Mitä tekisit jos heräisit aamulla 15-vuotiaana? Lasten ja puolison perään hysteerisenä parkuminen ei ole vaihtoehto
Kommentit (50)
Olisko pelkästään vartalo muuttunut vai oltaisiinko ajassa siis siirrytty taaksepäin?
Liikkuisin enemmän ja söisin runsaasti kasviksia.
Hirveää aikaahan se oli, joten odottelisin taas että joku päivä olisin vihdoin aikuinen.
Olisin ilahtunut siitä että visual snow ja nivelreuma olisivat poissa, olisin taas hoikka ja hampaat olisivat kauniin valkoiset. Ja rakas mummini olisi elossa, voisin mennä käymään ja halata häntä pitkään.
Mutta mutta... miten pitkään voisin iloita tuosta kun ajattelisin kahta tytärtäni . Yksi päivä menisi, mutta sitten alkaisin anella että antakaa mun herätä huomenna nelikymppisenä!
Jos siis tietäisin tämän elämän vuosikymmeniä eteenpäin? No olisin tyytyväinen, lähtisin kauas ja yrittäisin muuttaa elämäni suunnan täysin.
Vierailija kirjoitti:
Panisin kaikkea mikä liikkuu!
Viisitoistavuotiaana?
Saitko lapsesi, kun olit peruskoulussa?
Panostaisin kouluun enemmän ja hankkisin oikean ammatin (nyk tradenomi.)
Menisi kouluun. Söisin kalapuikkoja,
Illalla rapistelin lauantaipussia ja murehtisin finniä. Pitäisin kalsareita ja inhoaisin huonoja liikunanopettajia
Lankeaisin polvilleni ja kiittäisin Jumalaa itkien hysteerisesti ilosta.
Menisin loihtimaan äidin meikeillä sotamaalaukset naamaan, yrittäisin löytää kaapista jotain vähemmän nörttiä vaatetta ja lähtisin vetämään koulukiusaajia pataan! Hakisin opiskelemaan toiseen kaupunkiin enkä jämähtäisi tänne.
Toivoisin ettei olisi se päivä kun poliisit ajavat aamupäivällä pihaan ja vievät mukanaan kuulusteluihin :-)
Jos ei, niin mikäpä sen mukavampaa. Lähtisin ajelemaan mopolla.
Ostaisin röökiä kun sitä vielä saisi alaikäisenä ostaa, kävisin reiveissä, vetäisin kielareita söpöjen tiukkakroppaisten kundien kanssa... you name it. Vi""u että olisi makeaa!
Vaikka elämässä oli hienoja hetkiä 15-vuotiaana, en silti ikimaailmassa haluaisi palata siihen aikaan. Inhosin peruskoulua, lukiota ja armeijaa, enkä ikimaailmassa haluaisi kokea sitä enää uudelleen.
Jaa een tiiä. Nyt olen 37v elämäni kunnossa että en olis vähän downgrade. No teinipesä ehkä kiinnostais kyl...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Panisin kaikkea mikä liikkuu!
Viisitoistavuotiaana?
Saitko lapsesi, kun olit peruskoulussa?
Minulla ei ole lapsia. Ja nyt lähes viisikymppisenä avioliitossa olevana miehenä vähän kaduttaa, että menetin poikuuteni vasta 23-vuotiaana, ja minulla on seksikokemuksia vain kolmen naisen kanssa. Eikä enempää ole näköpiirissä.
Olisin onnellinen kun rakkaat vanhemmat vielä elossa.
Olisin varmaan ilahtunut. Kaikki kivut olisivat poissa.