Mitäpä ostit viimeksi kirpputorilta? Paljonko maksoi?
Minä ostin kymmenen litran teräskattilan kansineen ja maksoin kokonaista 12 euroa. Siitä saa lämminvesikattilan kesämökille.
Kommentit (84)
Löysin aitoa nahkaa olevat saappaat n. 6 eurolla ja möin eteenpäin 25 eurolla :) tällaista harrastan välillä kun aikaa ja imtoa riittää.
Sharp Optonica ST-3636-viritin 25 euroa. Harrastan vanhoja stereolaitteita ja tämä oli mielestäni hyvä löytö.
Koon 43 kumisaappaat - toivottavasti näette minussa muutakin kuin kengänkoon...
Muistaakseni kirjan, jonka aiheena oli 1920-luvun muoti. Maksoi peräti 6 euroa, mutta siinä oli hienoja kuvia, joten oli minulle sen arvoinen.
Mandoliinin, pyöreäpohjaisen ns. napolimallin. Maksoi 5 €. Kopaltaan ehjä, nätti ja hyvin soiva, mutta virityskoneistot vaihdoin parempiin sekä tietysti laitoin uudet kielet.
Olkalaukun, Golla-merkkisen, jonne mahtuu läppäri sisään. Näytti ihan käyttämättömältä. 5€.
3 euron hintaisen voileipägrillin. Ei ole tullut käytettyä kovin usein, mutta eipä ollut kalliskaan sen puoleen.
Iittalan tuikkukynttiläkupin 2eurolla. En muista nimeä, semmoinen väritön ja röpöläistä lasia, Wirkkala tai Sarpaneva-tyylinen.
Mukavat/ihanat kirppislöydöt lämmittävät mieltä pitkään :) Harmi, etten kovin usein löydä vaikka vaatteita, kun ei ole omia kokoja.
Mielelläni käyn kirppareilla.
Muurlan valkoisen lasimaljakon 2 eurolla.
Vierailija kirjoitti:
Ruotsalaiset puukengät $8, karttakirjan $3 ja himalajansuolasta tehdyn grillialustan $7.[/quote
Himalajansuolasta tehty grillialusta, oikeasti?
Missä maassa muuten olit, siis minkä maan dollareilla maksoit?
Untuvatakin, 24e ja oli käyttämätön
Vierailija kirjoitti:
Tuttavani sai luteita kirpparin takista. En ikinä osta kirpparilta mitään. Koronavirus voi levitä näistä käytetyistä lumpuista.
Tulivatko luteet sohvasta? Oliko tämä se juttu mistä kerrottiin Iltiksessä?
Karttapallon lapselle kun oli sellaista toivonut. 5€
Uusi hame, jossa vielä alkuperäiset hintalaput englantilaisesta secondhand kaupasta. Maksoin parikymppiä, normi hinta kaupassa yli satasen
Kermakon ja sokerikon, posliinia, hinta yhteensä 5 euroa. Pohjissa lukee PUUSTELLI Finland. Etsin silioin tietoa noista, mutta en löytänyt, ovatkohan olleet samannimisen keittiökalusteyrityksen kaupantekijäisiä?
Samanlaisen kaleidoskoopin kuin minulla oli lapsena. Hintaa oli vitosen verran.
Mekon, 35 euroa