Millä korolla saa nykyisin kulutusluottoa pankista?
Autoa olisin ostamassa (käytettyä). Mistä kannattaisi hoitaa laina siihen?
Kommentit (15)
Vierailija kirjoitti:
Op: 7,95% + 3kk euribor
Onpas kallista.
Eikö halvemmalla löytisi?
Asun omistusasunnossa, voiko sitä käyttää vakuutena jotta saisi halvan koron?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpas kallista.
Eikö halvemmalla löytisi?
Asun omistusasunnossa, voiko sitä käyttää vakuutena jotta saisi halvan koron?
Jos siinä on vapaita vakuuksia niin voi kyllä. Autolainojen marginaalit liikkuu 3 % hujakoilla + 12 kk euribor päälle niin kyllä se yli 6 % menee siinäkin tapauksessa. Nyt kun korot noussut niin kalliiksi tulee.
Euribor (1 vko,1 kk, 3 kk, 6 kk tai 12 kk) ja siihen päälle luotonantajan siivu.
Sitten lainan perustamiskulut ja joka kuukausi kerättävä käsittelykulu.
Siitä se lainankorko rakentuu.
Autoliikkeet tarjoaa itse vähän halvempaa. Noin 6%.
Selvitä ekana vakuudellisen lainan mahdollisuus. Myös käytettynä yksityiseltä ostettavan autoon voi saada rahoituksen.
Mutta ensisijaisesti kysyisin vakuudellista kulutusluottoa asuntoa tms. vastaan, jolloin auto olisi sinun eikä rahoitusyhtiön nimissä. Itse sain OP:lta keväällä tarjouksen 3,6% + 12 kk Euribor 15k€ lainasta. En tiedä, ovatko nyt tinkineet marginaalista korkojen noustua.
Vierailija kirjoitti:
Selvitä ekana vakuudellisen lainan mahdollisuus. Myös käytettynä yksityiseltä ostettavan autoon voi saada rahoituksen.
Mutta ensisijaisesti kysyisin vakuudellista kulutusluottoa asuntoa tms. vastaan, jolloin auto olisi sinun eikä rahoitusyhtiön nimissä. Itse sain OP:lta keväällä tarjouksen 3,6% + 12 kk Euribor 15k€ lainasta. En tiedä, ovatko nyt tinkineet marginaalista korkojen noustua.
Jotain tuollaista voisi jo miettiä.
Itselläni on danske. Saako tuon op lainan tuohon hintaan jos ei ole asiakas siellä?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itselläni on danske. Saako tuon op lainan tuohon hintaan jos ei ole asiakas siellä?
Ap
Keväällä vielä sai 3,6%, nyt ei ole mahdollista.
Soita Danskeen ja pyydä sieltä vakuudellista tarjousta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Keväällä vielä sai 3,6%, nyt ei ole mahdollista.
Soita Danskeen ja pyydä sieltä vakuudellista tarjousta.
Ei nykyisin enää saa tarjousta noin vaan soittamalla. Ensin täytetään lainahakemus ja sen jälkeen varataan aika, joka voi mennä viikkojen päähän.
Onko enää järkeä ostaa mitään osamaksuilla kun korot ovat jo aika korkeita?
Vierailija kirjoitti:
On, ei meillä jokaisella ole muutama kymppitonni vaan jollain tilillä makaamassa.
Vierailija kirjoitti:
Autoliikkeet tarjoaa itse vähän halvempaa. Noin 6%.
Mielellään myyvätkin. Pankkilainalla olet rekisteriin merkitty omistaja joten voit myös helposti myydä tarvittaessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On, ei meillä jokaisella ole muutama kymppitonni vaan jollain tilillä makaamassa.
Onhan meillä lähes kaikilla mut kannattaa sijoittaa ne ja ostaa rahoituksella. Ei suhdanteet voi muutamassa kuukaudessa muuttua.