Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

kävin juuri triplassa ja en ymmärrä...

Vierailija
23.02.2020 |

.... Miksi sitä täällä haukuttiin. Ihan onnistunut se oli. Ainoa miinus oli surkea ravintolatarjonta jos ei halua pikaruokaa.

Ihan toista kuitenkin kuin se redi. Sehän nyy oli ihan katastrofi 😂

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
23.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaffepulla kirjoitti:

Rediin olen oikeasti eksynyt pari kertaa.

Tripla sen sijaan on mielestäni todella onnistunut!

Hyvä kauppavalikoima ja mitä pötyä tuo nyt on, ettei muka ravintoloita ole? Esim. aivan ihana ja edullinen vietnamilainen ravintola löytyy siitä Clas Ohlssonia vastapäätä. Menen aina sinne, kun käyn Triplassa.

Ajattelin että siitä tulee monille, myös minulle paikka jossa käy työmatkalla kaupassa. Kuitenkin ne yläkerran ruokakaupat on aivan surkeita ja jonnekin kauas liikenteestä sijoitettu suuremmat kaupat.

Käyn sitten lähempänä kotia kaupassa vaikka ei sekään mikään suuri ole mutta enemmän matkan varrella.

Vierailija
22/30 |
23.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on edelleen vaikeuksia Triplassa löytää jonnekin tai päästä ulos.

Vauvan kanssa liikkuvan huomioita:

Triplan hissit ovat jossain hornantuutissa, vaikea liikkua vaunujen kanssa. Hoitohuoneesta ei saanut hanasta kylmää vettä, olisin vauvalle ottanut juotavaa ruokailun yhteyteen. Ja jossain kerroksessa lastenhoitohuoneen kyltillä varustetussa vessassa oli pieni pönttö pienille ihmisille, mutta ei hoitotasoa vaipanvaihtoon 😂 Ja sitten taas kierretään vauvan kanssa ympäri ämpäri hoitohuonetta etsien. Myös imetys on vaikeaa, sillä käytävillä ei ole penkkejä mihin istua, ja leikkihuone on sekin liian hälyinen yli 5kk ikäisen imettämiseen, kun pää pyörii joka rasahduksesta.

Olisivat ottaneet Ratinasta mallia!

Otat vauvalle vettä julkisen vessan hanasta??

tajuatko ollenkaan miten saastaisia paikkoja nuo ovat

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
23.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi joku menee tuonne? Eihän tuo ole edes keskustassa. En käy itse nykyisin juuri missään kaupoissa kyllä, muuta kuin ihan ruokakaupoissa.

Helsingissä nyt yllätys yllätys sattuu olemaan elämää muuallakin kuin keskustassa 🙄

Ei helsinkiläisetkään käy keskustassa kun ne siellä olevat liikkeet löytää kuivista kauppakeskuksista joissa ei tarvitse kävellä niin pitkiä matkoja kauppojen välillä.

Vierailija
24/30 |
23.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Intialainen ravintola on hyvä! 

Vierailija
25/30 |
23.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei siellä nyt vain ole kunnollisia ruokaravintoloita!

Lähinnä pikaruokamössöä. Ei kiitos!

Miksi pitäisi olla kunnon ravintoloita? Kuka muutenkaan menisi kauppakeskuksen käytävälle syömään jos haluaisi jotain muuta kuin pikaruokaa?

Vierailija
26/30 |
23.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tripla on huono. Ei siellä ole mitään hyviä kauppojakaan.

Ja siellä on aina aivan järkyttävän kuuma!

Jos julkisilla kulkee pitää olla normaalit ulkovaatteet päällä ja silloin ei kyllä kestä triplassa kauaa pyöriä.

Vierailija
27/30 |
23.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Triplan hissit ovat jossain hornantuutissa, vaikea liikkua vaunujen kanssa. Hoitohuoneesta ei saanut hanasta kylmää vettä, olisin vauvalle ottanut juotavaa ruokailun yhteyteen. Ja jossain kerroksessa lastenhoitohuoneen kyltillä varustetussa vessassa oli pieni pönttö pienille ihmisille, mutta ei hoitotasoa vaipanvaihtoon 😂 Ja sitten taas kierretään vauvan kanssa ympäri ämpäri hoitohuonetta etsien. Myös imetys on vaikeaa, sillä käytävillä ei ole penkkejä mihin istua, ja leikkihuone on sekin liian hälyinen yli 5kk ikäisen imettämiseen, kun pää pyörii joka rasahduksesta.

Ai ostoskeskus ei olekaan lastenhoitopaikka latteäitylille joka kulkee hyökkäysvaunujen kanssa muiden tien tukkeena? Jaksuja. 

Vierailija
28/30 |
23.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Otat vauvalle vettä julkisen vessan hanasta??

tajuatko ollenkaan miten saastaisia paikkoja nuo ovat

Pitäisikö ottaa pöntöstä? Sekin on puhdasta.

Vierailija
29/30 |
23.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei siellä nyt vain ole kunnollisia ruokaravintoloita!

Lähinnä pikaruokamössöä. Ei kiitos!

https://reseptitaivas.fi/triplan-ravintolat-kutsuvat-pasilaan/

Miten niin pikaruokamössöä!

Vierailija
30/30 |
23.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis mä niin ymmärrän sua! Mä menin Triplaan synnyttämään, ja se ei toiminut yhtään. Odotustila oli likainen, ei ollut keinutuoleja eikä isille sopivaa nurkkausta. Kätilöitä ei näkynyt missään, enkä saanut edes epiduraalia, vaikka sitä pyysin!!! Lapsi syntyi vessaan, ja mun mielestä se on tosi väärin, en hyväksy tällaista kohtelua. Kukaan ei tullut tikkaamaan epparia, mut jätettiin ihan oman onneni nojaan siellä, H&M:n henkilökunta ei auttanut yhtään siinäkään. Mä en siis enää mene tonne synnyttämään, en koskaan, ihan huono paikka.