Mitäpä ostit viimeksi kirpputorilta? Paljonko maksoi?
Minä ostin kymmenen litran teräskattilan kansineen ja maksoin kokonaista 12 euroa. Siitä saa lämminvesikattilan kesämökille.
Kommentit (84)
Ostin useita viime vuoden loppupuolella ilmestyneitä siistejä naistenlehtiä 0,50€/kpl. Tästä syystä en tilaa lehtiä kotiin enkä osta kaupasta tuoreita irtonumeroita. Muutenkin ostan paljon kirpputoreilta.
Pari neuletta löysin Kierrätyskeskuksesta ilmaisosastolta. Toinen ainakin oli osittain villaa/angoraa. Hihassa oli parsittu reikä, jonka huomasin vasta kun oikein tarkasti katsoin. Toisessa ei ollut enää lappuja jäljellä mutta oli ihananvärinen ja mallinen ja siksi sen otin, luulen että sekin ainakin osittain villainen. Nyppyjä siinä oli kyllä enemmänkin, enkä ihmettele yhtään että on ilmaisosastolle päätynyt, mutta nyppykoneella senkin sai oikein siistinnäköiseksi - ainakin minulle kelpaa.
Olen ollut ostolakossa noin vuoden verran, mitä tulee omiin vaatteisiini.
Kehystetty orvokki-akvarellimaalaus äidilleni lahjaksi, muistaakseni 15€. Orvokki on hänen lempikukkansa ja tykkäsi paljon.
Palettiveitsen, joka on ihan päälikköväline paistettaessa pikkulettuja. Maksoi kaksi (2) euroa.
Marimekon vanha aamutakki: päällikangas mustavalkoraitaista trikoosta, vuori valkoista froteeta, edessä nepparit, huppu on myös ja edessä taskut. Ihana siisti ja tukeva takki, jollaisen huonokuntoisen äitini peri siskoltaan ja aina ihailin sitä. Nyt löysin oman ja parempikuntoisen 8€.
Onnellinen omistaja
Fiskarsin maustemylly, joka oli edelleen paketissa. 2,5e.
Vierailija kirjoitti:
Fiskarsin maustemylly, joka oli edelleen paketissa. 2,5e.
...Siis Hackmanin, meni vähän merkit sekaisin :-/
Valurautainen Ronneby-mortteli (huhmare mikälie) kahdeksalla eurolla. Maksaa uutena varmaan sen viisikymppiä? Tarvitseeko sitä koskaan, mutta esineenä se on hieno!
Harrastan nukkekodin rakentamista. Hakusessa on ollut sellaiset ipanapienet pronssiset viinipikarit, joita oli joskus muinoin sellaisessa pyöreämahaisessa kirsikkaviinipullossa sellaisessa korkkosessa pyörylässä. Lapsena näitä sai aina kun äiti osti pullon itselleen, mutta pikarit ovat hävinneet jonnekin maailman tuuliin. Nyt löytyi kuusi pikaria kahdella eurolla.
Divarista ostin synnyinkuntani (Heinola Mlk) pöytäviirin 20-eurolla.
Strap-Onin kun halvalla sain. Eikä ollut kummemmin käytönjälkeä.
Tarjoiluvadin, 3 euroa ja parit kynttilänjalat oisko yhteensä olleet vitosen. Tarvitsen pari tarjoiluastiaa teemabileisiin ja piti maalata.
Maalipurkki 11 euroa.
Nettikirppikseltä sähkötysavaimen ja muutaman radioputken.
Avain 35€ ja putket 2€/kpl.
Kivijalkakirppikseltä 4kpl LP- boxin Louis Armstrongia. 10€
Vierailija kirjoitti:
Harrastan nukkekodin rakentamista. Hakusessa on ollut sellaiset ipanapienet pronssiset viinipikarit, joita oli joskus muinoin sellaisessa pyöreämahaisessa kirsikkaviinipullossa sellaisessa korkkosessa pyörylässä. Lapsena näitä sai aina kun äiti osti pullon itselleen, mutta pikarit ovat hävinneet jonnekin maailman tuuliin. Nyt löytyi kuusi pikaria kahdella eurolla.
Ne olivat ennen messinkiä.
Nykyisissä Kirsberry- pullossa pikarit ovat muovia.
Assburger kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne olivat ennen messinkiä.
Nykyisissä Kirsberry- pullossa pikarit ovat muovia.
Taitaa nykyään se pikari olla ihan vaan kohokuviona siinä pullon lasissa.
Jaa - mitäkö ostin kirpparilta - Arabian Kalevala-vuosilautasen vuodelta 1982, joka on siskoni syntymävuosi. Hintaa oli kymppi. Lautanen menee syntymäpäivälahjaksi.
Lapselle juhlamekon, shortsihaalarin ja topin yhteensä 15 euroa. Olin tosi tyytyväinen.
Lapselle ison pussin muovieläimiä 1€
Uudenveroisen villakangastakin 7€
Lapselle housuja 1,5€/kpl viidet (122cm kokoa löytyy harvoin hyväkuntoisena, joten nämä olivat varsinainen löytö)
Kaksi lasten lautapeliä 4€/kpl
Zaran pellavamekon 2€
Käyn kirppiksellä kerran viikossa ja ostan lähes kaikki vaatteet itselle ja lapselle sieltä, samoin lelut ja pelit.
Ostin kirpputorilta viimeksi neljä sinistä Teema-ruokalautasta (yht. 20 e) sekä ison peltirasian (3,50 e). Mutta sen jälkeen olen tehnyt yhden tori.fi-ostoksen, nimittäin Leviksen farkut 30 e + postit.
Mulla oli tänään kirppis- ja tori.fi-asu päällä, kun kävin asioilla: Leviksen farkut, Carhartin pipo ja Marja Kurjen silkkihuivi torista, Vansin huppari kirpparilta.
Kaksi hupparia töihin. 4e kpl.