmasti hyvät ne ruokakaupat paikallisille kun Pasilassahan oli huonosti niitä. Muuten ei tule varmasti käytyä kun ei osu päivittäisreitille.
Redi on mun mielestä kivempi. Ei sellainen ruuhkainen järkyttävän iso halli.
En löydä kummastakaan mitään kiinnostavaa. Joten en käy niissä.
Ei siellä nyt vain ole kunnollisia ruokaravintoloita!
Lähinnä pikaruokamössöä. Ei kiitos!
Vierailija kirjoitti:
Triplassa on myös hyviä ruokakauppoja.
Mällissä?