Mitä tekisit jos heräisit aamulla 15-vuotiaana? Lasten ja puolison perään hysteerisenä parkuminen ei ole vaihtoehto
Kommentit (50)
Ostaisin Applen osakkeita koko omaisuudellani, menisin mihin tahansa hanttihommiin ostaakseni lisää Applea.
Laittaisin yhteishakupaperiin ekaks valinnaksi lukion, ja varuiksi vielä kaikkiin loppuihinkin.
Oletan, että herään 15v ja elämä jatkuu siitä eteenpäin teininä. Valitsisin huolella ammatin ja panostaisin siihen osa-alueeseen. Pitäisin hyvistä ystävistä kiinni ja välttelisin huonoa seuraa. EN juoksisi kusipäisten poikien perässä.
Olisin super onnellinen. Meni paremmin silloin.
Vierailija kirjoitti:
Ostaisin Applen osakkeita koko omaisuudellani, menisin mihin tahansa hanttihommiin ostaakseni lisää Applea.
Itse laittaisin kaikki Microsoftiin 7-8 vuodeksi ja sitten vasta Appleen.
Kuvaisin persettäni instaan ja liittyisin Tinderiin, väärällä syntymäajalla tietenkin. Kun olin 15-vuotias, ei tällaisia hurvittelumuotoja ollut, kännyköistä puhumattakaan.
Olisin niin onnellinen. Pääsisin eroon lihavasta ja ilkeästä vaimostani, joka postaa kaikkea imelää ja leuhkaa faceensa, vaikka kaikki on päin peetä. Ihan sylettää.
Soittaisin poliisit kun äitini lyö. Pingottaisin vähemmän koulussa ja olisin enemmän kavereiden kanssa.
Jos jatkaisin siitä eteenpäin niin panisin n. 17-20v. (Olin neitsyt 26v. asti.) Opiskelisin ammatin.
Muutaman vuoden siitä vanhennuttuani tekisin viisaammat valinnat tietyissä asioissa. Ja alkaisin heti syödä rautaa, ettei tarvitsisi vuosia kärsiä matalasta ferrittinistä idioottilääkäreiden ja väärien diagnoosien kanssa.4