Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tekisit jos heräisit aamulla 15-vuotiaana? Lasten ja puolison perään hysteerisenä parkuminen ei ole vaihtoehto

Vierailija
23.02.2020 |

Itse menisin kyllä ekana hermosavuille :D

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
24.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutaman vuoden siitä vanhennuttuani tekisin viisaammat valinnat tietyissä asioissa. Ja alkaisin heti syödä rautaa, ettei tarvitsisi vuosia kärsiä matalasta ferrittinistä idioottilääkäreiden ja väärien diagnoosien kanssa.4

Vierailija
42/50 |
24.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostaisin Applen osakkeita koko omaisuudellani, menisin mihin tahansa hanttihommiin ostaakseni lisää Applea.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
24.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittaisin yhteishakupaperiin ekaks valinnaksi lukion, ja varuiksi vielä kaikkiin loppuihinkin.

Vierailija
44/50 |
24.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletan, että herään 15v ja elämä jatkuu siitä eteenpäin teininä. Valitsisin huolella ammatin ja panostaisin siihen osa-alueeseen. Pitäisin hyvistä ystävistä kiinni ja välttelisin huonoa seuraa. EN juoksisi kusipäisten poikien perässä.

Vierailija
45/50 |
24.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin super onnellinen. Meni paremmin silloin.

Vierailija
46/50 |
24.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostaisin Applen osakkeita koko omaisuudellani, menisin mihin tahansa hanttihommiin ostaakseni lisää Applea.

Itse laittaisin kaikki Microsoftiin 7-8 vuodeksi ja sitten vasta Appleen.

Vierailija
47/50 |
24.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvaisin persettäni instaan ja liittyisin Tinderiin, väärällä syntymäajalla tietenkin. Kun olin 15-vuotias, ei tällaisia hurvittelumuotoja ollut, kännyköistä puhumattakaan.

Vierailija
48/50 |
24.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin niin onnellinen. Pääsisin eroon lihavasta ja ilkeästä vaimostani, joka postaa kaikkea imelää ja leuhkaa faceensa, vaikka kaikki on päin peetä. Ihan sylettää.

Vierailija
49/50 |
24.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soittaisin poliisit kun äitini lyö. Pingottaisin vähemmän koulussa ja olisin enemmän kavereiden kanssa.

Vierailija
50/50 |
24.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jatkaisin siitä eteenpäin niin panisin n. 17-20v. (Olin neitsyt 26v. asti.) Opiskelisin ammatin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kolme