Julkkis kenestä pidit ennen mutta et enää?
Kommentit (599)
Maku menny Jussi Halla-ahosta, ensin takin käännöt ja sitte vielä julkisuuteen vuotanut vapaamuurarius. Ennen esitti kovasti kansan miestä nyt paljastunut eiralaisen todelliset karvat.
Krista Kosonen. En aikaisemminkaan mikään fani ollut, mutta se "Tämä ei ole minun Suomeni" lausahdus täräytti todellisuuteen. Helppoa sieltä Punavuoren taiteilijakuplasta antaa tuollaisia ylimielisyydessään ja koppavuudessaan ylittämättömiä heittoja,
Kaffepulla kirjoitti:
Janita Lukkarinen. No okei, en tykännyt koskaan, mutta jos maku voi mennä täysin jo aiemmin kamalasta ihmisestä, niin tässä.
Sama pätee Karalahden pariskuntaan. Ääliöitä jo ennen, mutta sitten tuli ilmi tämä että eivät olleet maksaneet Nannan kahvilan remonttilaskua. Jättivät sen vaan kylmästi maksamatta ja yrittäjän pulaan, vaikka esittävät mediassa varakkaita.
Olen joskus miettinyt, onko rva Karalahti oikeasti niin henkinen vaahtokarkki kuin esittää.
Vierailija kirjoitti:
Kaffepulla kirjoitti:
Janita Lukkarinen. No okei, en tykännyt koskaan, mutta jos maku voi mennä täysin jo aiemmin kamalasta ihmisestä, niin tässä.
Sama pätee Karalahden pariskuntaan. Ääliöitä jo ennen, mutta sitten tuli ilmi tämä että eivät olleet maksaneet Nannan kahvilan remonttilaskua. Jättivät sen vaan kylmästi maksamatta ja yrittäjän pulaan, vaikka esittävät mediassa varakkaita.Olen joskus miettinyt, onko rva Karalahti oikeasti niin henkinen vaahtokarkki kuin esittää.
Minulla on mennyt maku Karalahden pariskuntaan. Jeren käytös ex-vaimoa kohtaan oli todella vastenmielistä. Petti vaimoaan ja sitten jätti vielä elatusmaksut hoitamatta ym. Ja tämä Nanna ei todellakaan ole niin pehmoinen kuin esittää. Kylmä ja laskelmoiva bisnesnainen, vähän niin kuin Jutta Larm.
Vierailija kirjoitti:
Juha Tapiolla on jotenkin todella kova ja kylmä katse. Ennen pidin miehestä ja musiikista, mutta sittemmin kuulin, että on SLEY:n jäsen samoin kuin uutistenlukija Keijo Leppänen. En pidä hänestäkään. Tämän järjestön jäsenet ovat todella vanhoillisia ja kapeakatseisia. Molemmat vaikuttavat teennäisiltä. En yhtään ihmettelisi, jos oikeasti olisivat sovinisteja ja suvaitsemattomia.
Jasperi Pääkkösellä on myös todella vihainen ja kova katse. Jos silmät ihmisestä jotain kertoo, niin onkohan Jasperikin täysi k...pää?
Vierailija kirjoitti:
Nämä ihmiset ovat ehkä sellaisia mitä moni ei tiedä, mutta aiemmin ajattelin että ampumahiihtäjä Martin Fourcade on ihan hyvä tyyppi ja kannustin häntä. Myöhemmin solvasi niin paljon venäläisiä ( hiihti parin heistä eteen niin että kaatuivat, juhli voittoaan liian rehvakkaasti jos sattui voittamaan juuri venäläisen yms), että muutin kantaani. Hän lähetti myös yhdellä venäläisellä joskus syntymäpäiväterveisiä muistuttaakseen, että tämä on käyttänyt dopingia. Ja varsinkin juuri tätä Loginov on aina ollut hänen hampaissaan juuri sen doping-taustansa takia. Toisaalta on monesti halveksinut koko Venäjän joukkuetta. Tähän ovat myöhemmin liittyneet myös pari norjalaista esim Tarjei Bö sekä Ruotsin joukkueesta montakin tyyppiä. Nyt toivon vaan eniten sitä, että tuo Loginov olisi puhdas ja ihmettelin todella paljon miksi hänet ratsattiin kisoissa ja kuitenkin oli viestissä mukana. Jos olisi silloin löytynyt jotain niin tuskin olisi päässyt hiihtämään. Samalla tavallaan pilattiin koko Venäjän joukkueen valmistautuminen kun ratsia jo aikaisen aamulla ennen kisaa. Tietenkin voin olla väärässä ja Loginov vielä kärähtää, mutta minusta tuollainen toisten solvaaminen ei sovi ja en typerää puhua siitä vuosi toisensa jälkeen, kun esim Johaug saa ihan rauhassa menestyä ja kukaan ei enää muistele mitään. Loginov kuitenkin kärysi vielä aiemmin kuin hän. Minusta todella riitaista porukkaa ampumahiihdossa ja joillakin urheilijoilla ei ole mitään arvoa siellä maansakaan puolesta.
Minun mielestäni Fourcade on taas toiminut aivan esimerkillisesti, kun ei ole hyväksynyt Venäjän systemaattista dopingjärjestelmää. Tämän vuoksi minun arvostus Fourcadea kohtaan on vaan kasvanut. Doping ei saisi kuulua urheiluun ja epärehelliset kilpailijat pitäisi tuomita loppuelämäksi kilpailukieltoon. Esimerkiksi Loginovia en haluaisi nähdä enää koskaan lähtöviivalla.
Jm Latvala. Tarvitseeko edes perustella...
Vierailija kirjoitti:
Jm Latvala. Tarvitseeko edes perustella...
Se on ketjun idea
Torppa pilasi kuvan hänestä täysin.
Kaisa Liski. Minusta hän oli aikanaan ihan symppis siinä TV-ohjelmassaan. Hänestä oli jotenkin kylmä ja kova mielikuva, mutta jotenkin siinä ohjelmassa haksahdin pitämään häntä sisimmältään lämpimänä ihmisenä. Mutta jotenkin nämä myöhemmät taloussotkut ja muu ovat laittaneet miettimään...
Susanna Laine, ryhtynyt tyrkyksi.
Willie Nelson, syynä huumeet.
Bob Marley varmasti samasta syystä.
Kun luin seitsemän vuotta fanina olleena että tämä käytti huumeita ja tarjosi alaikäiselle pojalleenkin niitä, niin totesin että nyt lähti maku. Nyt men maku täysin.
Vähän sama kuin Queenin laulajan homous järisytti aivoja.
Tuli sellainen olo että yhdistetäänkö mut nyt jotenkin homoihin.
Sitten toinen oli se pedofiili Gary Glitter.
Viimeinen niitti musiikkiharrastukselle. Kärräsin nii maan perkeleesti levyjä roskiin.
Tietenkin Michael Jackson lähti lentoon kanssa.
Aika melkoisesti olen pistänyt levyjä mäsäksi, kun on paljastunut että ovatkin olleet melko roistoja.
Mulle huumausaineet ja seksuaaliset perverssit teot on sellainen juttu mistä en pääse yli sitten millään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sauli Niinistö, oli vuosikymmeniä sitten mietteliäs poliitikko, mutra sitren yhtä aikaa ulkokuori pettää ja ihmeellinen nosto uudeksi kekkoseksi alkaa.
-naista ei voi raiskata avioliitossa "pohdiskelut"
- johdan puoluetta vain sormilla viittoilemalla mietinnät
- monesko palkintovaimo on menossa?
- puhuu uudenvuodenpuheessa niin vaikeita, että kukaan ei ole varma mitä tarkoitti. Kun lehdet kysyy asiasta, niin toteaa, että ei selittele puheitaan
- hankkii koiran, joka on jalostettu sairaaksi.Sale on kova äijä joo. Ja ilmeisesti varsin koskematon. Me too ja toistuvat jutut lyttykuonokoirista, mutta meidän Salen suu auki tuskaisesti huohottava silmät puoliksi kuopistaan ulkona toljottava Lennu on vain hauska lehtikuva ja ei kai silläkään nyt niin väliä että pressasta on ihan ok raiskata avioliitossa, perheen sisäinen asiahan se. Tsemppiä Jenni..
Tuo sielultaan pieni kamreeri esittää nykyään kirjallisuutta tuntevaa syvällisesti pohdiskelevaa filosofi-presidenttiä. Todellisuudessa hänen sivistyksensä, niin kirjallinen kuin muukin, on pintapuolista, mutta harkitun kuuloinen puhe ja harmaantunut tukka uppoavat suomalaisiin.
Ko. henkilö on oikeasti veemäinen: helposti ärtyvä menopaussinen kiukkupussi kuten edeltäjänsäkin.
Aleksi Valavuori, ylimielinen ja yksinkertainen tyhjäntöräyttelijä.
Vierailija kirjoitti:
Willie Nelson, syynä huumeet.
Bob Marley varmasti samasta syystä.
Kun luin seitsemän vuotta fanina olleena että tämä käytti huumeita ja tarjosi alaikäiselle pojalleenkin niitä, niin totesin että nyt lähti maku. Nyt men maku täysin.
Vähän sama kuin Queenin laulajan homous järisytti aivoja.
Tuli sellainen olo että yhdistetäänkö mut nyt jotenkin homoihin.
Sitten toinen oli se pedofiili Gary Glitter.
Viimeinen niitti musiikkiharrastukselle. Kärräsin nii maan perkeleesti levyjä roskiin.
Tietenkin Michael Jackson lähti lentoon kanssa.
Aika melkoisesti olen pistänyt levyjä mäsäksi, kun on paljastunut että ovatkin olleet melko roistoja.
Mulle huumausaineet ja seksuaaliset perverssit teot on sellainen juttu mistä en pääse yli sitten millään.
Joo minust on jotenki ärsyttäävää et näit soitetaa radiois vieläki.
Kiti Kokkonen, röökimuija.
Satu Tuomisto, "1952 itsenäistynyt Suomi tarvitsee kerjäläisiä", "En enää puhu miesasioistani julkisesti, mutta mainitsinko jo, että oon taas seukannu jo noin 3 viikkoa uuden miehen kaa..?"
Vierailija kirjoitti:
Saara Aalto. Alkuun ajattelin että ompas kivan ja hyvällä tavalla höpsön oloinen ihminen. Ennemminkin julkkistyrkky, ja ilkeä valehtelija. Lisäksi puhui Meri-Rakkaasta® aika inhottavaan sävyyn Kimpassa-ohjelmassa.
Mitä se sitten sanoi Meristä?
(Ps. Tuo iltapäivälehtien harrastama kirjoittelu jonkun puolisosta [nimi]-rakkaana on niin etovaa. Voisivat keksiä jo jonkun muun ilmaisun.)
Patricia Rhomberg, no, taidan kyllä yhä fanittaa ja paljon:) Ehkä aika ajoi jo ohi, ja sen takia en pidä varmaan enää.