Mitäpä ostit viimeksi kirpputorilta? Paljonko maksoi?
Minä ostin kymmenen litran teräskattilan kansineen ja maksoin kokonaista 12 euroa. Siitä saa lämminvesikattilan kesämökille.
Kommentit (84)
Nokian C2-05-puhelimen vitosella. Toimii varapuhelimena ja herätyskellona.
Kirjan, tais olla 2 e kun oli uusi ja kovakantinen.
Vagabondin ruskeat korkonilkkurit 4€, olivat hyväkuntoiset.
Ostettiin miehelle kielioppikirja (0.50 euroa) ja mulle iltapuvun kanssa sopiva pieni kasilaukku (siis semmoinen clutch), 4 euroa. Tama oli toissaviikonloppuna.
Marja Kurjen silkkihuivi 0,50 e
Lapselle uuden näköiset rullaluistimet 2e
Juuri mitään en osta uutena.
Ostin laatikollisen kirppuja. Suunnittelen kirppusirkuksen perustamista.
Ovat vaan pirulaiset vaikeasti koulutettavia. Vasta yksi osaa ajaa minipyörällä.
Ostin käyttänttömän Marimekon nahkalompakon. Tinkasin sen kahteenkymppiin.
Marimekon tasaraita yöpaita 9 euroa, uuden näköinen.
Ovh. yli 100e
Kirja 1e, kissalle kaksi ruokakippoa 20s ja 50s.
Kuusi kappaletta Arabian Ruija-keittolautasia yhteensä 12 euroa.
Vierailija kirjoitti:
Tuttavani sai luteita kirpparin takista. En ikinä osta kirpparilta mitään. Koronavirus voi levitä näistä käytetyistä lumpuista.
Höpö höpö, luteet ei tartu vaatteiden mukana, eikä koronakaan. Olisi kiva kuulla mistä noin luulet?
Vaatteet pestään ennen käyttöä ja kirppiskengät desinfioin Neoamiseptillä.
Anne Linnonmaan tummansinisen joustinneulepuolihameen. Maksoi 2 euroa kierrätyskeskuksen poistomyynnissä. Vaikuttaa käyttämättömältä.
Lin Jutangin kirjan. Maksoi 80 snt.
Rakastan sellaisia vanhoja pehmoisia lakanoita, joten kierrätyskeskuksesta ostin viisi pussilakanaa yhteensä 6e.
Olen onnellinen ❤️🌻
Marimekon repun. Loistavassa kunnossa ja maksoi 30 euroa. Mielestäni hyvä löytö, kun uutena vastaavat maksavat päälle satasen.
Nahkainen käsilaukku, A4 mahtuu pystyyn, 5€
Käytetyt siisti, tyynyliina ja pussilakana 2,5€
Neljä Sarpanevan skumppalasia, ilmaishyllystä! Priimakuntoisia, myin pois 45:llä egellä.
Ostin kierrätyskeskuksesta Ralph Laurenin villamyssyn 2€. Pesin ja se on tosi kivan näköinen. Iso kiitos hänelle joka sen sinne oli vienyt. :)